Kruimels, naar noorwegen! Lijkt me heeeel mooi! Zijn jullie daar al vader geweest? Wij gaan in de meivakantie naar Denemarken en ik ben ook heel lang bezig geweest om een mooi huis te vinden. Van buiten lijken ze idd. allemaal mooi maar van binnen vies/oud/lelijk. Heb uiteindelijk een heeeeel mooi groot nieuw huis gevonden in de duinen van Denemarken!
Ik weet niet of ik tweedehands dingen zou kopen voor de beeb. Misschien een box ofzo maar een kinderwagen....tja ik weet het niet. Misschien als ik zou weten van wie hij is geweest (familie ofzo) maar niet van vreemden. Ach en het is idd zo dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt. Je hebt babykamers van 500 maar ook van 2500...
Ga even snel wc's poetsen e.d. want deze week komt de schoonmaakster niet!
Kruimels, ken jij toevallig iemand uit de buurt hier die konijnenhokken maakt en verkoopt?
Ik weet niet of ik tweedehands dingen zou kopen voor de beeb. Misschien een box ofzo maar een kinderwagen....tja ik weet het niet. Misschien als ik zou weten van wie hij is geweest (familie ofzo) maar niet van vreemden. Ach en het is idd zo dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt. Je hebt babykamers van 500 maar ook van 2500...
Ga even snel wc's poetsen e.d. want deze week komt de schoonmaakster niet!
Kruimels, ken jij toevallig iemand uit de buurt hier die konijnenhokken maakt en verkoopt?