Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Jep, ik zit met pasen in het gesticht..............is niet anders, je moet kiezen tussen werken met pasen of werken met pinksteren. Pinkster valt dit jaar vlakbij mijn verjaardag en de kans dat het met pinksteren mooi weer is, is groter, daarom kies ik altijd voor werken met pasen...............Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen, fons is nu sporten en dan gaan we daarna naar de prenatal om inspiratie op te doen. Vanavond gaan we langs vrienden, zij is nu net met zwangerschapsverlof dus die gaan we een kadootje brengen.......verder niets, helemaal niets...........heerlijk!!!!

Ben je al helemaal gepakt???

lekker hoor helemaal niets doen! hihi
Veel plezier bij de prenatal strakjes! Leuk!!!
Ik ben nu nog wasjes aan het draaien, en als die schoon zijn ga ik kleding inpakken. Maar de belangrijkste dingen zitten al in de tas... TESTEN!!! hihi

Heb er echt zin in. Ga zo nog even met mijn moeder naar de intratuin gezellig, en nog even de stad in en dan vanavond nog even naar mijn schoonouders, de sleutel geven om de poezen te verzorgen dit weekend. En dan een lijstje maken wat mijn mannetje allemaal  moet doen morgen! hihi Heerlijk delegeren!!!!

Liefs Jacqy

hey meiden

rimke: lekker 2 dagen vrij heerlijk, wel jammer dat je met pasen moet werken, maar net zoals je zegt met pinksteren is ook heerlijk en ook iets meer kans op beter weer, wat leuk datje langs je vriendin gaat die met verlof is een kadootje brengen altijd lief

april: hoe is het met je vreetbui hahaha

jacqy: ik hoop dat je van het weekend beter weer krijgt dan dat het nu is want hier regent het tenminste nu blehh, ik haat regen en sneeuw en kou hahaah ik ben in het verkeerde land geboren

met me enkel gaat het wel, ik zit nog veel met me pootje omhoog, maar vanmorgen heb ik toch gestofzuigd en zoveel mogelijk op me goede been geleund en ik heb afgestoft maar dat voel ik toch wel goed hoor, en als ik te lang sta dan komen die dolken weer maar ja ik ga zaterdag weer eventjes zelf naar buiten toe dan zit ik al bijna een week thuis en ik vind het nou wel weer welletjes hoor

Nou me eerste provera pilletje zit er alweer in, want zoals ik al dacht geen eisprong, met die kutclomid, maar goed gaan we nu clomid 100mg nemen en misschien dat dat geeft,

xxxx linda

volgend jaar maart gaan we beginnen met een giga verbouwing hier, dan moeten we ongeveer 3 maanden bij me vader inwonen want alles gaat eruit, we krijgen 2 meter aan de woonkamer en een aanbouw van ongeveer 12 meter eraan en achter alles beton, en alle plafonds gaan er in de keuken en woonkamer enz uit dus het huis wordt effe onbewoonbaar dan, Het was de bedoeling dat we het dit jaar nog zouden doen, maar we hebben gisteren een gesprek gehad over de financien en dat is nu dus rond maar me man en schoonvader en de oom van me man (die huizenbouwer is ) gaan het met z'n drieen doen, dat scheelt weer een hoop aan mankrachten zeg maar, me schoonvader heeft ook zowat zijn hele leven in de bouw gezeten en me man kan het ook en die helpen zijn oom ook vaak mee dus vandaar, Maar zijn oom heeft nu geen tijd dus nu hebben we alles verschoven naar volgend jaar maart dan kunnen we zometeen in september alles rustig aan gaan indienen bij de gemeente enz
zo een heel verhaal hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan