anoeska, wat leuk he zo'n party waar mannen verboden zijn, wij vrouwen kunnen ons best vermaken he zonder man! haha.
in veel steden en dorpen wordt de urine van moeders voor moeders opgehaald, maar bij ons kan dat helaas niet, ik woon te afgelegen, dus ik breng het naar een soort houten box bij het ziekenhuis, nog geen kilometer van mijn werk vandaan, dus niet zo erg!
mamoetje, mijn cyclus is ook nooit gelijk geweest, over die 11 rondes!
begon met 28 dagen en daarna erg wisselend van 32 tot 36 dagen. het zegt niet zo veel hoor dat je cyclus niet elke maand hetzelfde is, alleen is het wat lastiger om op het goeie tijdstip te klussen.
zoals de cyclus van pip, van ineens 60 tot 80 dagen dan is er misschien pas een keer iets loos en daarom is ze er ook mee naar de gyn gegaan.
en daar kunnen ze je bijna altijd helpen.
mijn fertiliteitsarts zei letterlijk: een onvruchtbare vrouw bestaat haast niet,
dus hou gewoon vertrouwen in je eigen lichaam en als je het niet vertrouwd ga dan eens bij je ha langs.
linda, arme schat die Joey, hij heeft volgens mij toch een buikgriepje als ik dat zo hoor.
mijn vader belde ook al op gisteren, dat ik maar even uit de buurt moest blijven, want hij en zijn vriendin hadden allebei buikgriep. dat hebben ze overgenomen van de kinderen en kleinkinderen van haar, die waren ook allemaal aan de beurt geweest.
was het weer lekker ontspannen bij de voetreflex vanochtend?
dus toch begonnen met je clomid, heb je de gyn nog gebeld over dat je bijna niet meer ongi bent nu?
happy, balen meis, dat je nog steeds zo verkouden bent, daar word je ook zo moe van vind ik altijd.
is je haar leuk geworden, leuk kleurtje?
phoebe, heel veel plezier vanavond met paardrijden!!!!!
doe je voorzichtig?!
sterretje, je laatste daagjes op het werk, zal wel een raar gevoel zijn!
kan me voorstellen dat je alles waar je mee bezig was even af wilt maken, dat ben je idd vast vergeten als je eenmaal weer terug bent na je kraamtijd.
tot wanneer heb je eigenlijk verlof, welke datum?
nee ik moet gewoon elke dag een nieuwe kan pakken. ik heb er 8 gekregen dus heb er altijd 1 op reserve per week.
die van gisteren zat nog niet voor de helft vol aan het einde van de dag en die van vandaag schiet mooi op.
gisteren natuurlijk gewerkt en vanochtend had ik m'n blaas toch een potje vol zitten!
heb zo'n halve maatbeker vol gepiest, een halve liter dus, whaha.
dan schiet het ook mooi op.
ik hoop dat ik dit 8 weken ga volhouden, het is wel een vreselijk gedoe hoor.
probeer me er telkens maar van te overtuigen dat het voor een goed doel is, en ik er een ander mee help. voel me er wel goed bij!
nou, vanochtend druk in huis geweest, hele slaapkamer is schoon, dekbedje zit nog in de was, die moet er zo nog even op.
eigenlijk moet er nog veel meer gebeuren in huis, maar heb de energie een beetje op, helemaal nu ik even ben gaan zitten.
voel me vandaag verder redelijk, af en toe misselijk maar goed te doen!
morgen ben ik ook nog vrij, ga dan 's avonds waarschijnlijk even naar de makro met vriendjelief en zijn moeder, broertje en zusje. kan ik mooi even kijken bij de babyspulletjes, haha.
is iemand van jullie vandaag al in de zeik genomen, het is 1 April, ben de hele dag al op m'n hoede.
vriendje had nog een goeie voor iemand die we kennen: hij doet dus mesthandel erbij, en wil vanmiddag die man die dus de vrachtwagens rijd bellen dat de grootste klant die we hebben, 120 vrachtwagens mest, over is gegaan naar een ander, haha. zulke leuke grap!!!! dat zou hem echt duizenden euro's kosten. ben benieuwd hoe hij reageert, roelof zet hem vast op de luidspreker, haha.
het regent hier ook weer eens voor de verandering, vanochtend was het zulk schitterend weer en nu weer bagger, bah!
oh de hondjes blaffen, zal wel iemand zijn, even kijken.
tot straks
xxxx kruimels