Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Kruimels, naar noorwegen! Lijkt me heeeel mooi! Zijn jullie daar al vader geweest? Wij gaan in de meivakantie naar Denemarken en ik ben ook heel lang bezig geweest om een mooi huis te vinden. Van buiten lijken ze idd. allemaal mooi maar van binnen vies/oud/lelijk. Heb uiteindelijk een heeeeel mooi groot nieuw huis gevonden in de duinen van Denemarken!

Ik weet niet of ik tweedehands dingen zou kopen voor de beeb. Misschien een box ofzo maar een kinderwagen....tja ik weet het niet. Misschien als ik zou weten van wie hij is geweest (familie ofzo) maar niet van vreemden. Ach en het is idd zo dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt. Je hebt babykamers van 500 maar ook van 2500...

Ga even snel wc's poetsen e.d. want deze week komt de schoonmaakster niet!

Kruimels, ken jij toevallig iemand uit de buurt hier die konijnenhokken maakt en verkoopt?

sorry mamoetje, ik heb mezelf al gecorrigeert haha, ik bedoelde jaq.

pip, wat leuk zeg dat je lekker naar denemarken gaat.
vrienden van ons, waar Amy ons paard staat dat meisje komt oorspronkelijk uit denemarken, ppfff moeilijke taal, gelukkig kan je daar ook engels spreken, haha.
in de meivakantie ga je dus al, dat schiet mooi op meid, dat is het zo!
eeehh even denken iemand die konijnenhokken maakt, wil je eentje op bestelling of maakt het je niet zoveel uit hoe hij eruit ziet?
hoe groot moet hij zijn? voor hoeveel konijnen?

Waar woont dat Deense meisje nu? Ik "ken" 1 Deens meisje hier uit de buurt namelijk.

Een hok voor 1 konijntje. Hoe groot? Iets van 1.20/1.30 bij 70/80/90 ofzo en dan bovenin een slaaphok en met een trappetje naar beneden zodat hij ook nog beneden rond kan huppen.

zoiets hahahaha

oh pip, wat een mooi konijnenhok!!!!!!
deze is vast erg duur of niet?

eeeh dat deense meisje woont nu op stieltjeskanaal, poosje terug verhuisd, ze heet vinnie Jacobsen, of wil je me nu gaan vertellen dat je die ook al kent, whaha

ik zal eens even aan roelof  vragen vanavond of hij iemand kent die zo'n soort  hok kan maken. dan hoor je nog van mij!
volgende week is prima hoor, dan kom ik dan bij jou he.
ik wil trouwens nog graag naar "deffinedly maybe" de film toe.
heb je zin om mee te gaan?  

mamoetje: bij ons in het ziekenhuis zitten 5 gynacologen maar die hebben allemaal dezelfde werkwijzen dus ja, daar schiet ik ook niks mee op haaha
en je was weer bij het ziekenhuis geweest las ik en alles was goed maar je vriend had een spatader op zijn bal, hopelijk hoeft ie geen kijkoperatie tehebben maar kan het geen kwaad

kruimels; wat ontzettend leuk dat je een boekje van de klusbabes bij houd, dat is echt een super leuk idee haha

pip; die clomid pillen die zijn verschrikkelijk goor, ik zie er al tegenop asl ik er zometeen 2 moet nemen hahaha,
ik krijg die dingen ook niet in ene weg want ik ben een echte pietlut met pillen slikken dus ik kauw er ook nog op want anders krijg is ze echt niet weg haha

happy: zoef zoef en weg was ze weer, wat ontzettend lief zeg dat jullie je vriendin mee uiteten nemen voor haar verjaardag, dat is wel een leuk kadootje,
en morgen je pa weer voor een nachtje in het ziekenhuis, maar nu is het gelukkig te overzien en is ie zometeen overal vanaf

xxx linda

Terug
Bovenaan