Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Meiden, hier is happy en weg is happy hahahaha. Ga weer weg, heb vluchtig jullie verhalen gelezen. Zag allemaal voorspellingen o=ver het geslacht van de babes-baby s, ga er ook eens over nadenken........ !!!!!!! Rimke gaat voor kruimeltje pendelen, linda heeft een magadip, kop op he meis, kruimeltje is wezen babyshoppen en heeft niks gekocht en april is gelukkig ook weer boven water, vervelende situatie op je werk he !!! Ga ff met de meiden kletsen. Mn vriendin ( met die zwangere dochter ) Is bijna jarig en nu had ik zo bedacht om haar dan met de meiden mee uit eten te nemen en dan voor haar te betalen en een leuk kado onder elkaar te kopen. Heb al acht meiden die meegaan du weer leuk leuk leuk. Gaan nu ff over heben wat we precies gaan doen die avond !!!!! Morgen om 8 uur paps naar het ziekenhuis brengen en dan moet ie een nachtje blijven. Wel fijn als die katheter  er dan uit is !!!!!!! Weet dus niet wanner ik weer langs kom wapperen......denk wel aan jullie hoor lieverds !!!!!

Buuf, heb die man van de verzekering nu ook af moeten zeggen haha, moet nu natuurlijk naar het ziekenhuis toe ......Alles goed met je? Snel ff nieuwe datum prikken he, had er zin in

Fijne avond allemaal.......o ja linnie, groetjes terug aan bambi hihi

Liefs happy

ben een beetje aan het neuzen op internet naar huisjes in noorwegen.
zaterdag hebben we afgesproken bij m'n schoonmoeder om de vakantie te gaan boeken, maar aangezien er vast over hele andere dingen gepraat word, haha  ben ik nu alvast maar even wat mooie huisjes aan het uitzoeken.
de jongens maakt het toch geen bal uit naar welk huisje we gaan, dus dan mogen wij lekker beslissen.
heb er wel een paar leuke kunnen vinden!! het gekke in dat land is dat de huisjes van buiten bijna allemaal mooi zijn, maar als je dan op de foto's klikt van de binnenkant, blah blah wat oudbollig, whaha.
ik wil wel een beetje een mooi huisje hebben hoor, waar ik me thuis voel.
we gaan trouwens met de auto naar denemarken-Hanstholm en daar rijden we de auto de boot op en dan varen we in 7,5 uur naar Noorwegen-Egersund.
we willen graag een huisje wat daar dicht in de buurt ligt, zodat we dan niet zoveel kilometers meer  hoeven te rijden.
we gaan vrijdag 27 Juni weg en komen die week erop zaterdag of zondags weer.
dan heb ik gelukkig mijn eventuele zware (misselijkheids) periode gehad, dus hopelijk voel ik me dan goed..... we sluiten wel een goeie annuleringsverzekering af!
wie gaan er nog meer op vakantie dit jaar?

heb ik jullie trouwens al verteld dat ik een boekje bij hou van alle klusbabes, zooo leuk.
ik heb in korte lijnen erin staan wie wie is en waar iedereen woont. en verder of degene getrouwd is en bla bla bla. ben al mooi op dreef, en het is zo makkelijk, even boekje erbij en dan weet ik weer precies alles over iedereen.
ik kan alleen weinig vinden over phoebe, he meis vertel eens wat over jezelf, op hyves kan ik ook niks wijs worden uit je profiel... hahaha.

ben er dus ook achter gekomen dat linda en eeehhh mamoetje? allebei een Tom als man/vriend hebben, of was het nou iemand anders, haha
even boekje erbij, whaha

whaha volgens mij ben ik hier helemaal alleen,
meiden straks tijdens gtst ben ik even foetsie hoor, helemaal verslaafd, haha.
ik heb trouwens mijn backspaceknop van de laptop niet helemaal goed, moet hem heel hard indrukken voordat hij de letters weg haalt, gggrrrr merk nu pas hoe vaak ik die knop gebruik, oeps beetje veel schrijffouten, haha.

Mijn vriend heet geen Tom hoor kruimels.. Maar Martin

En ik heb zoiets we blijven het gewoon proberen tot er meer duidelijk is en dan zien we wel weer verder.. dag bij dag..

xxx Mamoetje

Wat is het hier gezellig vandaag!

kruimels, niks gekocht maar toch lekker rondgekeken...oooh leuk! Ja, we gaan snel weer afspreken. Leuk om je weer te zien! Volgende week ergens?

April, weer terug. Kan me voorstellend dat je je niet helemaal lekker voelt in deze situatie. Heb je het zien aankomen op je werk of had je geen idee? En waarom hebben ze verzocht om eens om je heen te kijken qua werk?

Lin, neus in de lucht, borsten vooruit en ga de blije (boze) wereld in! Laat je niet gekmaken! Kan me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit maar laat het niet alles beinvloeden hoor. Hoop echt voor je dat na de provernakuur de hogere dosis clomid wel aanslaat. Vind jij die clomid pillen ook zo vies? Ze smelten meteen op m'n tong en ik vind ze zooooo vies!

Happy....zoeffffzoefffff hahaha

Terug
Bovenaan