Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Rimke; nog steeds niet lekker in je lijf, en je werkgever zeurt weer, jeetje he je doet dit ook niet expres, niet omgeven hoor en lekker uitzieken, jij bent nu effe belangrijker meid,
Ik had gisteravond en vannacht verschrikkelijke oorpijn, ik wilde ook niet meer slikken want dan dacht ik echt dat me oren zouden ontploffen nu heb ik er bijna geen last meer van maar ik heb wel nog steeds hoofdpijn, maar goed daar neem ik zometeen weer een aperine voor, doe maar lekker rustig aan meid

aprill: het warme bad heeft dus ook niet echt geholpen las ik , echt balen meid, ik kan niks anders zeggen dan ga maar weer lekker liggen en ik hoop dat het wat zakt

xxxx linda

hoi meiden,

Rimke balen dat ales zo verstopt zit joh en dan een werkgever die een beetje moeilijk gaat doen. jeg. alsof jij er om vraagt indd om ziekte zijn. jij wilt ook liever lekker onbezonnen zwanger zijn zonder kwalen. maar goed we hebben het niet altijd voor het zeggen.

linda oorpijn? vervelend jog had ik ook al een paar nachten. heel vreemd want overdag nergens last van.

april balen zeg dat het van het warme bad niet minder word.

geloof dat oma zo ff op bezoek komt. die word op dinsdag middag altijd bij me moeder gebracht voor de koffie, maar ik woon daar nu maar 50 meter vandaan, kan ze ff in me huissie kijken als ik uit het raam kijk kan ik zien of ze er aan komen hihih.
...... nee nog niet.

ga nog ff op het net kijken hoe dat zit met het verlof.

xxx

Zo meiden, nu maar even zittend een broodje eten (ja ook al doet een nijlpaard niks heeft ie toch honger.......) en wat drinken, dan ga ik zo maar weer eens liggen, bah!

Is er nog iemand?

Bieb: heb je eigenlijk al een beslissing genomen ivm een tweede katje (sorry als ik het gemist heb hoor). Ik ben eigenlijk wel benieuwd, kun je geen foto op het forum laten zien?

Pip Stip; Hoe was het bij de gyn?

zo oma is weer weg. leuk vond ze het huis. das altijd fijn omte horen.
over 2 weken doen we een housewarming party en vieren we me mannetjes zijnverjaardag die was vorige maand jarig maar hebben we dus ff verzet.

april ook weer uit bed? of lig je er inmiddels weer in. zou ook wel willen maar weet niet of ik er dan nog uit kom hahaha

Terug
Bovenaan