Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje bieb, wat een klote nieuws zeg, ookal had je het niet naar je zin, komt toch wel niet zo uit he. krijg je dat klote gedoe met het cwi en dan maar zien hoe snel je een nieuwe baan heb he.
het blijft een naai streek, vooral als ze eerst wel willen verlengen en nu inene niet.
gewoon stom.
aan de andere kant ben je nu van ze af. ik weet wel als ze mij dit zouden flikken, ging ik idd niet meer werken. misss net wat jij zeg. nog ff gedag zeggen en dan pleite.

krijg hier trouwens net bericht me pufcursus strart 15 april. nou ben benieuwd.

xxx bambi

hey meiden

Happy: je weet in ieder geval wel dat je ruiterwissers het doen na die regen van gisteren hahah

Bieb; toch klote meid ondanks dat je het niet naar je zin had op je werk, over de andere kant komt het qua financien een beetje rottig uit met de trouwerij in het verschiet, hopelijk vind je snel weer een andere baan, en het is gewoon lullig dat ze eerst zeiden dat ze je contract zouden verlengen en dan nu in ene niet meer, ik zou ook gewoon morgen even gedag zeggen en dan je dagen opnemen en niet meer heen gaan
nog even dan krijg je de uitslag van je hart, ik ben benieuwd, en ook nog steeds niet ongi, blijft toch spannend hoor

bambi: jeetje zeg wat een gedoe met je moeder meid, dat zijn altijd rottige dingen hoor vind ik, ik had het ook wel eens goed op de stok met me moeder, maar daarna als we waren uitgeraasd waren we weer dikke vrienden, ik denk dat zoiets gewoon hoort bij het moeder dochter zijn hahaha
een housewarming partij dat is wel gezellig ben je gelijk in ene overal vanaf
je huisje is weer aan kant las ik dus hup even tijd voor jezelf vandaag

nou ik heb vanmorgen de ecg filmpje gehad voor mijn hart, en die was helemaal goed, ik had alleen een versnelde hartslag 83 slagen per minuut, maar dat kwam gewoon door de zenuwen, maar 83 is niet slecht ofzo, dus ik ben weer helemaal gerustgesteld komen mijn hartkloppingen dus echt van de stress en zenuwen

xxx linda

Zo, hier nog even wat gesnotter voordat ik mijn bedje weer in ga, voor slapen voor de nachtdiensten die ik moet draaien.........

Bieb: kt van je werk zeg! En nog geen ongi?? Ik zeg testje er tegen aan mikken.......
Phoebe: balen meis..........
Linda: goed nieuws van je ecg en fiets proef.........
Bambi: let op jezelf lieverd, geef al je energie maar aan je kindje..........sommige mensen zijn nooit tevreden he?
Pipper: hoe was het?? Eitje goed gegroeid of gesprongen??
Klaasje: ??????????!!!!! VERTEL!!!!
Kruimeldiefje: hoe is het met jou?? Wel je hele verhaal gelezen hoor...........maar alles alweer vergeten!

Meiden, tot later. Mannetje heeft de laptop mee naar afrika dus ik ben iets minder te vinden hier, want ik zit nu op zolder.......
Ik kruip er in!!!
Kus!!

Rimke; slaap lekker meid, en voor vanavond alvast werkse, hopelijk kom je de nacht een beetje goed door, en ja op de zolder zitten voor te internetten dat is het ook niet,

xxx linda

Hey meiden,

Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier is het heerlijk, lekker zonnetje. Alles staat lekker ff open !!!! Ben snot verkouden trouwens en heb me een zere keel. Ff rustig aan dus maar ......

Bieb, kl*te van je werk joh ........Nog geen ongie, das wel super he !!!!! Ga je al testen ???

Klaasje, weet je al wat ?????????

Linnie, das mooi meisje .......nu je weet dat alles er verder goed uitziet kan je misschien wat meer ontspannen he .....

Rimke, slaap lekker meis en voor straks, werkse !!!

Bambi, rustig aan he !!!! Maak je niet druk om je werk joh, das het niet waard toch, dat jij je nu al druk zit te maken ( ik weet dat het makkelijk gezegd is hoor )

Kus happy

KUT!!!!!

Ben hardstikke ongie geworden vandaag. 't Kwam ineens, zonder duidelijke voortekens. Baal er wel een beetje van, maar manlief en moeders deden daarnet erg lief over de telefoon. Dit is de eerste keer dat ik zo'n lange cyclus had (34 dagen!! , normaal altijd 29 of 30) Maar ja, het zou ook wel te mooi zijn, al na 3 rondes zwanger te zijn. Zucht....

op naar ronde 4 dan maar, maar dat wordt waarschijnlijk pas over 2 maanden, want over 2 weken zit ik in Afrika, en kan er dus niet geklust worden. Daarom baal ik ook zo, want dan duurt het weer erg lang. M'n moeder zei dat een voorjaarskindje ook erg leuk kan zijn, de lieverd....

Kus

Oh nee Klaasje, dat is echt klote zeg! Zo balen dat je lichaam je dan zo voor de gek houdt he, 6 dagen overtijd, jeetje dan krijg je toch hoop.........
Lief dat je moeder en je mannetje zo reageren. Misschien stomme vraag maar hoezo kunnen jullie niet klussen als je in Afrika bent?

Liefs April

Terug
Bovenaan