Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Linda; Werk ze vandaag!
Kruimels; Gaaf zeg Noorwegen, wij willen daar ook nog graag een keertje heen. Lijkt me echt een super mooi land. Gaan jullie daar rondtrekken?

Ola meiden,

FF snel want moet naar mn werk. Nog steeds een kop vol snot bah bah bah. Voel me ook niet lekker, toch maar naar mn werk. Meestal als je er bent en je zit in je ritme lukt het wel .....

April, ach lieverd blijf toch lekker thuis en voel je daar niet schuldig over !!! Je hebt duidelijk laten zien dat je wel wilt maat, wat niet gaat gaat niet he ........Denk aan je ukkie en aan je eigen gezondheid he meisje ....

Bieb, verdorie ongie .....bah. Nog geen nieuws over xena ....ook bah en de helft van je ( ex ) collega s die niks zeiden ...nog meer bah. Geniet ff van je vrije tijd en er komt vanzelf weer wat he meis !!

Bambi, laat ze daar de broekhoest krijgen joh. Zou mn verstand op nul zetten en proberen door te gaan als er niks uit je gesprek komt. Wat een rare mentaliteit daar zeg ........Succes vandaag

Anoes, wat een gedoe met die test zeg pffff

Phoebe, hoe is het gegaan ? Ben benieuwd hoor .....heb je mn auto nog gezien haha

Rimke, kwam ook eens als zoef voorbij hihi

Pipje, alles goed lieverd, mis je hier

Linnie, is je luxe schema nu klaar voor van de week of heb je nog meer in petto   haha

Kruimeltje, hoe gaat het mammie kruimeltje......nog ff proberen voor je te houden he...pfff lijkt me zooooooo moeilijk. Wel fijn dat al een aantal mensen het weten kan je er iig over praten he

Meiden, vind dat ik mn best heb gedaan haha. Sorry voor wie ik vergeet. Weet iemand trouwens hoe het met Essy gaat, ik heb natuurlijk geen hyves ....

Liefs happy, fijne dag schatten

Moet trouwens nog wat bekennen ........heb een pyama maat 50/56 gekocht  

Erg he .......vond hem zoooooo schattig. heb hem in een la gelegd dus zie hem verder niet maar kon het niet laten............

Zo dat is er ook weer uit haha

Kusssssssssss

Wat schattig he Happy, zo een kleine pyama. Ik vindt t altijd superleuk om voor pasgeborenen iets uit te zoeken. Ik koop meestal kleertjes.

Linda; eindelijk goed geslapen? Hoe was Yoga eigenlijk?

Dank dames voor de lieve woorden. Ik ben wel pos. ingesteld maar soms heb ik zin om eens lekker te janken, maar ach dan komen er 2 traantjes, en dan ben ik er weer klaar mee. Wanneer komen die echte tranen nou eens, misschien helpt t....

Heb vanmorgen afspraak gemaakt bij fert.arts, 11 april om 9.45 uur. Dan zit ik op 10e cyclus dag, eigenlijk 11e   maar op 10e dag werkt hij niet, kan ook dag eerder maar dan kom ik bij andere arts. Geen zin in hoor
Nu moet vriendje ook potje inleveren, maar kan alleen op di-woe tussen 8-10 uur. Nou dat wordt lekker, hij is meestal al 7 uur deur uit. Nou dan moet hij maar wat regelen met werk. Dan zegt ie maar dat hij potje moet inleveren haha

Hmm CWI heeft landelijke storing, kan geen afspraak maken. Vanmiddag terugbellen

Zo, ga nu even zaak bellen om mijn trouwjurk te bestellen!! toedeloe

Zo net gebeld. Zodra jurk binnen is wordt ik gebeld voor pas-afspraak. Zal 2-3 maanden duren. Ach tijd zaaaaattttt haha

Zo nu ga ik even wat uitzendbureaus bellen dat ik weer actief ingeschreven wil staan, pff wat een gedoe

Ik wilde trouwens weer beginnen met rennen (3 weken niet geweest, foei). maar nu is t aan t regenen....helaas pindakaas
Het zit me ook niet mee hihi

Lekker druk hier vanochtend.....

Zo ben nu al weer gaar van eenhalf uurtje bellen en CV's mailen.
Ik had net gebeld met Randstad ivm die testen wat ik moest doen, er kwam dus al uit dat ik een groot commercieel inzicht heb, haha wat een bak. Ik wordt straks teruggebeld en dan hoor ik meer, een andere collega had me nl. geholpen

Jongens, ehhh meisjes, we keep in touch. Ik ga zo maar eens douchen....

hallo april,

je hebt helemaal gelijk, dat zou ik nog doen. ben maandag eerst naar mijn zweverige therapeut geweest(weet niet hoe ik dat anders met uit leggen maar wat hij doet voelt altijd geod)
die durfde niks aan me te doen omdat ik al die uitslag heb, en dat ik eerst maar even de dokter moets afwachten en dan hem moest bellen, dus ik naar de dokter geweest zegt ze het zal wel van de kou komen. omdat ik ook die wintertenen heb.
dus ik zeg het is toch helmaal niet koud meer. nou ze wist het niet maar dat dacht ze en kon wel pilletjes krijgen tgen de jeuk, dus ik zeg is dat schadelijk voor een evt. zwangerschap en dat was zo. dus ik zeg nou sorry maar als u niet weet wat ik heb ga ik geen pillen slikken waarvan ik weer niet zwanger mag worden. dus heb ik niet gedaan, nu moet ik het goed invetten en warm houden en afwachten en als het niet weg is moet ik volgende week terug komen. stom he.
dus ik therapeut gebeld hij zegt als zij er niks aan doet dan doe ik het wel, want hij denkt dat het van mijn lever komt van de pfeiffer nog en dat die nog steeds heel hard moet werken om alle afvalstoffen mijn lichham uit te krijgen en dat hij nu alles naar buiten gooit en dat ik kli ne ontstekingen heb of iets dergelijks maar dat het niet goed i9s, zweet sóchtends ook nog heel erg als ik moet beginnen met werken heb nog dikke ogen sóchtends.... maar s'middags gaat het dan wel weer voor de rest voel ik me eigen goed. dat is het rare.
lang verhaal he!!!

maar morgen moet ik weer naar therapie en dan kijk ik wel, maandag moet ik naar het ziekenhuis voor remicade kuur (kruimels dit is een heel goed medicijn tegen de crohn misschien iets voor je vriendin?)))) en dat is ook voor ontstekingen. maar had gebeld want daar kan je ook weer alles van krijgen of ik dat moest doen vanwege me andere uitslag maar dat kon gewoon doorgaan...
snappen jullie het nog???? haha
kan er   nog wel om lachen maar wou eigenlijk van de week naar de gyn bellen denk dat ik dat ook nog wel doe maar dan denk ik zolang mijn lichaam niet in orde is dan zal het zwanger worden ook wel niet lukken...

alleen toen der tijd heeft de dokter gezegt dat de ziekte van pfeiffer er niks mee te maken kan hebben gelukkig.....

weten jullie het?????????????

zo dat was het denk ik wel????

misschien tot vanavond

groetjes anoeska

hey meiden

bambi; laat iedereen maar lekker gaan daar op je werk, praat gewoon mee over hoe en wat en probeer je er niet te druk over te maken dat ze niet aan je vragen hoe of het gaat met je , negeer ze gewoon dat doen ze met jouw ook

bieb; zo lekker actief ochtendje achter de rug las ik je hebt een hoop sollicitaties eruit gegooid, zal mij benieuwen, en je jurk is besteld, en ach je hebt inderdaad nog tijd zat voor die jurk heerlijk vooruitzicht meid

happy; nog steeds verkouden he bah meid, ik hooop voor je dat het snel weer over gaat, en ik heb geen luxe meer voormezelf in petto hahaha

Zo vanmorgen heb ik joey om 7,15 uur van bed afgehaald, en hij gaat in de bank liggen en ik ben bezig met zijn broodje aan het snijden en hij kotst zo de halve bank en grond onder erg fijn zo net voordat ik naar me werk zou gaan, arm kind, morgenochtend naar de ha toe, zal je zien dat ie dan vanaf vanmorgen niet meer kotst, maar goed ik ben benieuwd wat de ha zal zeggen

ik ga eventjes in de bank zitten nog even onm en gtst kijken van gisteravond
ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx xlinda

Terug
Bovenaan