Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

och mamoetje wat vervelend deze situatie.
hoe zijn jullie erop gekomen dat jullie aan kinderen wilden beginnen?
kwam dat van jouw kant of van zijne of beide kanten?
hou er wel rekening mee dat een man er lang niet zo mee bezig is als een vrouw he.
ondanks dat mijn vriendje erg lief voor me is en er echt ontzttend blij mee is, beleefd hij het toch 10 keer anders dan mij.
wij zijn vrouwen, en vrouwen komen van venus en mannen van mars en dat botst af en toe helaas.
meid, je kan je verhaal hier altijd kwijt als je wat dwars zit!!!
en een goeie tip....... lok hem dat weekend ergens naar toe ver weg van jullie huisje en verleid hem, gewoon lekker in de natuur!!! kan ik je aanraden, haha

ja grappig idee he, en ook van de vorige keer. zaten we gewoon te kwekken over zwanger worden en bleek er al iets te zitten.   ongelofelijk.
meis, ik weet het zeker, binnnekort ben jij ook aan de beurt.
zodra jij je cyclus weer op de rit heb dan ben jij aan de beurt!!!
we wachten de pasen even af en dan maken we begin volgende week wel even een afspraak voor de film.
als we de late film nemen, dan kom ik rond 19:30/20:00 een bakkie thee bij je halen hoor!

JOEHOE, gezellig! We wachten idd even pasen af en dan spreken we begin volgende week echt af. Vind het ontzettend leuk dat we de vorige keer over zwanger worden aan het kletsen waren en jij gewoon al zwanger was! Bedankt voor je lieve woorden, ik hoop ook echt dat ik snel aan de beurt ben. Ook al heb ik nog maar 0 officiele klusrondes gehad (omdat ik geen eisprong heb) ik wacht er toch ook al zo'n 9/10 maand op.

Ik ga naar m'n bedje, misschien dat m'n laptop het daar nog doet (hij heeft kuren af en toe) en anders slaap lekker iedereen!!

X

is goed meisie, wij spreken elkaar weer gauw!!
slaap lekker, ik ga ook naar m'n warme bedje, lekker dekentje aanstaan, mmmmm.
hoezo verwend, haha.
dag lieverd,
knuf kruimels

hihi, toch nog met m'n laptopje in bed. Zalig! Net nog even de droger aangedaan.

Uhm, jij adviseert mamoetje om de natuur in te trekken?! haha, zou ik ook doen als ik jou was mamoetje hoor!

En idd wat Kruimels zei, mannen gaan er heel anders mee om dan vrouwen. Maar dat is met zoveel dingen zo. Ik geloof niet dat ze het minder graag willen of er minder mee bezig zijn maar op een hele andere manier. En er gebeurt tenslotte niks in hun lichaam maar alleen met de onze. Zou toch proberen het bespreekbaar te maken.

Ik moest stoppen   met de pil omdat mij cyclus na meerdere antibiotica kuren door de war was.. eigenlijk zou ik na 2 maanden weer beginnen.. tijdens de periode zonder pil had ie er geen problemen mee om geen condooms ofwat te proberen.. als ik  hem hielp herinneren dat ik geen pil slikte en dat we zwanger konden  raen  als we niks gebruiken.. kreeg ik de reactie.. vind jij dat erg dan? je weet hoe ik erover denk ( en daar bedoelde ide mee tis meer als welkom)

Vlak voordat ik weer moest beginnen liet ik doorschremeren dat ik er liever niet meer aan begon.. We hebben er toen over gepraat.. Hij vond het goed.. maar omdat ik nog zo jong ben moest ik van hem er wel over nadenken over de reactie's van anderen (waaronder me moeder) dit heb ik gedaan en besloten dat ik er toch voor wou gaan.. We hebben toen echt besloten om ervoor te gaan.. de dag erop heeft hij zijn arts gebeld voor dat onderzoek en is het balletje gaan rollen in het ziekenhuis.. Maar ik weet dat je maar iet meer als 1 procent nodig heb om zwanger te worden... en hij is voor 40-50 procent vruchtbaar dus er is een kans dat het gewoon lukt.. de dokter zegt ook dat de kans waarschijnlijk groot is dat het ons gewoon lukt.. maar hij wil dat niet geloven lijkt het..

Haha dat over de natuur.. nou verder dan zijn zus en mijn moeders bed zijn we niet gekomen.. (ze waren allebei op vakantie:) )   lijkt me best spannend.. maar denk ik neit iets voor een vakantie park in zeeland.. hihi.. meer iets voor in de duinen op kijkduin of scheveniongen:D.. hihi..

xxx Mamoetje

hihi, toch nog met m'n laptopje in bed. Zalig! Net nog even de droger aangedaan.

Uhm, jij adviseert mamoetje om de natuur in te trekken?! haha, zou ik ook doen als ik jou was mamoetje hoor!

En idd wat Kruimels zei, mannen gaan er heel anders mee om dan vrouwen. Maar dat is met zoveel dingen zo. Ik geloof niet dat ze het minder graag willen of er minder mee bezig zijn maar op een hele andere manier. En er gebeurt tenslotte niks in hun lichaam maar alleen met de onze. Zou toch proberen het bespreekbaar te maken.

Terug
Bovenaan