Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Happy; Oh leuk zometeen de auto ophalen! En heerlijk toch zo'n zaterdag vrij, kunnen jullie lekker gaan toeren met de nieuwe auto.

Linda; Echt zielig voor Joey! Zo sneu dat hij steeds moet kotsen, wel vreemd dat hij verder niet ziek is. Hopelijk gaat het snel over.

Pip Stip; Vandaag dus aan de klus, ha ha met het konijnenhok dan he! Succes.

Hey april, vind het ook heeeeeel leuk haha heb een beetje het schoolreisjes gevoel nu, ach je blijft een kind he haha

Meiden ga de deur uit !!!! Tot later lieverds

Liefs happy

Hallo meiden,
Wat is iedereen lekker vroeg op. Ik ga even eerst bijlezen, ok?
@bieb: je had vermist gekeken? Om je ex-vriend op te zoeken, omdat de nieuwe toch niet zo lekker reed, hahahaha. Trouwens dat van die onderzoeken, bedoelde ik niet persoonlijk naar jou toe. Ik kan soms een beetje boos worden om hoe er met mensen wordt omgegaan. En ik denk dat je in een paar vakgebieden daar al helemaal mee op moet letten, waaronder het ziekenhuis. Wat de bloemen betreft, als je erop googled kun je al mooie boeketten vinden en iets zoeken naar jouw smaak. Ik heb destijds niet HET boeket gevonden, maar kon al wel aangeven welke bloemen ik erin wou hebben.
@pip: ben je bont en blauw meid? Tja, ik heb het vaker gezien bij anderen en laatst een klein beetje bij mezelf. Helaas is niet iedereen goed in prikken. Ik hoop niet dat het ervoor zorgt dat je een angst voor prikken krijgt. Zozo, jullie waren over mij aan het praten. Wat het geslacht betreft. Het lijkt me wel leuk om dat te zijner tijd te kunnen melden. Lijkt me leuk om dan te kijken wie het goed geraden had. Maar volgens mij weten april en bambi het niet. Ik weet niet of rimke en kruimels het willen weten.
Ik denk dat april een meisje krijgt. En momenteel denk ik dat rimke een jongen krijgt. Bij de anderen heb ik momenteel geen gevoel erbij.

Hai girls,

Happy; leuk leuk leuk, nieuwe auto ophalen!  

Anous en Bieb; geen ongie!! hou ze tegen die rd's!!

Nou hierzo nog steeds geen ongie te bekennen. Ben inmiddels al 4 dagen overtijd, en ook 4 negatieve testen verder. Wordt er beetje niet goed van. Heb totaal geen ongie-gevoel en m'n darmen rommelen als een gek, niet normaal. Verder geen rare dingen ontdekt. Heb wel het idee dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn, maar die stomme testen zeggen van niet!!! Heb sensitest dipsticks en 1 digitale ClearBlue geprobeerd. Dit CB zei ook 'niet zwanger', maar toen ik het stripje eruit haalde had ik wel 2 lijntjes....??? De een wat donkerder dan de ander, maar wel 2.... maar volgens mij mag je daar niet naar kijken zeggen ze.... Ik snap het niet meer. Ik laat het weten als er iets gebeurd.

Greetz

@april: de foto is geen cadeau voor mijn man. Hij wist ervan. Trouwens ik las van je babykamer, maar een vriendin van mij was dat ook overkomen. Daarom dat ik in week 11 al besteld had. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen, al is het tijdelijk een ander ledikant leveren.
Wat de kleding betreft: je had de blije doos aangevraagd, zat er bij jou geen rompertje van maat 50 bij? Ik heb dus alles in de 1e maat aangeschaft en plots kreeg ik bij de doos iets erbij, dit cadeau, dat cadeau en nu heb ik juist spijt dat ik in die maat iets gehaald heb.
@bieb: bakt je schoonzus nu toch geen proeftaart meer, omdat je naar de bakker gaat.
@bezig bijtje: Succes meid, maar als ik het goed begrijp is er nog niets uitgesproken. Ik hoop dat de uitslag in april toch goed voor jullie uitvalt.
@anouska: werken met kip en dan nog kip eten. Volgens mij zou ik er geen zin meer in hebben. Balen van je naderende ongi.
@kruimels: Ik zou met bepaalde dingen even wachten tot je een lijst van kraamzorg krijgt. Maar dan bedoel ik voor specifieke dingen zoals de kruik, etc, want ze blijken daar landelijk toch niet over op 1 lijn te zitten.

Terug
Bovenaan