Zo ik kom net van de gyn vandaan en ik wil echt een moord plegen, ik ben zo verdrietig ik heb een beetje gehuild maar de bom moet nog barsten
Ik liet me temperatuurcurve zien en ik zei dat ik een rare temperatuur had deze maand, zegt ie, ik denk dat je geen eisprong heb gehad, ik zei maar daar slik ik toch die clomid bende voor, toen zegt ie ja maar het kan wel eens voorkomen dat je net als je een gewone cyclus hebt een cyclus overslaat, ik boos ik zeg dus ik zit die kuthormonen voor jan lul te slikken , hij zegt met clomid heb je 60% kans op een zwangerschap, en ik vroeg dus ook voor die echo's en hij zei dat hoeft niet dat wordt alleen gedaan i.v.m dat je kans hebt op 2lingen met clomid, en de een doet het wel en de andere zoals wij doen dat niet bekijken, Ik moet nu dus morgen weer bloedprikken en donderdag de uitslag, als ik evengoed wel een eisprong heb gehad dan ga ik gewoon ronde 5 in met clomid 50mg, en als ik geen eisprong heb gehad heb ik weer de geliefde provera om het op te wekken en dan beginnen aan clomid 100 mg, dus nog meer pijn, grrrrrrr, en na ronde 6 met clomid maken ze een foto voor te kijken of er verklevingen en verstoppoingen zijn, zo ja moet de eierstok eruit en gaan ze over op andere middelen, dus ik bijna janken daar, ik zei nou dan zal dat mij wel het geval zijn, toen zegt ie ik snap dat je de pest erin hebt maar er hoeven geen verklevingen of verstoppingen te zitten, en na 9 x clomid komt er een kijkoperatie en dan moet ik onder narcose en dat zie ik al helemaal niet zitten, Hij zegt maar je moet er vertrouwen in blijven houden, ik ja haloooo doe dan wat anders dan die kut troep maar goed, maar weer afwachten en hopelijk raak ik zwanger voordat ik al die ellende moet doorstaan,
hij vroeg ook nog hoe vaak we het deden, ik zei nu 16 dagen achter elkaar voor jan lul, hij zegt 3x in de week is meer dan voldoende, ik zei schijnbaar niet want 16 dagen achter elkaar is ook niet voldoende, hij zei, ik heb niet vaak patienten zoals jij, maar dat bedoelde ie niet kwaad maar het janken stond me nader dan het lachen
sorry een heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt, ik wil gewoon een kindje zonder al dat geemmer maar dat zit er dus schijnbaar niet in
xxxx linda