Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

ben redelijk bijgelzen en ga lekker niet reageren. ff geen zin in want ben rete moe en moet nu me bedje in. tja dat komt ervan als jullie teveel kletsen.

wil wel ff kwijt dat ik meeleef met bieb vanwege het werk en april ook, maar jij moet ff denkne aan de   kleine en niet aan werk.

vind jullie allemaal schatten en zo lief dat jullie vandaag aan me hebben gedacht. ben de dag doorgekomen gelukkig maar vrag niet hoe. hij begon echt heel zwaar want had ku geslapen. echt liep het 1e half uur alleen maar te janken. toen me collega kwam, vroeg ze en weer beter en gelijk er achter aan heb je gehuild? dus ik zeg ja endat was het , meer is er heel de dag niet gezecht. er word niks gevraagd hoe het gaat met de kleine of wat dan ook, ook me baas zei alleen he je bent er weer en meer niet. met geen woord word er tegen me gesproken. vaag hoor. morgen ochtend is me collega er neit, dus ga ff met me werkgever praten over me verlof, miss kom ik er vanzelf achter of ie dus me contract verlengt of niet. ja hoor eens het is nu nog maar 9 weken, die 2 maanden zijn zo om en hij komt er niet zelf mee, dus als ik wil dat me verlof op tijd geregeld word dan moet ik zelf in actie komen.
echt ik baal zo van het werk en de sfeer. dat moeten ze zelf toch ook merken. daarom lijkt me erg sterk dat ze gaan verlengen, of ze weten niet hoe een zwangere werkt. ach ze stikken er maar in blegggg. hahaha
ben benieuwd , ik hoop morgen meer te weten te komen.

nou ga nog ff met me man knuffelen.

love ya all. xxxx bambi

Kruimels; fijn al je vakantie geboekt! Mijn zus ging ook met 5 maanden zwangerschap met auto naar Italie, en ze voelde zich hartstikke goed

Wat betreft mijn zw.schap. Ik hoop dat t deze maand lukt hoor, en anders blijf ik t echt proberen. Wie weet voel ik me wel hartstikke goed de 1e maanden! Het is heel stom, maar onze bruiloft is nu echt de leidraad om zwanger te worden, Wil zo graag zwanger zijn tijdens bruiloft. Nouja, wat niet is dat is niet

mamoetje; spannend voor je! vooral met je misselijkheid

Bambi; dus weer 'gezellig' op t werk....nog ef volhouden tot je verlof

Net die mensen gebeld voor Xena., Deden moeilijk over donderdag, want er zou geen plaats meer zijn bij dierenarts voor laatste inenting. Ik zei dat vrijdag voor ons ook niet uitkwam, nou ze ging morgen bellen naar de da. Sjonge, ik heb het zondag al gemaild of t donderdag kon, laat me dan wat weten. Ik boos natuurlijk. riep gelijk tegen vriend, laat maar ik hoef geen poes meer. En toen ben ik boos op bed gaan liggen. Later ging ik nep huilen, want ik wilde aandacht. Dus even boos gaan roepen dat t niet lukt met werk, met poesje en met zwangerschap. Vriendje mij troosten. En toen was t weer over. Maarja, er kwamen wel traantjes, maar ik wil eens echt lekker gaan huilen! misschien lucht t wel op!...

Zo, ga nu eens CWI verder invullen...pff ben er nu al klaar mee.....

He meisjes!

Wilde even laten weten dat ik nog leef.....................heb morgen mijn laptop weer terug dus dan meer reactie........!!!

Welterusten allemaal!

kus Rimke

Hey meiden,

Nou, ik ben alweer vanaf 5.00 uur op, bah, kan gewoon niet slapen van de pijn. Bedankt voor jullie lieve woorden, tja ik vrees dat ik inderdaad maar eens een knoop door moet gaan hakken, want dit kan zo ook niet. Ik vind het gewoon echt zo lastig. Vandaag probeer ik nog even wat te werken, want heb een belangrijke afspraak staan en dan zie ik morgen wel even. Maar ja eigenlijk te gek voor woorden, jullie moeten me zien, ik kan echt niet gewoon lopen, strompel maar wat vooruit. Tja, ik zal stoppen met klagen, want dan moet ik maar een beslissing nemen, ik weet het.................................

Bieb: Oh meid, het zit jou ook even niet mee zeg. Je ongie is gekomen en verheug je je zo op jullie nieuwe poes, kunnen ze niet bij de dierenarts terecht. Nou af en toe mag je gerust even huilen hoor.
Ik hoop ook echt dat rimke gelijk heeft en dat het volgende maand raak is. Probeer je op jullie bruiloft te storten, want je moet echt genieten van de voorbereidingen hoor.

Bambi; Dat stomme werk ook, wat naar zeg dat ze helemaal geen interesse tonen. Succes vandaag met het gesprek.

Rimke; Gaat het al wat beter? En ben je de nachtdienst een beetje doorgekomen?

Linda; Hoe gaat het nou met Joey, is het overgeven gestopt? Echt zielig zeg. Als het blijft gebeuren toch maar even naar de huisarts toe gaan hoor!

Oh de rest weet ik even niet meer geloof ik.
April

Anoeska; Wat balen dat die thuis test niet werkt! En volgens mij ben je bij de huisarts geweest of heb ik het nu mis? Je schreef dat je te moe was om het verhaal te vertellen en dat je dat de volgende dag (gisteren dus) zou doen, misschien heb ik het gemist, maar ik heb niks gelezen.................................

goeiemorgen meiden

ik heb me toch een partij heerlijk geslapen, daar was ik echt aan toe na een week niet slapen

april; meisje toch meld je nou ziek en denk aan jezelf dit kan zo toch niet langer, ook niet gaan proberen met werken zometeen houd je er blijvend letsel aan over lieverd

bieb; jeetje zeg wat een mensen waar jullie xena vandaan willen halen doe je zondag iets mailen dan weten zehet toch en dan gaan ze nu moeilijk lopen doen, meid gooi het er allemaal maar uit hoor

rimke; was er weer effe snel hahah de laptop komt bijna weer terug

kruimels; jeetje dat moet je ook willlen hoor 5 maanden naar mallorca, maar ja ze kiest natuurlijk ook niet voor niks die branche uit, en jullie vakantie naar noorwegen is geboekt las ik heerlijk, meid, me broer gaat in juli naar noorwegen toe hahaah

ik ga joey van bed halen die is wakker en iedereen een fijne dag en tot vanmiddag, ik ga naar me werk toe zometeen

xxxx linda

Terug
Bovenaan