Klaasje; shit, jij ook al ongi. Balen meis
Pipstip; nou zeker verwarrend, wel of niet een eisprong? gewoon lekker doorklussen toch?
Linda; gelukkig, je bent geen hartpatientje hihi
Sorry weet t niet meer
maar uitslag hartje was goed! niets aan de hand. Mijn conditie was ook super. Er was soms wel een uitloop ofzo, maar niets ernstigs ofzo. Hoeft niets aan gedaan te worden.
Gelukkig maar. Dus ik ben ook geen hartpatientje hihi
Wie vroeg ook alweer wat ik deed voor werk? Adm. medewerkster op klantendienst van keukenzaak. Ik denk dat ik morgen een paar uur daar ben, en dan taai ik af, Mijn vriendin zei al dat ik t moest aanvechten omdat ze eerst gezegd hadden dat ze mijn contract met een jaar wilden verlengden. Ja en dan? heb t niet op papier staan, wel getuige, maarja, ben er helemaal klaar mee. Kut bedrijf, ballentent. Wilde hier toch al weg, en nu krijg ik tenminste wel een uitkering. Niet dat ik daar blij mee ben, ben liever aan t werk. Voor inkomsten is t natuurlijk ook minder. Nouja, stel dat ik paar maanden werkeloos ben, krijg ook nog vakantiegeld, niet veel, van 4 maanden (betaalden 2x per jaar). Mijn vakantiegeld had ik toch niet in budget trouwen berekend. Ach, komt wel goed. Ik heb altijd snel werk gevonden. Misschien dat ik nu wel gelijk voor dagen in week wil proberen (nu 1x in 2 weken op vrijdag vrij)
Ik zag vorige x dat ze bij een bedrijf weer vacature hadden, Had ik vorig jaar gesoll. Maar die wisten ook niet wat ze wilden. Eerst wel, maar ik kon niet gelijk beginnen, dus toen weer niet, toen weer wel, maar vroeg te veel. Daarna belden ze meer weer op, maar toen had ik al ander werk, dus ervoor bedankt . maar daar kon je werktijden zelf indelen, vanaf 06.00 tot 17.00. Misschien dat ik t nog eens probeer daar
En waarschijnlijk wordt t toch een heel andere trouwkaart dan zwart. Heb een paar boeken bij een drukker gehaald, en vonden beiden een kaart heel mooi. Heel fleurig, op voorzijde roze bloemen, daarover heen een doorzichtige glanzen vel. ik zal eens kijken op welke site je die kan vinden. Ik zei gister al tegen vriend dat ik misschien toch iets met roze wilde. Wil ook een bruidstaart met roze, waarsch chocolade bruin met roze bloemen (heel simpel maar erg mooi), en boeket wil ik ook met roze. Dus past allemaal mooi bij elkaar
Zo, nu ga ik even kijken of ik nog wat vacatures kan vinden. Had alweer ingeschreven bij CWI via internet, dus van de week bellen voor afspraak.
Oja, ben nog niet ongi. Heb vanmiddag zomaar getest, maar natuurlijk gaf test niet zwanger aan, Niet dat ik weer 5 dagen overtijd ben en dan ongi wordt, geen zin in hoor. Opschieten met die hap! en anders ben ik gewoon zwanger, klaar uit!
vriendin komt zo ook even langs, even beppen