Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Bambi, ach gossie moet de woef zn prikkie !!!!!! Moet ook gebeuren he. Wij doen het ook altijd hoor!!! Als ik je hier niet meer zie, succes morgen op je werk en hou je rustig he .......X

Klaasje: balen meid ongi geworden, en over 2 weken alweer naar afrika;, hoelang bleef je daar ook al weer?? als ik je niet meer spreek in ieder geval heel veel plezier meid

bieb; hoe was de uitslag??????????????????????????

happy: je gaat toch neit ziek worden he, en hier is het vanmiddag ook heerlijk mooi weertje geweest even lekker buiten geweest

pip: nou meid dat is dus lekker onduidelijk allemaal maar gelukkig worden er wel allerlei stappen ondernomen, nog even afwachten dus, echt balen meid

meiden ik ben er ook gelijk weer vandoor want ik heb over een half uur mijn eerste yoga les hahaha als ik terug ben vertel ik wel even hoe het was geweest

xx xlinda

Klaasje; shit, jij ook al ongi. Balen meis

Pipstip; nou zeker verwarrend, wel of niet een eisprong? gewoon lekker doorklussen toch?

Linda; gelukkig, je bent geen hartpatientje hihi

Sorry weet t niet meer

maar uitslag hartje was goed! niets aan de hand. Mijn conditie was ook super. Er was soms wel een uitloop ofzo, maar niets ernstigs ofzo. Hoeft niets aan gedaan te worden.
Gelukkig maar. Dus ik ben ook geen hartpatientje hihi

Wie vroeg ook alweer wat ik deed voor werk? Adm. medewerkster op klantendienst van keukenzaak. Ik denk dat ik morgen een paar uur daar ben, en dan taai ik af, Mijn vriendin zei al dat ik t moest aanvechten omdat ze eerst gezegd hadden dat ze mijn contract met een jaar wilden verlengden. Ja en dan? heb t niet op papier staan, wel getuige, maarja, ben er helemaal klaar mee. Kut bedrijf, ballentent. Wilde hier toch al weg, en nu krijg ik tenminste wel een uitkering. Niet dat ik daar blij mee ben, ben liever aan t werk. Voor inkomsten is t natuurlijk ook minder. Nouja, stel dat ik paar maanden werkeloos ben, krijg ook nog vakantiegeld, niet veel, van 4 maanden (betaalden 2x per jaar). Mijn vakantiegeld had ik toch niet in budget trouwen berekend. Ach, komt wel goed. Ik heb altijd snel werk gevonden. Misschien dat ik nu wel gelijk voor   dagen in week wil proberen (nu 1x in 2 weken op vrijdag vrij)

Ik zag vorige x dat ze bij een bedrijf weer vacature hadden, Had ik vorig jaar gesoll. Maar die wisten ook niet wat ze wilden. Eerst wel, maar ik kon niet gelijk beginnen, dus toen weer niet, toen weer wel, maar vroeg te veel. Daarna belden ze meer weer op, maar toen had ik al ander werk, dus ervoor bedankt . maar daar kon je werktijden zelf indelen, vanaf 06.00 tot 17.00. Misschien dat ik t nog eens probeer daar

En waarschijnlijk wordt t toch een heel andere trouwkaart dan zwart. Heb een paar boeken bij een drukker gehaald, en vonden beiden een kaart heel mooi. Heel fleurig, op voorzijde roze bloemen, daarover heen een doorzichtige glanzen vel. ik zal eens kijken op welke site je die kan vinden. Ik zei gister al tegen vriend dat ik misschien toch iets met roze wilde. Wil ook een bruidstaart met roze, waarsch chocolade bruin met roze bloemen (heel simpel maar erg mooi), en boeket wil ik ook met roze. Dus past allemaal mooi bij elkaar

Zo, nu ga ik even kijken of ik nog wat vacatures kan vinden. Had alweer ingeschreven bij CWI via internet, dus van de week bellen voor afspraak.

Oja, ben nog niet ongi. Heb vanmiddag zomaar getest, maar natuurlijk gaf test niet zwanger aan, Niet dat ik weer 5 dagen overtijd ben en dan ongi wordt, geen zin in hoor. Opschieten met die hap! en anders ben ik gewoon zwanger, klaar uit!

vriendin komt zo ook even langs, even beppen

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2008 18:38:30'));

. Misschien dat ik nu wel gelijk voor   dagen in week wil proberen (nu 1x in 2 weken op vrijdag vrij)

er moest dus komen te staan: voor 4 dagen in week wil proberen

Verdorie bieb, een negatieve test. Je hebt gelijk hoor, je kan maar beter weten waar je aan toe bent he .....

Alles goed met je hartje, das een felicitatie waard meis, gelukkig he !!!!!! Weer een zorg minder .....

Kus happy

Bieb; Fijn dat alles goed was! Succes met je solliciaties, enne ik zou het verder ook niet 'aanvechten'hoor, je kunt je energie wel beter gebruiken toch? En dat zou dan toch geen 'fijn' traject worden, wat ook weer niet bevordelijk is voor de werksfeer.
oh nee een neg test, shit zeg.

Pip Stip; Kan me voorstellen dat je in de war bent van je bezoek aan de gyn. Ik hoop dat je snel iets meer weet.

Pip Stip; Welke waarde van je bloed was dan eigenlijk hoog? En waarom hoef je pas volgende week maandag bloed te laten prikken? Kunnen ze nu dan geen bloed prikken om te zien of je een eisprong hebt gehad?

April

Terug
Bovenaan