Hallo meiden,
Wat is iedereen lekker vroeg op. Ik ga even eerst bijlezen, ok?
@bieb: je had vermist gekeken? Om je ex-vriend op te zoeken, omdat de nieuwe toch niet zo lekker reed, hahahaha. Trouwens dat van die onderzoeken, bedoelde ik niet persoonlijk naar jou toe. Ik kan soms een beetje boos worden om hoe er met mensen wordt omgegaan. En ik denk dat je in een paar vakgebieden daar al helemaal mee op moet letten, waaronder het ziekenhuis. Wat de bloemen betreft, als je erop googled kun je al mooie boeketten vinden en iets zoeken naar jouw smaak. Ik heb destijds niet HET boeket gevonden, maar kon al wel aangeven welke bloemen ik erin wou hebben.
@pip: ben je bont en blauw meid? Tja, ik heb het vaker gezien bij anderen en laatst een klein beetje bij mezelf. Helaas is niet iedereen goed in prikken. Ik hoop niet dat het ervoor zorgt dat je een angst voor prikken krijgt. Zozo, jullie waren over mij aan het praten. Wat het geslacht betreft. Het lijkt me wel leuk om dat te zijner tijd te kunnen melden. Lijkt me leuk om dan te kijken wie het goed geraden had. Maar volgens mij weten april en bambi het niet. Ik weet niet of rimke en kruimels het willen weten.
Ik denk dat april een meisje krijgt. En momenteel denk ik dat rimke een jongen krijgt. Bij de anderen heb ik momenteel geen gevoel erbij.