Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Dag meiden,
Ik was gisteren net aan het reageren op de stukjes, toen ik me echt niet lekker voelde. Ik geloof dat er een griepje aankomt. Loopneus, moe, etc. Ik heb de laatste 4 pagina's nu dus niet bijgelezen. Misschien straks.

Sterretje wat vervelend dat je je niet lekker voelt joh !!!! Bij ons in de kroeg hebben er echt veel de griep, dus heerst toch nog he !!!! Hebben we gisteren ook nog zo veel gekletst  Rimke heeft iig gependeld voor de niet zwangere en heeft daarmee een babyboom bij de babes voorspeld ......hopen dat het zo is he haha. Beterschap meisje

Kus happy

wat een rust hier zeg

Sterretje; ik hoop voor je dat je niet de griep gaat krijgen, doe maar lekker rustig aan en beterschap meid,

happy: hoe is het met je vader??

ik kom vanmiddag weer even vermelden wat mijn geliefde gyn te vertellen had, ik weet zeker dat ik in iedergeval alvast me nieuwe clomid pillen krijg en dat ik morgen wel weer zal moeten bloedprikken

xxxx linda

Zo ik kom net van de gyn vandaan en ik wil echt een moord plegen, ik ben zo verdrietig ik heb een beetje gehuild maar de bom moet nog barsten

Ik liet me temperatuurcurve zien en ik zei dat ik een rare temperatuur had deze maand, zegt ie, ik denk dat je geen eisprong heb gehad, ik zei maar daar slik ik toch die clomid bende voor, toen zegt ie ja maar het kan wel eens voorkomen dat je net als je een gewone cyclus hebt een cyclus overslaat, ik boos ik zeg dus ik zit die kuthormonen voor jan lul te slikken , hij zegt met clomid heb je 60% kans op een zwangerschap, en ik vroeg dus ook voor die echo's en hij zei dat hoeft niet dat wordt alleen gedaan i.v.m dat je kans hebt op 2lingen met clomid, en de een doet het wel en de andere zoals wij doen dat niet bekijken, Ik moet nu dus morgen weer bloedprikken en donderdag de uitslag, als ik evengoed wel een eisprong heb gehad dan ga ik gewoon ronde 5 in met clomid 50mg, en als ik geen eisprong heb gehad heb ik weer de geliefde provera om het op te wekken en dan beginnen aan clomid 100 mg, dus nog meer pijn, grrrrrrr, en na ronde 6 met clomid maken ze een foto voor te kijken of er verklevingen en verstoppoingen zijn, zo ja moet de eierstok eruit en gaan ze over op andere middelen, dus ik bijna janken daar, ik zei nou dan zal dat mij wel het geval zijn, toen zegt ie ik snap dat je de pest erin hebt maar er hoeven geen verklevingen of verstoppingen te zitten, en na 9 x clomid komt er een kijkoperatie en dan moet ik onder narcose en dat zie ik al helemaal niet zitten, Hij zegt maar je moet er vertrouwen in blijven houden, ik ja haloooo doe dan wat anders dan die kut troep maar goed, maar weer afwachten en hopelijk raak ik zwanger voordat ik al die ellende moet doorstaan,
hij vroeg ook nog hoe vaak we het deden, ik zei nu 16 dagen achter elkaar voor jan lul, hij zegt 3x in de week is meer dan voldoende, ik zei schijnbaar niet want 16 dagen achter elkaar is ook niet voldoende, hij zei, ik heb niet vaak patienten zoals jij, maar dat bedoelde ie niet kwaad maar het janken stond me nader dan het lachen

sorry een heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt, ik wil gewoon een kindje zonder al dat geemmer  maar dat zit er dus schijnbaar niet in

xxxx linda

oja zegt ie ook nog, ik had net een patient die is wel in ronde 4 met clomid zwanger geraakt dus het kan wel, ik zei halloooo ik ben dat niet, ik ga nu naar ronde 5 maar goed

Pip: ik hoop dat jij snel resultaat hebt met clomid meid

xx x linda

meiden ik ben er weer vandoor, ik ben er vanavond weer even, hopelijk is me woede dan gezakt haha

ik ben ook de enige vandaag op het forum haahaha wat een rust, ach scheelt wel weer met bijlezen hahaahaha

xxxx linda

@happy: bedankt voor de update. Ik hoop ook op een babyboom. Dat mag nu wel eens.
@linda: goh dat is even slikken zeg. Toch vind ik die meneer niet echt meelevend. Ik kan me voorstellen dat je boos bent op je lijf en verdrietig dat het niet wil lukken. Ik hoop voor jou dan ook dat je daar helemaal niet aan hoeft te beginnen en zwanger raakt voor die periode.

Dames, ik heb het intake-gesprek met thuiszorg gehad. Ik heb recht op 49 uur, maar ivm bekkenklachten zou het meer kunnen worden.
Daarnaast voorlopig voor het laatst naar de fysiotherapeut geweest, omdat ik de meeste klachten kan opvangen. Ik kan in week 2 evt. bellen om nog fysio aan huis te krijgen als ik aan moet sterken.
Ik ga even naar mijn bedje toe,
want ik voel me weer zo moe.

Terug
Bovenaan