Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Linda; hoest met je pootje?

Gvd wat een klote gedoe weer meis, schijnbaar geen eisprong gehad, en dus weer door met die medicijnen. Hoop dat t nu eens snel aanslaat, kijkoperatie is natuurlijk ook niks.
En af en toe eens kwaad zijn mag best eens, opkroppen is ook niet altijd goed
En t helpt ook al niet als hij over andere patienten begint!

Sterretje; wat is het normaal aantal uren wat je krijgt met kraamzorg?
Alvast beterschap voor als je echt ziek wordt
5 april al verlof, dat is al snel zeg

Happy; fijn dat t weer iets beter gaat me je vader! straks lekker crossen

Anouska; ik ben nu bij fert. arts omdat ik t allemaal niet vertrouwde. Niet eens omdat ik zo lang bezig ben (nouja, alles bij elkaar met mk enzo toch alweer 9 maanden, nu ronde 6 na mk). Ik voelde altijd pijn in linkerlies en wilde toch eens een controle.

April; ik vindt als jij dat wil op je werk, moeten ze hun best maar doen hoor, Een ontevreden werknemer is ook niks, maarja ik weet t, is makkelijker gezegd dan gedaan, Hoop dat t lukt

wat leuk die beer!

Kruimel ; spannend zeg die echo vrijdag! je hoort wel vaker dat vrouwen afscheiding hebben, hoeft niks te betekenen
Wat denk je zelf dat t wordt, meisje of jongen?
Ik vroeg me nog af voor die vroege echo, en lees net je antwoord. Stel dat ik nu zwanger zou raken, dan zou ik ook moeten bellen voor echo rond 7/8 weken. Toen zei ik tegen fert.arts dat gyn toen had gezegd als ik een week over tijd was, dat ik dan gelijk moest komen (ivm de bbz). Nou oke, dan kon ik komen met 5/6 weken. Met 5 weken zie je nog niet echt veel, maar volgens mij is dat vroeg genoeg om te zien of ik een bbz heb of niet
Ik heb trouwens van de week gelijk uitstrijkje voor baarm. halskanker gemaakt, eigenlijk met 35 (ben nu 34,5) maarja, was er toch al, dus.

pipstip kan weer klussen!

mamoetje; ik hoop dat t allemaal wel meevalt! zal voor je duimen

Kruimels houdt een heel dagboek bij van iedereen hihi, wel leuk hoor

Pip: dat is een best konijnenhok zeg wel erg mooi

kruimels; mijn broer gaat ook naar Noorwegen op vakantie, dit jaar, ze gaan dan in een georganiseerde bus rondtouren zeg maar, en me oom en tante zijn een keer met de cruisboot naar noorwegen geweest, en me 2 neven zijn met eigen vervoer door noorwegen wezen rijden, en ze vonden het er geweldig

xxxx linda

hey bieb: was je er weer meid, ik wilde net neerzetten dat ik je miste maar toen zag ik je berichtje, hoe is het gisteren gegaan met het kastje om??/ ben je er nu wel al vanaf?? heb je nou die fietstest ook al gedaan

xxx linda

Gisteren de hele dag met t kastje rondgelopen. Sjonge, je hele borstkas wordt volgeplakt met draden en plakband. Aan t eind van de dag begon t flink te irriteren. Heb ook uitslag nu van stickers. Moest dagboekje bijhouden met alles wat ik deed. Warme/brood maaltijd moest ik ook opschrijven, evt medicijnen en thee of koffie (yech, lust geen koffie) en als ik hartkloppingen kreeg moest ik knopje indrukken, en dat opschrijven. Alleen had het idee dat ik met dat  ding hele dag mijn hart harder voelde kloppen, en had nu juist niet de hartkloppingen die ik anders wel heb. Maar dat zei ze al, als je die nu niet hebt, dan zien we genoeg aan wat er de hele dag opgenomen is.
Vanmorgen mocht ie weer af. En nu heb ik toch beetje uitslag van die stickers, jeukt ook nog

uitslag krijg ik pas 31 maart, als ik ook fietstest en echo heb gehad

Gister nog gebeld voor dat gastenboek. Winkel zit in Haarlem, te ver dus, Man wilde t wel opsturen, eerst betalen, maarja wil dat boek natuurlijk eerst in t echt zien. Had ik nu maar leverancier gevraagd,. Nouja, dat boek hebben ze vast nog ergens anders

vriendje is nu fietsje aan t maken, versnelling deed t niet meer. Komende dagen wordt t erg druk in Roermond. Duitsers vrij, opening retailpark, dus ik dacht, dan kom ik met fiets (als t natuurlijk beetje goed weer is, hmm sneeuw???)
Maar volgens mij lukt t niet echt......

hey bieb": ja ik kan erin komen dat je aan het eind van de dag al die plakkers zat bentn, en dat zal je altijd zien dat je dan op zo'n moment geen hartkloppingen hebt, maar volgens mijn ha kan het geen kwaad die hartkloppingen, en daardoor ben ik een stuk rustiger geworden als ik nu hartkloppingen heb denk ik och zakt vanzelf wel weer en probeer er dan geen aandacht aan te schenken en dat geeft wel moet ik zeggen, maar bij jouw is het natuurlijk ook nog zo dat je broer al vroeg hartklachten had dus het is alleen maar goed als ze dat even nakijken

en balen dat die winkel voor dat suedeboekje te verweg is, maar misschien vind je het ook nog wel dichter bij jouw in de buurt,

he ik denk dat mijn babyfoon een hekel heeft aan de zender van veronica, ik zet me tv net op veronica en dat ding begint gelijk te storen heel irritant, haah

xxx linda

ik denk ook niet dat t wat ernstigs is hoor, maar goed, dan hebben we t maar gehad. Anders hadden we misschien toch een keer onderzocht moeten worden. Zijn nu met broertje nog bezig met erfelijkheidstest, wie weet wat daar uitkomt. Nou, dan hoef ik niet meer haha

Maar goed, op mijn hartfilmpje hadden ze natuurlijk wel een 'verlenging' gezien.En dat kan wel ernstig zijn, kan ook gewoon toeval zijn

wauw bieb, als jij dan nu ook weer snel zwanger bent, misschien krijg jij dan ook wel zo vroeg een echo....
volgens de uitleg op internet is het nog heel klein, maar kan je het hartje waarschijnlijk zien kloppen en hoor je het ook, dus ben erg benieuwd.
het kan natuurlijk ook juist even een domper worden. stel het hartje is (nog) niet te horen kan het twee dingen betekenen. of we zijn gewoon een weekje te vroeg om het te horen kloppen of het is niet goed, rrrr daar moet ik gewoon even niet aan denken.
ik hoop wel dat als er niks te horen is, ik volgende week nog een keer terug mag komen, om te kijken of er dan wel iets is, anders zit je al die weken tot 12 weken met die onzekerheid.

lin, leuk hoor idd zo'n boekje bijhouden, ben net met anoeska bezig, haha.
hoop nog wat meer info van phoebe te krijgen, die houd zichzelf aardig geheim op hyves, whaha.
hihi das apart dat je babyphone een afkeur voor speciale zenders heeft, haha zo eentje wil ik er ook!!!!
ik vind trouwens zo'n babyphone mooi die ook licht effecten in de kamer geeft, de zoon van mijn vaders vriendin heeft die voor de kleine, helemaal geweldig. word ik zelf helemaal rustig van, laat staan de baby.

Terug
Bovenaan