Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Jeetje linnie wat een gedoe weer lieverd. Vind ook dat hij zich niet echt in jouw situatie verplaatst zeg ! Ik hoop net als sterretje dat al die rompslomp niet nodig is en dat je voor die tijd zwanger bent !!! Wees maar lekker ff boos op je gyn en je lichaam ........Moet er toch uit he............Sterkte meisje ........

kus happy

Zo, dat was lekker !!!! Vanmiddag met mn vader naar het ziekenhuis geweest om de hechtingen eruit te halen en gelijk nog ff een gesprek met de dokter gehad. Hij vertelde nog dat hij alles weg heeft kunnen halen en verder over het herstel ed. Nou moest mn vader 2 april voor een nachtje naar het ziekenhuis om die katheter eruit te laten halen. Dit vertelde hij aan de dokter en die was woest joh. Vond dat veel te lang dus nu moet hij donderdag om acht uur s ochtend en moet hij een nachtje blijven. Hij zal dan een aantal weken incontinent zijn en daar krijgt hij terapie voor dan. Verder moet hij nu nog zeker zes weken rusten, mag niet tillen enzo. Mag wel af en toe ff stukje lopen en stukje meerijden in de auto dus, dat is wel leuk, kan hij ook ff mee als ik mn auto heb volgende week. Zelf mag hij niet rijden want mocht er dan iets gebeuren dan is hij niet verzekerd na zo n zware operatie. Hij is natuurlijk wel verzekerd maar, de verzekering kan dan heeeeeel moeilijk gaan doen. Meiden, ga nu ff douchen

Liefs happy

Sjeetje linda, daar ben je dus niet echt wat mee opgeschoten vandaag. Ik blijf het een vreemde manier van patientbehandeling vinden hoor. Ik begrijp best dat ieder ziekenhuis zijn eigen methode heeft maar jouw gyn lijkt totaal geen inlevingsvermogen te hebben.

Wat ik vreemd vind is dat jouw gyn zei dat je 60% kans op zwangerschap hebt met clomid. In mijn bijsluiter staat 15 tot 25% (= geloof ik net zoveel als zonder clomid maar dat weet ik niet zeker).

Ik heb inderdaad ook wel gelezen dat na 6 rondes clomid er verder wordt gekeken en dat is op zich ook goed maar als je gyn je "scherper" in de gaten houdt dmv echo's tijdens de cylcus om het eitje te volgen dat zou hij nu zeker weten of je een eisprong hebt gehad lijkt mij en zou hij nu eventueel meteen een provernakuur kunnen voorschrijven.

Mijn gyn heeft echt duidelijk uitgestippeld dat mocht de 50 mg clomid niet aanslaan ik meteen weer proverna krijg en dan ook de dosis 100mg zal krijgen net zolang totdat ik een gewone cylcus.

Ik bedoel er mee te zeggen dat het kut is dat je lichaam niet echt meewerkt maar dat een gyn daar een heleboel aan kan doen en die van jou naar mijn mening niet zo heel veel doet. Niet actief genoeg iig. Is echt echt geen mogelijkheid om naar een ander ziekenhuis te gaan ofzo?

Ik heb verder ook wel gelezen dat je lichaam een soort van went aan de clomid en ze daarom ook niet langer dan 6 maand willen behandelen ofzo.

Lin, ik snap dat je je shit voelt en lichtelijk boos bens op die gyn, zou ik ook zijn. Balen dat het nu weer afwachten op bloedprikken is e.d. voordat er wat wordt gedaan! Maar laat je hoofd niet hangen hoor! Er is hier een babyboom op komst!

Happy, wat fijn dat het zo goed met je vader gaat en dat ze alles weg hebben kunnen halen! Kan je volgende week lekker met hem rondscheuren in jullie nieuwe auto haha. Laat hem wel goed herstellen want over 9 maanden moet hij met jouw beeb rondhuppelen hahaha!

Sterretje, ziekig aan het zijn/worden....waarschijnlijk lig je nu lekker te slapen, dat is goed voor je!

X

Haha pipje, dat heb je goed gezien .............nu rustig aan en straks met een ukkie aan de zwier !!!!!!

Hoe is het verder met jou ? Hoe voel je je met die pillen ? Vervelend he voor lin, vind het   ook maar een rare snijboon hoor die gyn !!! Heb er tijdens het eten de hele tijd aan zitten denken en vind het echt een rare bedoening. Natuurlijk heeft niet ieder ziekenhuis dezelfde behandeling maar dit ......

lIefs happy

Ik vind het inderdaad echt raar die gyn van linda. Een snijboon hahahaha, eerder een koolraap hahaha

Hier gaat het geloof ik wel goed met de pillen. Vandaag wel weer wat hoofdpijn maar weet niet zeker of dat van de pillen komt (ja, was weer aan het werk vandaag dus daar kan het ook van komen haha). Ben gewoon benieuwd of ik een eitje krijg door die pillen!

Ben nu even aan het koken, heel makkelijk. Gebakken aardappelpartjes met sla en een kipschijfje....jammie!

haha, dus opa moet straks wel op z'n kleinkind passen? Uhm....heb je eigenlijk nog broers/zussen en zijn je ouders misschien al opa en oma of ben jij de eerste (en enige, staat me iets van bij eigenlijk).

Terug
Bovenaan