Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Charlotte, uhm.....ik weet het niet

Niels wil soms met mij mee naar de bios. Toevallig zei hij gister dat hij naar Zomerhitte wilde JOEHOE!

Ga even kijken wanneer definitely maybe hier draait in de bios!

Dat hok dat ik liet zien kost 130 euro ofzo. Vind ik nog meevallen. Er staan vele duurdere op het internet.

definitely maybe lijkt me leuk! Dat wordt huilen! Laatst was ik met een vriendin naar de film en toen moest ik zo ontzettend huilen hahahaha.

Mmmm, staat maar t/m volgende week woensdag op de site wanneer de film draait...

oh oke, ja dat doet de utopolis altijd alleen van deze week.
maar hij is net begonnen met draaien dus, blijft nog wel een poosje!
maandag valt natuurlijk af omdat het dan pasen is, ik zou donderdagavond wel kunnen.
of woensdagavond?  

Donderdagavond kan ik ook wel! Hij draait dan vast ook wel, moeten we alleen even kijken hoe laat. Kom je dan voor die tijd gezellig even een bakkie thee doen bij mij?

Trouwens ik moet even me verhaal kwijt..

Me vriend denkt dat het neit gaat lukken.. maar hij laat dat ook in alles merken.. als ik zeg dat ik de dag erop ongesteld moet worden.. ow owkeej.. en niets van voel je niks ofzo.. maar ook zoals vorige maand toen ik over tijd was zegt ie niets..

Nou kwam ik er vandaag achter dat we tijdens de volgende klusperiode een weekendje weg zijn.. (mocht mijn cyclus het zelfde zijn deze maand) alleen we gaan niet samen een weekendje weg.. maar met zijn hele familie (14 man) wij zitten met zijn vader stiefmoeder en zus en zwager in een huisje.. dat wordt dus niet klussen.. ik heb volgende maand maar alvast opgegeven.. En zijn reactie was achja.. we zien wel..

Ik weet dat hij hartstikke graag wil dat we zwanger raken maar hij het niet verwacht.. ik heb het idee dat hij er zeker van is dat het ons voorlopig niet gaat lukken..

Maar ik heb nu het idee dat ik niet naar hem toe kan als ik voel of ik me verhaal kwijt iwl.. het enige wat die zegt is maak je niet gek.. het zal toch wel neit zo zijn..

Ik weet dat praten met hem hierove rgeen zin heeft.. maar wat moet ik nu..
xxxx mamoetje

oh die film waar jij het over hebt, is wat spanning en romantiek door elkaar heen, ook erg leuk. misschien inderdaad leuker voor niels, haha.

zo'n konijnen hok vind ik altijd vrij duur, het is maar een stukje hout, allemachtig.
ik zal het roelof even vragen hoor als hij erweer is, of hij iemand kent die het goedkoper kan, maar dat hok wat je liet zien is wel erg mooi!!!!

jazeker meid, dat doe ik dan hoor. ik wil heel graag zien waar je woont.
zullen we even afwachten tot aanstaande week hoe laat we afspreken, wanneer we weten hoe laat de film draait, meestal 21:30, is dit niet te laat voor jou, omdat je de volgende dag weer moet werken? of draait er ook een vroege film dan?

Ja eigenlijk heb je wel gelijk hoor dat het veel geld is voor zo'n stukje hout maar ik wil toch wel dat m'n konijntje er mooi bij zit hahaha. Hij heeft nu een groter hok maar dat is stuk en past ook niet meer in onze nieuwe tuin straks dus moet hij sowieso een nieuwe!

Half 10 is niet te laat hoor voor mij, maakt niet uit. We wachten even af hoe laat ie volgende week draait oke? Lijkt me echt heel leuk! Ga ik met zwangere Kruimels op stap hahaha

Terug
Bovenaan