Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

HELLUP een happy waterval! haha, wat gezellig dat je er bent Happy! WAt een luxe voor jou op zaterdag vrij. Leuk man, de auto straks halen. Ga je je vader ook even ophalen om een stukje te rijden of wacht je daar nog even mee??

Heb net alle delen van het hok goedgelegd maar heb niet zo'n zin om hem alleenin elkaar te zetteneigenlijk maar m'n man ligt nog in z'n bed hahaha. Kan hem daar niet op zaterdagochtend half 9 voor wakker maken haha

Toch maar proberen denk ik.

XXX

haha, ik roep ook al jaren dat ik op yoga wil maar is er nog nooit van gekomen. Ik doe ook mee Linda.   Zeg maar  wanneer hahaha. Misschien kan die lerares een  online yogaklas beginnen met webcam ofzo, anders moeten we zo ver rijden haha

hey pip: gewoon je man wakker maken hoor nu kan het wel weer, hahaha kan ie alvast wennen voordat het kindje eris hahaha

happy: ik heb nog nooit aan yoga gedaan maar de reikimevrouw zei ook al dat dat wel goed voor me zou zijn, dus ik heb nu maar de stap gewaagd hahaha, enne jullie mogen allemaal meedoen haha

xx linda

meiden ik ben er weer vandoor, ik ga even me kleren aantrekken en dan even naar de zaterdag markt hier in volendam, en even langs me moedertje hahaha\
ik ben er vanmiddag weer eventjes,

xxx linda

Haha dat wordt hippe yoga !!!! Doe mee hoor .......haha

Pipje, trek hem zn mandje uit en zeg gelijk dat jullie dan vanaaf naar de bios gaan, haha beetje lijmen he . Ga mn vader ook nog wel ff ophalen vandaag je, het gaat op zich heel goed gelukkig. Hij voelt zn plas gewoon aankomen dus dat is al heel wat. In principe is het in de meeste gevallen zo dat je het gewoon laat lopen. Dus we mogen niet mopperen en dankbaar zijn !!!! Als hij opstaat of kracht zet verliest hij wel een druppeltje maar dar heeft hij een speciale broek voor aan, scheelt ok weer want als hij het gewoon zou laten lopen moest hij echt en luier aan !!!! 9 april gaat hij voor het eerst naar theraphie ....

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan