Bambi: voor jou alweer spannend straks je nieuwe huissie. En dan kan je er lekker van genieten en laat dan maar komen die kleine druktemaker hihi
Succes alvast met de verhuizing, enne denk aan de kleine he?
Pipstip: met test bedoel je het kastje wat ik om had? Heb verder nog geen zw.test gedaan haha
April; die heeft me toch vreetbuien ;-)))
mamoetje; als ik je verhaal zo lees wil je vriend wel een kindje, maar ik denk dat hij probeert zijn evt teleurstelling te verbergen voor als het echt niet lukt.
Mannen denken er echt heel anders over,
Mijn vriend wilde eerst ook (NoG) niet, maarja waren op een gegeven moment al 13 jaar samen, en mijn klokje sloeg al uit naar de 33.
En nu vraagt ie'' hoeveel kinderen wil je eigenlijk? ik wil er wel 2 zegt ie dan "haha, laten we eerst maar eens proberen 1 te krijgen.
Vriendje is net wakker. Hij moest eigenlijk overwerken, maar had zo een hoofdpijn dat hij toch eerder gegaan is. Is even op bed gaan liggen. gaan maar patatjes halen. Wilde gister eigenlijk voor vandaag witlof maken, maar was bedorven! En vriendje zou toch op werk eten, dus ik dacht, nou dan eet ik maar de soep op. Maar goed, is nu toch thuis, dus lekker patat halen
Even kijken wat we gaan bestellen hmmm