Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

ja wat is klaar, de babykamer nog niet he en er staan nog zat dozen in de babykamer voor het uitzoeken. verder moeten er nog schilderijen opgehangen worden en de trapleuning plaatsen, maar dat doen we pas als de babymeubels ook zijn gebracht anders past het niet. en moet de trap op sommige punten bijverven is namelijk met de verhuizing beschadigd.

vrijdag moet ik de sleutel inleveren van ons oude stekkie en dat is gelukkig al helemaal glad en leeg. hebben we gisteren gedaan. me man moet van de week nog f de schuur daar vegen, en dan kan ik vrijdag dus de overdracht doen met de opzichter. ben wel blij dat alles achter de rug is. pffff en nu dus thuis met een rot gevoel over me werk.

Volgens mij zijn we met zijn allen ziek, zwak en misselijk..........wat een toestanden meiden!
Een tipje om je beter te voelen.................heb net een te lieve quilt besteld op misslittle.nl..............een rode (hij heet susan........??? Wie geeft een quilt een naam.........nou ja.) Zoiets wil ik ook als boxkleed!!!! Ik vind hem te gek! Voel me meteen een stuk beter.........morgen ook lekker naar de kapper en ik wil eigenlijk een zonnebank kuurtje gaan volgen.............zie ik er meteen iets florisanter uit........
Vanaaf eten we lekker pasta met champignons, spinazie en boursin, gezond toch vet en veel knoflook...............ideale combinatie!!!!

hey meiden

bambi; wat leuk dat je oma even langs is geweest, hoe oud is je oma?? en lekker dat een vrijdag de overdracht is van de sleutel van jullie oude huisje dan is dat lekker achter de rug allemaal

april': hahaha ook een nijlpaard moet eten hahaha, hoe gaat het nu meid, is de pijn alweer wat gezakt??

rimke; helemaal op de gezonde tour zo te lezen, alvast eet smakelijk, en we zijn af en toe inderdaad een paar gebrekkige mensen met elkaar hahaha maar me oma zou vroeger zeggen, gebrekkige dingen werken ook hahahaha

xxx   linda

Terug
Bovenaan