Jemig lin, dat wordt een toestand met jullie huis zeg! Wat een verbouwing........wel leuk, lijkt net alsof je daarna in een heel nieuw huis woont...........leuk vooruitzicht hoor!
Kruimeldiefje: ik heb voor je gependeld en daar kwam uit wat ik zelf ook al dacht.........een meisje!
April, lieverd, gaat het nog of heb je ondertussen een maagverzakking gekregen van het vele eten..........................hihihihi, april, ons eigenste nijlpaardje............
Jacq: de zorg voor de poezen overgedragen............altijd lastig toch he, en zielig.......was ook zo blij dat ik voor de poezen weer terug van vakantie was.......hahaha!!!
Bambi: lukt het verhuizen wat? Weet dat je het nu niet leest, maar achteraf wel natuurlijk.............hoop dat het allemaal naar wens gaat, en dat je van het weekned in je mooie nieuwe paleisje slaapt!!!
Wij zijn even naar de prenatal geweest, hebben een matrasje voor in het wiegetje gekocht en wat spuugdoekjes, helemaal in de goede kleuren, dat wel, wit, rood en oranje..........ik vind oranje en rood zo leuk samen............whihihi!
Heb van mijn mannetje ipv een bosje bloemen nog een heel leuke speelgoed zak voor aan de box gekregen, gewoon lekker stoer en wit. Lief he..........het is zo'n schatje!
Nog eventjes een leuk ritselboekje van stof gekocht voor aan de wagen voor die vriendin waar we vanavond heen gaan.........ook heel leuk!
Ik ga eventjes een curry maken met heel veel verse groenten..........tot later!!!
Dikke kus Rimke