Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Lieve Rimke; misschien helpt het een klein beetje, maar op het moment dat de bevalling zich echt doorzet denk je niet hoe je eruit ziet meid, dan denk je alleen maar hoe gaat dit kind er zo snel mogelijk uit haha, maar het zijn natuurlijk dingen die je altijd met je vk kan bespreken
Ik was alleen tijdens mijn bevalling mijn man kwam 10 minuten voordat joey werd geboren, zo snel ging alles, alles komt goed,

xxx linda

Lieve lin,

Het gaat me niet zozeer om mijn uiterlijk hoor, ik zit nu ook onder de pukkels enzo, het gaat me meer om hoe ik me ga gedragen enzo...........als een vrouw bevalt is ze superkwetsbaar en heeft eigenlijk geen moer te vertellen over hoe het zal gaan lopen, is een speling van de natuur en weet niet hoe ik daar op ga reageren........dat bedoel ik meer met dat Fons me op mijn slechtst gaat zien............

Kus Rimke

Waarschijnlijk overbodig om toe te voegen: ja, ik ben een controlefreakje..............

Ik ga even pastasaus maken, wederom met zeer veel groenten............ik voel het pukkie al stuiteren in mijn buik! Jammie!!!!

Waarschijnlijk overbodig om toe te voegen: ja, ik ben een controlefreakje..............

Ik ga even pastasaus maken, wederom met zeer veel groenten............ik voel het pukkie al stuiteren in mijn buik! Jammie!!!!

@rimke: wat leuk dat je de kleine al voelt. Voor wanneer heb je afgesproken met de haptonoom? Ik denk dat als je je zo voelt je beter al snel een afspraak kunt maken. Ik had hetzelfde en ben naar zo'n ademtherapeut geweest. Echter eenmalig. Daarna had ik zoiets van: dat ga ik zelf wel doen. En wat betreft je op je slechtst voelen. Hoe lang zijn Fons en jij bij elkaar? Ik ben blij dat mijn man erbij is. Hij heeft me al vaker rustig gekregen bij hyperventilatie en me al vaker op zijn slechtst gezien. Hij is er nog steeds, dus zo afschrikwekkend was het niet. Ik denk dat Fons echt gelijk heeft, dat hij je als sterk gaat zien. Dit hoor je van veel mannen na afloop. En ook voor hem gieren de zenuwen en spanning door zijn lijf. Na afloop blijven misschien maar 2 dingen hangen. Hoe sterk jij was en hoe mooi jullie kind was.

@kruimels: ik las net pas je stukje van gisteravond. Als ik het eerder had gezien had ik nog gereageerd. Het kan namelijk zijn dat je kind net iets later of eerder is verwekt dan je zelf dacht. Maar ja, toch blijft het jammer dat je het hartje nu nog niet kon horen. Konden ze nu al schatten hoever je bent of kunnen ze dat pas de volgende keer?
Wat las ik nou, je hebt een boek? Het grote boek van Sint? Nu durf ik helemaal niets meer te vertellen. Wat staat er in?
@linda: ik hoop dat het beter gaat met joey en anders naar de dokter vóór de paasdagen.

Nou, het was me weer een weekje. Ik bleef me met ups en downs verkouden en moe voelen. Daarnaast was het enthousiasme in mijn werk even weg. Maar nu gelukkig een paar dagen vrij. Ik denk dat het komt omdat men het over nieuwe dingen heeft waar ik dadelijk niet bij ben en ik eigenlijk de meeste dingen ben af aan het sluiten.
Daarnaast heb ik deze week nog wat dingen proberen aan te schaffen, nav intake kraamzorg. Eigenlijk zou ik dat pas doen als ik verlof heb, maar ik wil het nu zo gauw mogelijk achter de rug hebben. Deze week bij de gym hebben we gepraat over de bevalling en uit welke fasen die bestaat, etc. Qua informatie hoorde ik niks nieuws. Ik heb alleen gevraagd om horrorverhalen te vermijden. Niet dat ik bang ben. Bevallen moet uiteindelijk toch. Echter heb ik er een hekel aan als mensen je hun gruwelbevalling gaan vertellen als ze weten dat jij nog moet. Alsof het ze goed doet om op die manier anderen angst in te praten.

@kruimels: Ik was terug aan het lezen en zag dat je gebeld hebt met MvM. Je krijgt van mij een dikke .
@linda: heb je nog steeds pijn aan je enkel of gaat het weer?

Ik zag dat jullie al waren aan het wedden wat het geslacht is. Nou, ik weet het wel. En linda, ik kan me voorstellen dat je trots was dat je het voor je hebt kunnen houden. Bij mij blijven sommigen het vragen, maar ik heb niets gezegd, morgen al 12 weken gezwegen, hihi.
Iemand vroeg hoe het met slapen ging. Nou, als ik meteen voor het slapen ga het toilet gebruik. Voor daarna heb ik momenteel een po, want ons toilet ligt niet op dezelfde verdieping. Dan gaat het vrij goed. Vandaag was ik echter weer rond 5 uur wakker. Ik wilde me draaien en de kleine werd wakker. Gelukkig viel ik daarna al snel in slaap. Maar goed, in totaal nog 1 week werken en daarna kan ik toch mijn tijd zelf indelen en bijslapen als ik zin heb.

Terug
Bovenaan