Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

ik ben er weer vandoor, de kapster komt zometeen joey knippen, want zijn haar groeit zo gigantisch snel niet normaal meer, en daarna komen me tante en me pa op visite dus ik ben er vanavond weer eventjes

xxxx linda

Jemig lin, dat wordt een toestand met jullie huis zeg! Wat een verbouwing........wel leuk, lijkt net alsof je daarna in een heel nieuw huis woont...........leuk vooruitzicht hoor!

Kruimeldiefje: ik heb voor je gependeld en daar kwam uit wat ik zelf ook al dacht.........een meisje!

April, lieverd, gaat het nog of heb je ondertussen een maagverzakking gekregen van het vele eten..........................hihihihi, april, ons eigenste nijlpaardje............

Jacq: de zorg voor de poezen overgedragen............altijd lastig toch he, en zielig.......was ook zo blij dat ik voor de poezen weer terug van vakantie was.......hahaha!!!

Bambi: lukt het verhuizen wat? Weet dat je het nu niet leest, maar achteraf wel natuurlijk.............hoop dat het allemaal naar wens gaat, en dat je van het weekned in je mooie nieuwe paleisje slaapt!!!

Wij zijn even naar de prenatal geweest, hebben een matrasje voor in het wiegetje gekocht en wat spuugdoekjes, helemaal in de goede kleuren, dat wel, wit, rood en oranje..........ik vind oranje en rood zo leuk samen............whihihi!
Heb van mijn mannetje ipv een bosje bloemen nog een heel leuke speelgoed zak voor aan de box gekregen, gewoon lekker stoer en wit. Lief he..........het is zo'n schatje!
Nog eventjes een leuk ritselboekje van stof gekocht voor aan de wagen voor die vriendin waar we vanavond heen gaan.........ook heel leuk!

Ik ga eventjes een curry maken met heel veel verse groenten..........tot later!!!
Dikke kus Rimke

Oh rimke, wat een heerlijke vent die Fons van jou! Ja ik word echt een nijlpaard, hoewel ik vanmiddag maar fruit ben gaan eten, goed he .
Leuk hoor rood met oranje. Onze kinderkamer is ook binnen, gaan we 12 april ophalen en ook de kinderwagen is er, jippie.
Zeg wat pendel je voor mij, jongen of meisje?

Lekker curry, jammie, nijlpaarden lusten alles..............

Ik moet trouwens zo naar de supermakrt, oke, ik beloof jullie ik maak een lijstje en koop geen dingen die daar niet op staan, oke .

Oja, en op het lijstje natuurlijk alleen maar gezonde dingen, ha ha. Kan die kleine trouwens echt niet te veel suikers binnen krijgen, wat denken jullie?
Hij/zij is trouwens wel actief, vooral als ik lig, ik word echt uit bed getrapt............

Linda; Jeetje, dat wordt een flinke verbouwing zeg, wel gaaf meer ruimte.
Jacqy; Fijne vakantie, enne onze kleine is op vakantie verwekt , dus ik duim ook voor jullie.

Bambi; Succes met de verhuizing.

rimke; zo meid je hebt lekker inkopen gedaan zeg, heerlijk he, dat vond ik ook altijd het leukste lekker zwijmelen tussen al die al te schattige spulletjes

april: je hebt toch niet de supermarkt leeggekocht he hahahhaha

jacqy: ben je er helemaal klaar voor voor jullie weekend, ik hoop voor je dat je met 2de paasdag goed nieuws krijgt meid

meiden ik ga er weer even vantussen ben er vanavond weer eventjes

xxx linda

Jacqy; O sorry ik dacht ovu testen, maar je bedoelt natuurlijk DE TEST. Oh waar is die roze wolk dan ook...............
Spannend hoor, wanneer kom je terug?

Goed he, ik heb de supermarkt niet leeg gekocht, alleen maar dingen van mijn lijstje......
Hopelijk eindig ik zo als mini nijlpaard....

Terug
Bovenaan