volgens mij ben ik hier nog alleen,
vriendje zit "keizer en de boer" te kijken. en ik wil zo daarna even "ik vertrek" kijken, vind ik zo'n leuk programma!
beld net het nichtje van mijn vriend, die gaat deze zomer voor 5 maand weg naar Mallorca, werken. ze zit in de recreatie branche.
nou hebben we een beetje een hekel aan haar, omdat ze zo vreselijk verwend is door haar moeder. ze heeft nog 2 broers, maar word enorm voorgetrokken! vooral financieel!
ze geeft woensdag over een week een afscheidsfeestje, en ja daar moeten we dus even heen. mist ze ook de belangrijke meededeling dat weekend, nou daar lig ik niet wakker van, haha.
dat hoort ze dan wel via de telefoon van haar moeder.
onze vakantie naar Noorwegen is trouwens geboekt, we gaan 28 Juni weg en komen 6 Juli weer terug.
we gaan met de auto naar Denemarken en dan van Denemarken met de boot over naar Noorwegen, dan is het vanaf de haven in Noorwegen nog 20 kilometer rijden naar ons huisje.
ik heb er erg veel zin in!!!! en dan ben ik 4,5/5 maand zwanger, dus dan ga ik ervan uit dat ik me goed voel.
ga zo naar boven, misschien dat ik na het programma nog even kom kijken hier, en anders morgen.
dag lieverds
xxxx kruimels