Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Linda; Fijn dat alles goed was!
Pip Stip; Hoe was het, ben benieuwd.
Bieb; Wat rot zeg van je werk, bah. Wat voor werk deed je ook alweer?
Bambi; Wat een mooie foto zeg.
Rimke; Hier spreekt baby nijlpaard weer, ha ha, vandaag op de weegschaal gegaan en sinds vorig keer 1,5 kilo erbij. Dat viel me eigenlijk wel mee, gezien de hoeveelheid chocolade............
Ik ben dus nu 30 weken zwanger en 11,5 kilo verder......
Succes met de nachtdienst he!

Oh meiden de rest weet ik al niet meer en internet is super traag.

Phoebe; Wat leuk zo'n cursus. Wij hebben ook net zo'n camera gekocht, kunnen we over 1 week ophalen, ben benieuwd.

Kruimels; Hoe was het met moeders voor moeders?

hoi hoi,

linda fijn dat alles in orde is met je hartje.
klaasje meid das gewwoon hartstikke kut. ongie blegggg. balen hoor. en nu indd wat langer wachten. gewoon nog ff net voor je weg gaat en dan hopen dat je optijd was anders hellaas maar je gaat vast een leuke tijd in afrika hebben hoor.
rimke, sterkte met de nachtdiensten hoor.
bieb, hoes de uitslag ?
apil hoe gaat het vandaag ?
happy, verkouden balen hoor, ja heerlijk weer vandaag he. zal proberen me niet te druk te maken oke.

zo snel eten. lekker verse boontjes jammie en an snel naar de dierenarts, want de hond krijgt zijn prikkie, maar het spreekuur is om 6 uur. gelukkig is me man nu net thuis. dus we kunnen aan tafel.

miss tot vanaaf.

xx bambi

he april, dat doe je hartstikike netjes hoor. geloof dat je echt het gemiddelde aanhoud met je gewicht. denk dat je o het eind zon 15 kilo in totaal zit. nou ik geloof dat ik nu met 25 weken al over dat van jou zit hahahah.

nou ga nu echt.

xxx bambi

Hallo,

Hier een verwarde Pip

Vanochtend bij de gyn eerst inwendig onderzoek, uitstrijkje etc. Daarna de echo en daar zaten tot mijn verbazing nog veel eitjes (denk 5 rechts en 4 links) maar wist niet of dat normaal was of niet. Niet echt grote eitjes. Dus ik vertellen van de positieve ovulatietest en wij alletwee zo van "waarschijnlijk gister eisprong geweest". Toen weer aankleden en nabespreken. Even de zaadcellen gezien die rondzwommen in mijn baarmoederhalsslijm (door microscoop). Was nog maar 1 zaadcelletje dus weer hadden we zoiets van gister is mijn eisprong geweest.

Toen de waarde van mijn bloed van vrijdag....mmm...begint ze die is niet heel hoog (lh), toen gooide de term pco over tafel (zijn toch wel pco-achtige dingen zei ze). Ze zei dit tegen de assistente.

Conclusie: we denken dat er gister een eisprong is geweest maar weten dat niet helemaal zeker. Omdat het natuurlijk in het weekend viel hebben we geen echo gehad om te meten of er 1  eiblaasje van vorige week is gesprongen of dat ze allemaal gelijk zijn gebleven.

Nu moet ik volgende week  maandag bloedprikken op progesteron, het hormoon dat aangeeft of je en eisprong hebt gehad, en dan dinsdagmiddag bellen voor de uitslag. naar aanleiding daarvan, wel-niet eisprong gehad, verdere behandeling bedenken.

Nou ja, ik was redelijk in de war vanochtend. Ik had dan wel een positieve ovulatietest zaterdag maar ze zei dat die niet altijd 100% betrouwbaar zijn.

Baal gewoon, had ook nog eens hoofdpijn de hele dag en stress op m ´n werk over m ´n werk......baal baal baal.

Ga nu even eten koken en kom vanavond weer gezellig buurten! Sorry voor m ´n egobericht.

X

Hoi meiden,

Pffffff voel me zwaar beroerd zeg, hoop niet dat het dorrgaat zetten bah

Pipje, tja hier word je ook ff niet wijzer van he, idd beetje verwarrend allemaal  Er worden wel duidelijke stappen ondernomen en dat is wel fijn he ..........laat het ff allemaal op je inwerken he meisje

April, pufse vanaaf babynijlpaardje hihi

Klaasje, verdorie meis, dat is niet wat we verwacht hadden he .....Lief hoe je mannetje en moeder reageerde !!!!! Kop op he meisje .....

Bieb, hoe was de uitslag ????

Liefs happy

Terug
Bovenaan