Hallo,
Hier een verwarde Pip
Vanochtend bij de gyn eerst inwendig onderzoek, uitstrijkje etc. Daarna de echo en daar zaten tot mijn verbazing nog veel eitjes (denk 5 rechts en 4 links) maar wist niet of dat normaal was of niet. Niet echt grote eitjes. Dus ik vertellen van de positieve ovulatietest en wij alletwee zo van "waarschijnlijk gister eisprong geweest". Toen weer aankleden en nabespreken. Even de zaadcellen gezien die rondzwommen in mijn baarmoederhalsslijm (door microscoop). Was nog maar 1 zaadcelletje dus weer hadden we zoiets van gister is mijn eisprong geweest.
Toen de waarde van mijn bloed van vrijdag....mmm...begint ze die is niet heel hoog (lh), toen gooide de term pco over tafel (zijn toch wel pco-achtige dingen zei ze). Ze zei dit tegen de assistente.
Conclusie: we denken dat er gister een eisprong is geweest maar weten dat niet helemaal zeker. Omdat het natuurlijk in het weekend viel hebben we geen echo gehad om te meten of er 1 eiblaasje van vorige week is gesprongen of dat ze allemaal gelijk zijn gebleven.
Nu moet ik volgende week maandag bloedprikken op progesteron, het hormoon dat aangeeft of je en eisprong hebt gehad, en dan dinsdagmiddag bellen voor de uitslag. naar aanleiding daarvan, wel-niet eisprong gehad, verdere behandeling bedenken.
Nou ja, ik was redelijk in de war vanochtend. Ik had dan wel een positieve ovulatietest zaterdag maar ze zei dat die niet altijd 100% betrouwbaar zijn.
Baal gewoon, had ook nog eens hoofdpijn de hele dag en stress op m ´n werk over m ´n werk......baal baal baal.
Ga nu even eten koken en kom vanavond weer gezellig buurten! Sorry voor m ´n egobericht.
X