ja wat is klaar, de babykamer nog niet he en er staan nog zat dozen in de babykamer voor het uitzoeken. verder moeten er nog schilderijen opgehangen worden en de trapleuning plaatsen, maar dat doen we pas als de babymeubels ook zijn gebracht anders past het niet. en moet de trap op sommige punten bijverven is namelijk met de verhuizing beschadigd.
vrijdag moet ik de sleutel inleveren van ons oude stekkie en dat is gelukkig al helemaal glad en leeg. hebben we gisteren gedaan. me man moet van de week nog f de schuur daar vegen, en dan kan ik vrijdag dus de overdracht doen met de opzichter. ben wel blij dat alles achter de rug is. pffff en nu dus thuis met een rot gevoel over me werk.
vrijdag moet ik de sleutel inleveren van ons oude stekkie en dat is gelukkig al helemaal glad en leeg. hebben we gisteren gedaan. me man moet van de week nog f de schuur daar vegen, en dan kan ik vrijdag dus de overdracht doen met de opzichter. ben wel blij dat alles achter de rug is. pffff en nu dus thuis met een rot gevoel over me werk.