Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

hoi meiden,

ff een snel bericht vanmij. ik heb ff vluchtig het een en ander gelezen en ik leef met de meiden die het ff rot   hebben en denk aan julie allemaal.
ben zo druk met de verhuizing dat ik geen tijd heb voor jullie verhalen. balen he, warschijnlijk is dit het laatste berichtje vanauit de flat, denk dat me man morgen het internet loskoppeld, weet niet zeker hoor. en wanneer ik dan weer verbinding he geen idee.

verder gaat het wel goed, ik voel de kleine steeds beter en het vind eht forum niet zo l;euk of juist wel , want als ik ff bij jullie wil buurten word ie druk hahaha nu weer en echt steeds harder. ga daarom ook weer stoppen, nog ff genieten van zijn getrappel en dan slapen. morgen weer werken blegggg.

wens iedereen een fijn paasweekend.   jac jij zeker, lekker ff weg. en hoop dat ik er snel weer ben.

xxx bambi

Hey meiden, hier even snel een berichtje van mij, voordat Peter R de Vries weer wordt ingeschakeld he buuf??? hahaha

Ikheb even vluchtig bijgelezen, niet alles hoor want dat is niet te doen als je eeb dag niet geweest ben.

Kruimels, je zegt dat Rimke geen hyves heb.... ik heb haar gevonden onder jou vrienden, dus ze heeft wel hyves.... Volgens mij is ze alleen geen lid van de klusbabes hyves.
Je wilde nog wat van mij weten boor het "grote klusbabesboek" hahaha.
Ik vind het wel grapig, ben benieuwd hoe dat er uit ziet.
We komen vast een keertje jullie kant op en dan wil ik dat boek wel zien als dat mag.
Nou, ik ben dus 27 jaar (bijna 28) ik ben ruim 6 en een half jaar samen met me vriendje, hij is 26 jaar en we zijn dus niet getrouwd.  
Sinds vorug jaar februari gestopt met de pil en sinds juli doen we een poging om zwanger te worden.
Ik ben senior medewerker op de financiele administratie van een verzekerings maatschappij (volmacht kantoor voor de gene die dat interessant vinden om te weten, ik denk niemand hahaha) en ik werk daar al ruim 5 jaar met heel veel plezier.
Nou, als je nog meer wil weten moet je het gewoon vragen hoor hahaha

Nog ff een klein stukje over mezelf.... .
Ik voel me een beetje anders... kan het niet zo goed omschrijven. Ik heb zaterdag avond/ zondag me eitje gehad (duidelijk gevoelt) en nou ben ik net wezen douche en ik poets me tanden, gaat me tandvlees ineens bloeden, dat heb ik echt nooit!
Ook me huid reageert raar.... als ik krabbel krijg ik allemaal rode strepen op me huid, en dan krabbel ik echt niet hard ofzo.... misschien is betekent het wel helemaal niks hoor (ik hoop ook niet te veel) maar toch....

Ik zei trouwen tegen me vriendje dat Rimke juni had gependeld zegt tie...... dus we hoeven niet te klussen tot die tijd??/ Ik zeg nou..... misschien zit ze er wel naast he, en moet het gewoon april zijn hahahaha

Meiden, ik ga me bedje opzoeken, morgen avond ben ik thuis, dus kom ik nog wel ff aanwaaien.

Slaap lekker allemaal.

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

Mamoetje: jeetje meid dat is lastig hoe of je vriend reageert, maar zoals je schrijft wil ie wel graag een kindje, misschien is het gewoon dat ie zichzelf probeert te beschermen voor eventuele teleurstellingen, en daarbij praten mannen nnooit over hun gevoelens en dat is voor ons vrouwen heel lastig, maar je mag altijd je hart hier luchten meid, en het is voor een man natuurlijk ook niet leuk asl ze wordt verteld dat ze voor 40-50% vruchtbaar zijn, probeer er anders gewoon nog een keerjte over te praten en vraag anders gewoon wat hem dwarszit,
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit, want tegen mij was gezegd toen ik 17 was dat ik onvruchtbaar was omdat ik dus niet ongesteld wordt , maar zie ik heb joey, en nr, 2 komt ook dat weet ik gewoon alleen de manier waarop zint me alleen niet haha,

Kruimels; en PiP : jullie gaan na de pasen gezellig naar de film las ik, jullie hebben helemaal de smaak te pakken hahahaah heel erg leuk

jacqy: voor jouw alvast een heel fijn weekend toegewenst, en misschien kom je pip en kruimels nog wel tegen hahaah

rimke: hoe is het met je meis??

Happy: hoe is het met je vader? is ie nog zenuwachtig nu ie weer een nachtje moet overblijven in het ziekenhuis??

phoebe; jeetje he wat een vage klachtjes meid, hopelijk komt het dus wel door een zwangerschap, nog eventjes afwachten, en dat is zo moeilijk, ik ga erg hard duimen voor je

Meiden ik ga in bad, me man heeft joey naar de chreche gebracht en me schoonzus haalt hem weer op want ik kan nog niet fietsen of zover lopen haha, dus 2 uurtjes helemaal voor mezelf heerlijk hahahaah

om 12 uur moet ik de gyn opbellen, dus ik zal me proverapilletjes alvast tevoorschijn toveren want dan kan ik die vanmiddag gelijk nemen
iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag weer na het eten en dan weet ik gelijk wat de beste gyn had te vertellen, maar ergens weet ik dat al hha

xxxx linda

He meiden!

Ben ik even, heb niets bijgelezen, sorry, heb er even de puf niet voor.. misschien later....

Happy, hoe is het met je? en met je vader? Vandaag moest hij toch weer naar het ziekenhuis?

Jeetje, wat ik gister had. Had spontaan huilbuien, voelde me erg zielig! Terwijl er niets aan de hand was!

Vandaag lekker vrij. Alvast het een en ander inpakken want morgen na werk ga ik direct weg. Mijn mannetje is wel vrij morgen, maar ik vertrouw hem niet zo met het inpakken van mijn spullen hihi. Moet ook niet vergeten de termometer mee te nemen, en wat testen, want verwacht 1e of 2e paasdag mijn nod.... spannend weer!

Ik ga even verder met poetsen!

Liefs Jacqy

hihi, kruimels, ik lees net dat je een boekje bijhoud over de babe's! wat leuk! Vandaar je vraag over mijn tommetje!! hihi
Leuk hoor. En als we dadelijk allemaal zwanger en bevallen zijn, komen we met z'n alle samen en dan kijken we daarin terug! ja leuk!!!

Zo goedemiddag.........

Deze twee dagen op het werk ook weer overleefd en nu van twee dagen vrijheid genieten......hoera!!!! Moet niet mopperen hoor, want ik werk part-time........hahahaha!!!

Is hier lekker bij gekwebbeld afgelopen twee dagen maar niet zo vreselijk veel nieuws he?
bieb heeft met een holter gelopen en heeft uitslag van de ECG-plakkers, die dingen zijn ook vreselijk agressief voor je huid......en zeker bij vrouwen op de borst.......is de huid veel dunner en kwetsbaarder. Hoop dat er niets bijzonders uitkomt.
Nog even misschien ten overvloede: drink je veel koffie of cola ofzo?? Kan ook extra slagen veroorzaken en dat geeft een naar gevoel in je borst........maar dat wist je ws al......
Pipje en kruimeldief gaan afspreken volgende week, leuk, leuk, leuk!!!! Zou jullie toch ook allemaal wel eens live willen ontmoeten hoor! Doen we lekker ooit eens als we allemaal een klusbaby hebben!
Jacq gaat lekker een weekendje sleen en sneeuwballen gooien in Exloo.........hihihi, lang leve een vroeg paas-weekend!!!
Linda: hoest met je enkeltje ondertussen???

Rimke, lekker 2 dagen vrij! joehoe! Maar... moet je met pasen werken? Zielig voor je! Ga je nog iets leuks doen verder?

Linda, hoe is t met je pootje? Wel lekker dat joey gebracht en gehaald word!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan