Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

@linda: ach arme joey. Dan heeft hij echt hard moeten hoesten zeg. Ga je vanmiddag je slaap wel inhalen? Slaapt joey 's middags nog wel?
@april: Je was wel erg vroeg op, niet kunnen slapen?
@pip: ach ja, je vroeg laatst om het konijnenhok. en nog een goedkope gezien? Ik was laatst in een dierenzaak en daar kostte zo'n exemplaar 315,-

@klaasje: soms moet je iets later testen. Het kan zijn dat je nog een laag hcg-gehalte hebt en de test reageert alleen daar op. Ik zou het even een paar dagen tot een week afwachten. Succes.
@happy: nieuwe auto afhalen, leuk zeg. Ik ben blij dat het goed gaat met je vader.
@pip: posi evo.test: klusbabe klus ze!!! Oh die film wil ik ook nog zien. Ik heb destijds het boek gelezen, het was het bnoekenweek geschenk. Op de radio waren ze echter niet kapot van de acteertalenten van de blonde actrice. En echt grappig dat Monique van de Ven de film gaat regiseren. Zij blijft toch altijd dat meisje uit Turks Fruit.
@april: je vroeg of ik last heb van nestdrang. Klinkt vreemd, maar ik heb maar kort energie en dan ben ik alweer kapot, dus zwangere babes, poets nu nog als het kan.

Goed, vandaag ga ik op stap voor de kraamcadeaus en het geboortekaartje.

Goedemorgen.

Lin: ongi gearriveerd, zo hadden we het niet afgesproken..........kutzooi blijft het.
Klaasje: wel twee streepjes maa rniet zwanger.........huh? ik zou als ik jou was even het thuismerk van de kruidvat kopen...........zijn heel gevoelig.
Bieb: is een katertje rijker! Leuk!!!
April: kinderkamer te laat..............loeders zijn het!

Ehm..............ik weet het niet meer.............

Hier was het gisteren een groot drama, ik werd ineens heel duizelig en misselijk..........dus toch maar bij de huisarts langsgegaan: dijk van een voorhoofds en bijholte ontsteking in combinatie met ernstige spierspanningshoofdpijn.................lekker fraai........ben dus met een antibiotica kuur en slaappillen naar huis gestuurd..............en jullie raden het al..........ik heb waardeloos geslapen............ik ben een beetje aan het doordraaien..............vandaag hoef ik verder niet zoveel, alleen even boodschappen doen......

Bieb, wanneer ga je eigenlijk testen???

Rimke; dus toch een voorhoofdholte en bijholte ontsteking he meid, wat ontzettend balen meid, dit is nou niet bepaald wat ze noemen genieten van een zwangerschap, ik hoop dat de antibiotica snel aan slaat meid

sterretje: joey slaapt in de middag nog en dan ga ik vanmiddag ook nog even lekker in de bank liggen , nog een weekje meid dan gaat je verlof in heerlijk zeg haha

april: hoe gaat het met je?

pip: staat het konijnenhok al haha, en hadden ze nou bij jouw misgeprikt?? dat is echt niet fijn, ik heb dat ook een keertje gehad dan ga je ook denken waar heb jij je bloedprikdiploma vandaan hahaha

happy; wat goed van je pa zeg dat ie zijn plas zo goed voelt aankomen, en als het nou bij een paar druppels blijft met teveel kracht zetten enz nou dan is dat het ergste niet toch,?? ik ben blij dat het zo goed gaat met je vader

renee; hoe is het met jouw?? en hoe is het met je vader???

me neef komt zometeen een koppie koffie halen is wel effe gezellig

April, sjezus een babyzaak moet toch begrijpen dat ze geen ruzie moeten krijgen met zwangere vrouwen? Balen zeg dat het kamertje later komt. Vind het trouwens belachelijk dat ze daar een brief over sturen. Heb dan het lef om daarover te bellen en meteen excuses aan te bieden e.d. Ben je echt heel erg boos geworden aan de telefoon?

Sterretje, vandaag op zoek naar geboortekaartjes, leuk! heb je al enig idee wat je wilt?

Hier staat het hok zo goed als! Samen met man even buiten gezet en nu twijfel ik over de laatste schroefjes. man is nu even naar de kapper dus wacht ik wel even tot hij terug is.

X

Dit is het nieuwe hok. Ja ja, jullie zien het goed een belgisch internetadres. Mijn lief konijntje gaat in een belgisch huis wonen ahahaha.

Sterretje, viel mij mee wat deze kost: € 167,00 inclusief bezorgkosten. Ik had ook al vele duurdere gezien en die waren ook nog eens een stuk kleiner dan dit hok.

O, en ik vergeet lieve pip helemaal! Je eitje komt eraan!!!! Klussen he? Klus voor je leven meisje!!!
Ik spring even onder de douche, geeft ook vaak even verlichting aan mijn hoofdje...............

Terug
Bovenaan