Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Ben ook foetsie, ga naar mn vriendin toe. Zag jacqy voorbij komen en die heeft het druk druk druk, hahaha komt me heeeeeeel bekend voor ............rustig aan he meis ( hihi zeggen ze tegen mij ook altijd, leuk dat ik het nu eens kan zeggen ) Bieb, hoe was het op je werk? Linnie, geniet lekker vanaaf, heerlijk he ...........en buuf, nogmaals veel plezier meis !!!! Haal je ej schoonzus op bij mn flat of is dat iemand anders? Anders kan je mn nieuwe auto zien staan haha. Meiden, fijne avond allemaal en tot morgen ...

Dikke kus happy

nou iedereen heeft het druk vanavond geloof ik, lin weg happy weg, phoebe weg.
pip kom jij nog effe kletsen?
vriendje is nu aan het pannenkoeken bakken, mjam heb honger.
ondanks de misselijkheid blijf je gewoon trek houden, raar gevoel!
kom straks nog effe kletsen,
doei doei
kruimels

Hey meiden,
Sorry hoor, ik vrees dat dit even een ego berichtje gaat worden. Gisteren en vandaag weer halve dagen gewerkt, maar het gaat niet echt super eerlijk gezegd. Ik kan gewoon moeilijk op mijn linkerbeen steunen, dus ik strompel echt!
Ik kwam vandaag bij de fysio en die vroeg zich toch echt af of ik niet beter helemaal de ziektewet in kon gaan. Hij zag me binnenkomen en had zoiets van dit is echt geen doen en er zijn vrouwen die op 30 weken zwangerschap met minder klachten stoppen........
Tja lastig, want met heel dat gedoe op mijn werk van een paar weken geleden wil ik ook niet dat ze denken dat ik me niet meer inzet.
En ben zo bang dat ik me onwijs ga vervelen als ik nu al stop. Lastig dus, bah ik zou willen dat iemand anders voor me kon beslissen...........
April

Terug
Bovenaan