Ola meiden,
FF snel want moet naar mn werk. Nog steeds een kop vol snot bah bah bah. Voel me ook niet lekker, toch maar naar mn werk. Meestal als je er bent en je zit in je ritme lukt het wel .....
April, ach lieverd blijf toch lekker thuis en voel je daar niet schuldig over !!! Je hebt duidelijk laten zien dat je wel wilt maat, wat niet gaat gaat niet he ........Denk aan je ukkie en aan je eigen gezondheid he meisje ....
Bieb, verdorie ongie .....bah. Nog geen nieuws over xena ....ook bah en de helft van je ( ex ) collega s die niks zeiden ...nog meer bah. Geniet ff van je vrije tijd en er komt vanzelf weer wat he meis !!
Bambi, laat ze daar de broekhoest krijgen joh. Zou mn verstand op nul zetten en proberen door te gaan als er niks uit je gesprek komt. Wat een rare mentaliteit daar zeg ........Succes vandaag
Anoes, wat een gedoe met die test zeg pffff
Phoebe, hoe is het gegaan ? Ben benieuwd hoor .....heb je mn auto nog gezien haha
Rimke, kwam ook eens als zoef voorbij hihi
Pipje, alles goed lieverd, mis je hier
Linnie, is je luxe schema nu klaar voor van de week of heb je nog meer in petto haha
Kruimeltje, hoe gaat het mammie kruimeltje......nog ff proberen voor je te houden he...pfff lijkt me zooooooo moeilijk. Wel fijn dat al een aantal mensen het weten kan je er iig over praten he
Meiden, vind dat ik mn best heb gedaan haha. Sorry voor wie ik vergeet. Weet iemand trouwens hoe het met Essy gaat, ik heb natuurlijk geen hyves ....
Liefs happy, fijne dag schatten