Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

wat is er weer lekker gekletst, jeetje kan het niet meer bijhouden zo hoor, haha.

even proberen, uit het hoofd.....

linda, verdorie meid, toch weer geen eisprong gehad, wat je al dacht, shit zeg!!!!
nu moet je nog meer clomid slikken, hou vol meisje!!!! er komt een dag dan krijgt Joey een broertje of zusje erbij!!!! dat verdien je zo!!!

bieb, had ons behoorlijk voor de gek!

Jaq, heel erg veel plezier meid in Exloo dit weekend.

bambi, heeft het erg druk met het verhuizen, en heef waarschijnlijk even geen internet.
tot gauw meid en probeer van je nieuwe huisje te genieten.

essy, hoe was je echo???

renee, jij gaat morgen voor het eerst naar de gyn, meid succes!!!
laat je even horen hoe het was?

voor een paar meiden is er gependeld, dank je wel rimke dat je de moeite voor mij genomen hebt om te pendelen.
ik heb zelf ook een beetje een klein voorgevoel dat het wel eens een meisje kan worden.
heb gisteren nog wel even op een of andere site een voorspelling laten doen en die zei dat het een jongetje zou worden, mmmm .......
en volgens de chinese horoscoop word het ook een jongen geloof ik.
ik wil denk ik wel graag weten wat het wordt, maar mijn vriendje is daar niet zo zeker van, dus daar moeten we het nog maar eens over hebben.

eeehh anoeska vroeg wat er allemaal over haar in het "grote boek" staat, whaha. nou het volgende...   dat je in Hedel woont. 13-9-1982 geboren bent. Je mannetje Henri heet. je werkt op de markt als poelier, kippetjes haha. dat je jammer genoeg onlangs de ziekte van pfeifer hebt opgelopen. je van R & B muziek houd maar ook van nederlandstalig zoals  jan smit en nick en simon leuk leuk leuk!!!!!
as the world turns kijkt, maar ook de gouden kooi en mc cloud's doughters.
gek bent op harry potter boeken en graag naar italie en oostenrijk op vakantie gaat.
klopt het allemaal een beetje???

ik ben nog maar net begonnen hoor met in het klusbabesboek, haha.
wil het nu steeds verder gaan uitbreiden, lijkt me zo leuk om over een poos terug te kunnen lezen.
beloof dat ik dit boek dan meeneem als we ooit elkaar gaan ontmoeten als iedereen babytjes heeft.

happy, hoe is het met je vader??? vond hij het meevallen dat hij nog weer een nachtje moest blijven?

goh ik ben vast nog wel iemand vergeten, sorry. vind het nog knap dat ik het meeste nog weet, whaha. ben net een zeef op het moment.

morgen inderdaad naar de fertiliteitsarts, moet er om 9:05 zijn en vriendjelief gaat lekker met me mee.
ben ontzettend benieuwd of we een hartje zien!!!! kan gewoon haast niet wachten.
volgens het zwangerschapsdagboek, die rekent niet vanaf het moment zoals de gynecoloog/arts doet maar vanaf het moment dat de kleine echt verwekt is, zit ik morgen op dag 24 en volgens dit boek is het hartje op dag 21 of 22 begonnen met kloppen, dus theoretisch gezien moet er morgen wat te zien zijn.

m'n vriendje en ik zijn vanavond nog even naar de stad geweest, hij heeft me opgehaald vanuit m'n werk en we hebben dus in de stad even wat gegeten samen.
toen zijn we, omdat hij dat ook wilde, regelrecht naar een babyzaak gelopen en zijn daar wel 1,5 uur geweest, was rustig gelukkig in de winkel.
we hebben in wat boeken zitten snuffelen naar babykamertjes en wandelwagens bekeken. we hebben gelukkig zoals met zoveel dingen dezelfde smaak, haha.

voor de opa's en oma's hebben we rammelaars gekocht, 3 stuks, eentje voor oma lucas, eentje voor opa en oma de rooij, en eentje voor oma jansen, haha. wat klinkt dat onwerkelijk.
we weten nog niet precies hoe en wat we gaan doen, dat beslissen we morgen. eerst eens even afwachten of we ook nog iets van een fotootje meekrijgen van de echo, misschien is dat dan wel veel leuker.
morgenavond dus naar mijn vader en zijn vriendin als eerste. we hebben rond 17:30 afgesproken dan eten we daar. geen idee hoe laat we het gaan vertellen, gewoon een gepast moment afwachten.
ben er erg zenuwachtig voor, maar heb er ongelofelijk zin in!!!!
ik denk namelijk dat mijn vader gaat janken, whaha echt waar!
morgenavond kom ik jullie allemaal verslag brengen.

zaterdagavond naar roelof zijn moeder, zusje en broertje. zijn moeder moet werken en is pas om 21:00 thuis, dus dan moet ik me nog even inhouden tot ze erweer is.
dus dat zal zo rond 21:30 worden, denken jullie aan me?

en dan zondag naar mijn moeder, hoe laat weet ik nog niet, want heb eerst een verjaardag van mijn vriendin en weet niet hoe laat we daar weer weg komen.

jeetje wat zit ik weer op de praatstoel, het is al erg laat maar ben zo fris als een hoentje, vast van de zenuwen. kan vast niet in slaap komen, whaha.

ga toch een poging doen, en anders moet vriendjelief me maar nock out slaan, haha.
bedje is in ieder geval lekker warm, heerlijk het electrisch dekentje aan, mmmmm.
meiden, ik ga en spreek jullie morgen. ik laat zodra ik kan, horen hoe het was met de echo!!!
slaap lekker allemaal.
wat een regen trouwens he, doe voor de zekerheid vanacht m'n zwembandjes maar om, whaha.
doei lieverds
xxxx kruimels

goeiemorgen meiden

Kruimels; heel veel plezier straks bij de echo meid, ik ga aan je denken, en voor vanavond alvast heel heel veel plezier met het vertellen van je zwangerschap, en ook voor morgen, ik ben heel benieuwd naar de reacties haha

anoeska; te wild gesext hahah, en blaasjes op je tenen, jeetje meid, het zit je niet erg mee de laatste tijd zeg, moet je nu trouwens ook nog een keertje bloedprikken om te kijken of de ziekte van pfeiffer al minder is geworden??

Happy: hoe is het je vader vergaan gisteren?? vandaag mag ie weer lekker naar huis en dan breken er alleen maar mooie tijden aan voor jullie, en 2de paasdag wordt je eitje gevonden dus alles komt goed, ik ga voor je duimen

jacqy: nogmaals heel veel plezier met je weekendje weg meid

Zo me goulashvlees staat lekker te pruttelen, en wat een takkeweertje zeg, pfff mooi dat ik niet naar buiten kan hahaha

Gisteravond om kwart voor 8 heb ik joey op bed gelegd maar hij hoest al een paar dagen best wel, maar goed, om half 9 begon ie te huilen, ik naar boven, arm kind helemaal zielig, ik zeg ga maar weer lekker slapen en dat wilde hij niet, hij zei maar dat ie auw had, en ik zei waar dan toen wees ie zijn oortje aan, dus ik denk dat ie oorpijn heeft, maar overdag is daar niks van te merken, maar goed, hij ging weer liggen en ik weer naar beneden en hij weer brullen, dus om kwart over 9 zat ie beneden en toen gingen wij ook maar om half 10 naar boven , toen is joey tot 12 uur vannacht in de weer geweest, steeds naar zijn oortje grijpen en zeggen dathet zeer deed, hij kroop helemaal in me arm kind, vanmorgen was ie weer om half 7 wakker en is weer net zo vrolijk als anders, ik hoop dat het vanavond wat beter gaat, zo weer een heel verhaal sorry  haha

xxxx linda

goeie morgen allemaal,

lin, ach wat zielig voor die lieve Joey dat hij 's nachts zo'n last van z'n oortje heeft, vertroetel hem maar lekker!!! en als hij last blijft houden gewoon even naar de ha gaan.

nou ik ben er dus weer van de echo..
we moesten toch nog even een kwartiertje wachten voordat we aan de beurt waren.
we werden binnen geroepen en er waren behalve mevrouw tuinhof nog 2 meiden, denk stagaires of artsen in opleiding??!!
allemaal een hand gegeven en toen zei tuinhof, welke dag van mijn cyclus ik zat, haha.
nou ik zeg, moet eerst even wat vertellen......
zegt ze: of ben je zwanger? ik: jaaaaaaa. zij helemaal blij.
nou, mocht me dus uitkleden en op de stoel gaan liggen.
ze waarschuwde me al van ter voren dat de kans groot was dat we nog geen hartje zouden zien, en dat  het eigenlijk alleen erg belangrijk was dat er een vruchtblaasje te zien is.
nou, ze had hem zo te pakken, die kleine boef, haha.
het zag er allemaal heel goed uit, maar dus idd nog geen hartje te zien.
ik mag over 3 weken terug komen en dan doen we nog een echo.
oohh ik was zo zenuwachtig!!!! haha erg he.
het onderzoek naar baarmoederhalskanker die ik gelijk wilde doen, word nu gewoon even uitgesteld tot na de zwangerschap, dat had nu geen zin!
dus daar ben ik dan voorlopig ook even vanaf, haha.
nou, ga even lekker genieten van alles wat me vandaag allemaal is overkomen, en wat me vanavond nog allemaal te wachten staat, haha. spannend!!!
ben weer weg meiden, dag lieverds!
xxx kruimels

ha meiden,

LINDA: wat vervelend van joey, oorpijn is echt iets vreselijks. doet echt zeer.... succes ermee,

KRUIMELS: wat leuk dat je het nu echt bevestigd hebt gekregen niet dat je dat   nog niet wist maar dit is toch leuker..... en wat je nog bij je boek kan schrijven ben vanmorgen naar de dokter gewwest en die blaasjes op mijn voeten zijn wintertenen...... verdoerie dat kan er ook nog wel bij ook niks aan te doen.....maar voor de rest klopt het hoor hoop dat je er snel bij kan schrijven dat ik zwanger ben hahaha.

hey anoeska: he meid balen dat het wintertenen zijn is daar wel wat aan te doen?? of gewoon wachten op het warme weer

ik heb gereageerd op het topic: mijn kind is 6 maanden en we zijn bezig voor nr, 2
ik heb daar neergezet of ze niet wat snel is voor nr 2 en of ze niet eerst wil gaan genieten van nr,1, en heb haar succes gewenst met zwanger worden, ik bedoelde daar niks mee, krijg ik een snauw van iemand anders dat ik kort door de bocht ben en dathet zwanger raken niet bij iedereen snel gaat duhhh dat weet ik ook hahaha, nu wilde ik daar weer op gaan reageren maar ik heb me wijs ingehouden, anders ga je weer rare discussies krijgen

xxx linda

He meiden!

Kruimeldiefje: goed dat ze iig iets zagen zitten, en over drie weken klopt het hartje zeker!!
Linda: doe toch rustig met je enkel he? Balan dat joey zo aan het spoken was vannacht, zielig he.......oorpijn kan zo vreselijk zeer doen, heb ook vaker een oorontsteking gehad, is echt geen lolletje!

Het is hier rustig zeg........voor een druilerige vrijdag middag!
Gister bij de vrienden was het gezellig, zijn even anderhalf uur geweest en hebben nog naar een herhaling van de verloskundige praktijk gekeken, daar ging het over haptonomie bij zwangerschap en dat willen Fons en ik gaan doen, dus dat was wel even informatief.....hoewel een erg kort stukje.........hihihi! Ik wil meer informatie!!!!!! Over alles wat met kindjes te maken heeft!!!
Ik voel nu echt af en toe een duwtje in mijn buik, heel geinig om te voelen, er verschijnt ook meteen een glimlach op mijn gezicht!
Verder begin ik me wel wat druk te maken over de bevalling, ik ben zo bang dat als ik dezelfde pijn ga voelen als bij die miskraam, dat ik dan door de associatie die ik met die pijn heb, ga blokkeren ofzo..........begrijpen jullie het nog..........dus dat moet ik even overleggen met de verloskundige, dan kan ik die angst bespreekbaar maken, en kunnen ze me daar mee helpen.......hoop ik. Ook vind ik het nu een nare gedachte dat Fons me op mijn allerslechtst gaat zien, dus dat zei ik gisteren ook tegen hem, en dan zegt hij dat hij denkt dat hij me op mijn alersterkst gaat zien..........is wel weer lief he?? Ach, moet zelf een manier vinden...........
Zie op zich de bevalling helemaal zitten en ben echt niet bang voor pijn, ben alleen bang dat ik me er niet aan kan overgeven.................en dat de bevalling veel langer gaat duren dan noodzakelijk omdat ik ga tegenwerken ofzo...............
Anyway, lang verhaal, moest het even van me afschrijven,
Tot later,
Kus Rimke

Terug
Bovenaan