Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

hey April; nu begint het weer op te zetten, heel erg raar dat het tegen de avond op komt zetten, maar goed nu zit ik wel een beetje raar in elkaar hahaha, en wat balen dat de pijn niet wil zakken, heb je niet iets wat je mag innemen met een zwangerschap voor een beetje verzachting van de pijn?

xxx

Linda; Nee helaas kan ik niks innemen en normaal helpt dat ook niet moet ik zeggen. Zodra ik bevallen ben ga ik maar een afspraak maken in het ziekenhuis voor een behandeling/operatie.

Nou, genoeg geklaag.................
Nog iets leuks in het vooruitzicht?

rimke; helaas ze hebben geen lampen zie ik.......

Oja onze babyklamer komt trouwens 12 april, leuk!!!!!!!!!!!!!!!

Schattig he??
Zij, de eigenaresse van die winkel, heeft dus een eigen naai-atellier, misschien kan je haar een opdracht geven? Bestel je hem op die manier! Wat voor lampje zoek je?
Ben ook echt helemaal wild van die spulletjes hoor! Echt heel leuk! En kan voor jongetje en meisje...........wat mij betreft!

hihihihi, wat een leuke opmerking linda: gebrekkige dingen werken ook............daar houden we het maar op! Vind het nog wel een lieve opmerking ook!
Ach en wat is gezond.........er gaat wel een heel pakje boursin door heen hoor! Whahahaha!

Lekker even liggen bambi-meisje, hoop dat je er wat van opknapt!

Met mij gaat het nog steeds maar matig hoor, moet blijven zitten want als ik opsta en ga bewegen knalt mijn hoofdje uit elkaar. Krijg ook weer koorts want dat voel ik aan mijn huid, die gaat dan zeer doen...........dus ik ga zo nog even een paracetamolletje nemen.............daar daalt je temp altijd weer wat van. Koorts is ook niet goed voor mijn frutsel...............is dus kiezen tussen twee kwaaien...............misschien scheelt het ook nog voor mijn hoofdpijn..............

Rimke; Ja ik weet dus niet echt wat voor lamp ik wil, dus dat wordt moeilijk omschrijven vrees ik. Balen dat je nog niet lekker bent, ik zou inderdaad ook maar een paracetamol nemen, dat kan toch geen kwaad?

Leuk, leuk leuk! Je babykamertje komt! Das al best snel, heb je nog tijd genoeg om hem op te zetten......
Heb je nu trouwens al een leuke, stoere meiden naam gevonden? Zag op jouw uitgerekende-maand-forum dat je daar nog naar op zoek moest...........lastig he?
Wij hebben al wel 4 namen: twee jongens en twee meiden namen................van alles twee omdat ik er van overtuigd was dat ik een tweeling zou krijgen..........dat klopte ook wel, alleen dat ging mis.............maar nu kunnen we gewoon 4 kindjes krijgen..................mijn hemel!

Rimke; Ja leuk he dat de kamer dan al komt, maar goed dan ben ik ook al bijna 32 weken, dus dat mag dan ook wel he.

Nee, helaas hebben we nog steeds geen meisjesnaam, zo lastig. Jeetje, jullie hebben dus al 4 namen, handig hoor! Jongensnamen hebben wij ook al meer dan 1, maar die meisjenamen blijven lastig vind ik. We hebben 1 naam die mijn man erg leuk vind en ik ook wel, maar ik had niet meteen zoiets van jaaaa dit is hem, dus ik weet het niet.

April

Terug
Bovenaan