Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Kom eraan bieb haha .........Junior was er toch eentje van de snorkels hihi of zit ik nu helemaal fout ????? Hoe is het gegaan vandaag ?

Zo nu even over mezelf. Heb vanmorgen dus weer echo gehad, en mijn eitje is gesprongen hoor. Grappig hoe je dat zo kan zien. Alles zag er op zich goed uit. Ik zei al dat we geklust hadden zondagochtend, en dat t pijn deed bij rechter eileider (daar heb ik nu eisprong). En dat kan ook kloppen, want dat stond net mijn eitje op springen waarschijnlijk (of net gesprongen). Dus we hebben op t goede moment geklust. En dat t nu maar helpt...
Volgende week dinsdag moet ik bloedprikken voor progesteron, dat is dus tijdens de innestelingstijd. Ben benieuwd hoor

Heb ook nieuwe afspraak gemaakt voor die harttesten. Moest eigenlijk 9 en 10 april voor kastje, fietstest en echo, maar vond t achteraf te laat. Lijkt wel of ik er meer last van heb. Dus moet nu morgen voor kastje (holter heet dat) Moet ik een dag dragen, vrijdag voor echo en dinsdag 25-3 voor fietstest (moet ik toch al heen voor bloedprikken ivm progesteron). 31 maart dan uitslag van alles. Scheelt toch mooi 3 weken

Wat fijn bieb dat het er allemaal goed uit zag en precies op het goede moment geklust !!!!! Hopen dat het resultaat heeft. Goed van je dat morgen al met dat kastje gaat lopen. Vervelend dat je er nu meer last van hebt dan he ............Gelukkig nu dan 3 weken eerder !!!!!!!

Happy: 3 x maart nou dan kan het haast niet anders.. ik ga heel hart voor je duimen!! Wanneer is je NOD?

Haha iedereen is gelijk helemaal happy met zijn pendel.. haha..

Nou bieb.. zo is die van mij niet hoor.. hihi.. Alleen met feyenoord dan.. hihi..

xx Mamoetje

Hahahaha, happy: wist niet dat ik al drie keer maart voor je gependeld had..............das wel heel grappig!

Bieb: gesprongen eitje en optijd geklust!!! Hoera!!!!! Ben heel benieuwd, en lekker voor jezelf opgekomen voor die testen............ben zo trots op je! Knap van je!
Dikke kus voor jou!

Mamoetje: ik pendel met een ketting die ik altijd om heb, ik hang die boven mijn hand en zeg dan dat ik wil pendelen voor bijv. jou en noem je naam en geboortedatum. Dan vraag ik wat "ja" is en dan komt de ketting in beweging. Die hang ik daarna weer stil en dan begin ik met mijn vragen. Heb het nooit van iemand geleerd, doe maar wat dus hecht er niet teveel waarde aan alsjeblieft. Heb ik tegen die andere meiden al wel vaker gezegd, dus voor jou dan ook nog een keertje.............

Ga nog even een kop thee zetten!

Terug
Bovenaan