Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

he meiden,

wou nog ff snel voor het slapen bijlezen, maar er zijn weer 4  pagina's vol geluld.
heb ff snel wat meegekregen.

bieb der ei is gesprongen en op tijd geklust.
rimke heeft voor iedereen leuke pendel uitslagen en nu maar hopen dat ze snel uit mogen komen.
happy jij bent de 1e dus klussen voor het leven zou ik zeggen.
mamoetje balen van je auto, maar ookal had je hem apk gekeurd dan had dit waarschijn;lijk evenwel gebeurd, want koevloeistof word niet gecont. met een keuring, wel als je daar bij een beurt doet.
jac komt dichtbij pip en kruimels.
linda je moet heel rustig doen met je pootje hoor.

en emh heb anoeska gezien en sterretje pip en kruimels  en nu weet ik het niet meer stelletje kletskoppen.

over de buikfoto geproken, jullie moeten wachten totdat alles is aangesloten in het andere huis, want heb de kabels perongeluk al ingepakt me man kon ze niet vinden hahaha

zo ik zit net te lezen en nu te typen en is die kleine van me weer actief. het hobbeld weer lekker van binnen. maar ga nu me bedje opzoeken, denk dat ie morgen uitelkaar gaat, dus word ff een paar nachten primi op de grond. hahah gelukkig ben ik nog niet hoogzwanger anders kom ik niet meer overeind.

nou ben foetsie.

xxx Bambi

grrr heb in een boekje een mooi suede gastenboek gezien. Staat alleen mooi wonen bij,. Dus ik op de website van mooi wonen gekeken (althans denk dat dat m is, maar staat er niet bij). Morgen maar eens die winkel bellen. Vindt m zo mooi!!

oke nu echt...welterusten!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13) Pip  na proverna kuur: 9e maand, 1e kindje
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
Renée eerste afspraak gynaecoloog.
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Pip, 9e maand 1e ronde met clomid, 1e kindje (uitgaande van cyclus van 28 dagen)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze
zetten.

Rimke's voorspendeling

Bieb: April 2008 een jongetje
Linda: Mei 2008 een meidje
Anoeska: Mei 2008 een jongetje
Phoebe: juni 2008 een jongetje
Happy: maart (?????) 2008 een meidje.........opschieten dus met dat eitje...............

meiden, ik heb de roze wolk er even bij gehaald en "Rimke's voorspendeling" erbij gezet.
Lieve Rinke, hartstikke bedankt voor het pendelen, zo te zien gaat het lukken binnen een jaar!

Liefs Phoebe

Buuf, misschien moet ik juist komen als er iemand van de verzekering komt, misschien wil hij je wel oplichten hahahaha.

We spreken gewoon snel weer wat af okay?

Nou volgens mij met ik weer in me uppie.... ik ga ook maar lekker naar me bedje toe.
Morgen overwerken, dus misschien ben ik er nog wel ff, alleen dan weer later.
Iedereen een fijne dag morgen.

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

zo een hoop gekletst gisteren tijdens de reclames hahahaa moest er wel om lachen

Happy: tweede paasdag je eitje, klussen voor je leven meid, en rimke had maart voor je gependeld, helemaal geweldig spannend hoor

bieb: je ei gesprongen en op tijd geklust, ik ga duimen voor je draaien, en vandaag krijg je zo'n kastje om las ik wel lekker dat het evengoed allemaal sneller kan, en waarschijnlijk komt het gewoon ombewust door de zenuwen of stress maar nu heb je wel het zekere voor het onzekere succes meid

Kuimels: ik las op de wolk dat je vrijdag al een echo hebt spannend meid, heerlijk dan zie je je garnaaltje op tv hahaha

pip: is je hoofdpijn alweer gezakt???

Bambi; voelde de baby weeer bewegen lekker gevoel he

rimke; nogmaals bedankt voor het pendelen, ik hoop dat het bij mij nu ook eens snel raak is haha en dat mei uitkomt hahaha

Renee; hoe is het met je meid?? en hoe gaat het met je vader???

meiden ik ga weer stoppen ik ga me aardappelen schillen, en ik heb pijn in me pootje  ik ben helemaal niet kleinzerig maar ik heb nu het gevoel of er iemand met een dolk in zit te prikken, maar goed gaat wel weer over, vanmiddag moet ik naar de gyn, ik heb pijn in me baarmoeder maar ik ga er vanuit dat me ei allang is geweest en dat ik ongi ga worden, want die temp van mij ik geloof het allemaal wel hoor ik word er een beetje gekkig van maar goed

Ik kom straks nog eventjes buurten

xxxx linda

Goeiemorgen lieve meiden,

Nou was weer ff gezellie hier gisteren !!!!

Linnie, vervelend he zo n last van je pootje !! Moet je vanmiddag ook nog de deur uit! Ben benieuwd wat die rare gyn van jouw nu weer heeft ......succes meis

Bambi, lekker geslapen ? Drukke uk dus he haha. Idd maar goed dat je nog niet hoogzwanger bent dan moest je mannetje een takelwagen bellen om je van de grond te trekken haha

Buuf, jeetje was al helemaal bezorgd om je ............Moeten we van de week idd maar ff kijken voor een nieuwe datum. Bah, vanaaf overwerken ............

lIefs happy

Terug
Bovenaan