Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

HELLUP. Een dag niet gereageerd en 6 pagina's gemist. Dat gaat vandaag echter niet lukken wat bijlezen betreft. Iemand misschien een korte update? Zijn er vruchtbare ontwikkelingen geweest????

Bieb: ik was al helemaal aan het juichen voor je was het een grapje, nou ik hoop dat je het volgende week nog een keertje neer kan zetten, haha en je bent misselijk van de patat en hamburgers haha

april: rimke een heeft een jongentje voor je gependeld, nou het zal mij benieuwen, en je hebt de supermarkt niet leegekocht las ik hahaha

kruimels: morgen heel veel plezier bij de echo meid, hoe laat heb je de echo??

jacqy: een heel erg fijn weekend toegewens meid, met hopelijk goed nieuws

rimke; de curry was lekker las ik, veel plezier vanavond bij jullie vrienden,

Ik heb joey nooit bij ons op de kamer gehad,   wij hebben joey gelijk in zijn eigen ledikant gedaan, ws geen gezicht hoor zo'n kleine hummel in zo'n groot bedje hahaha

xxx linda

ik heb het idee dat ik vandaag zowat de hele dag alleen op het forum was hahahaha
meiden ik ga stoppen iedereen een fijne avond en morgen lees ik alles weer bij

xxxx linda

pooooooohhhhh wat veel om bij te lezen ben bina45 min bezig geweest.

nou nu maar kijken of ik alles nog weet:

LINDA: shit geen eispring gehad echt kut wist niet dat dat ook nog kon ook al slik je die pillen.... nou meid jou tijd komt zeker nog wel en kijk eens wat je allemaaal hebt overwonnen als ze eerst zeiden dat je helmaal geen kinderen kan krijgen en je hebt al een klien wondertje gekregen....succes meid.

KRUIMELS: ik ben zeker dol op harry potter heb mijn man ook verslaafd gemaakt lag alleen nog maar te lezen in bed vond hij niet leu dus zei hier heb je deel 1 is echt leuk en nu is hij verslaafder als ik grappig he. ben zo benieuwd hoe ze reageren op ej zwangerschap.... heel veel plezier met je paas weekend in ieder geval maar dat zal wel lukken... wat heb je allemaal over mij opgeschreven????

PIP: lekker samen naar de film kan ik ook niet mee hahah jammer dat het zover weg is.. en die pillen vies nou ik ben ook een drama met pillen slikken asprines doe ik al eerst water in mijn mond en dan die pil erbij. anders moet ik kokken....

RIMKE: echt grappig dat gependel... je moet er geld voor gaan vragen....

BAMBI: succes met overhuizen......

BIEB: wat verveldn van je kasje hoop dat alles goed is..... en dat grapje met die zwangerschap ik moest er wel om lachen....... dacht al van nu al positeif dat is snel.....

JACQY: veel plezier meid van het weekend alleeen laat het niet bederven als je test neg. is misschien kun je ze beter thuis laten/...

PHOEBE: allemaal vage klachtjes........   ??????........

MAMOETJE: heb je verhaal gelezen en ik moet je zeggen mannen zijn noiit enthousiast, als ik ongesteld ben geworden dan weet ik wel dat mijn man daar van baalt alleen, hij uit zijn eigen niet, en jou man heeft echt wel wat te voorduren als je al weet dat je minder vruchtbaar bent, dat is niet niks voor mannen want dan worden ze in der mannelijkheid aangetast....maar als je zeker weet dat jullie het allebei willen dan moet je er gewoon voor gaan..... ik persoonlijk zou geen half jaar meer wachten gelijk in die medische molen als het kan....succes

APRIL: heeft een mooie wieg op haar kamer staan, weet niet wat ik zou doen op kamer laten slapen of op eigen kamertje wat zeggen de vk hierover???

STERRETJE: weet ff niet meer wat jij geschreven hebt o ja aftellen tot aan de verlof... lekker meid...

heb ik nu iedereen gehad.......

merk ik het trouwens als enige ik kijk niet zo vaak op de klusbabes hyves maar zien jullie charlotte, linda2,klaasje, of essy nog weleens????

nou ik moet morgen weer naar de dokter nu heb ik allemaal blaasjes op mijn tenen ik denk dat het komt omdat ik weleens last heb van wintertenen maar ga toch maar ff laten kijken, ook heb ik een heel ander iets heb kleine scheurtjes op mijn schaam lippen heb ik weleens vaker maar doet zeer joh, denk dat we iets te wild hebben gesext de afgelopen week...

nou weet ik ff niks meer....

liefs anoeska

1 blz. bijgelezen.

@jacqy: Dat wordt spannend. Ik weet niet wie het zei, maar misschien de testen lekker thuislaten. Dan kan het weekend niet tegenvallen.
@kruimels: morgenavond vertel je het voor t eerst. en nog spullen kunnen vinden voor de opa's en oma's?
@renee: hoe is t meid?
@april: een jongen, aha. Ik ben benieuwd. Wat je vraag betreft: ook hier borstvoeding en waarschijnlijk de eerste week de kleine op de slaapkamer in de wieg van de kinderwagen. En Rimke zei t al, het wordt tegenwoordig aangeraden.
@rimke: willen jullie straks t geslacht weten?
@anouska: ik heb bepaalde mensen ook al heel lang niet meer op het forum gezien.

@linda: wat balen van je ei. ik hoop dat de hogere dosering het wel opwekt.
En een mega-verbouwing. Je pa zal het denk ik wel gezellig vinden als jullie bij hem in gaan wonen.
@rimke: lekker geshopt lees ik. Altijd gezellig.
@kruimels: voor jou is een meisje gependeld lees ik. Wil je straks t geslacht ook weten?
@mammoet: er werd je aangeraden om de natuur op te zoeken. Nu weet ik niet wanneer je gaat, maar met dit weer zou ik t niet proberen buiten
@bambi: succes met de verhuizing

Terug
Bovenaan