Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

dat het voelt alsof het er echt letterlijk uit loopt had ik ook hoor pipje!
en dan zit idd je hele onderbroek vol met witte prut.
het voelt net alsof je urine verliest, zo voelde dat bij mij in ieder geval.
ik heb het nooit als erg ervaren, maar een schoon gevoel is anders wat.

even voor de andere dames, op tjak gaan is: weggaan, haha

KRUIMELS: ik voel me voor de rest goed alleen heb ik nog steedslast van die bultjes en uitslag nou zei me therapeut vandaag dat ik me zwangerschap maar ff op een laag pitje moest zetten want dat me lichaam niet in balans is, maar dat ga ik natuurlijk niet doen, ga maandag de gyn bellen

PIP: ik heb ook altijd witte prut na mijn eisprong...

Anoeska: joey is een persoon die moet je altijd voorbereiden met wat of je gaat doen, dat heeft ie al vanaf zijn geboorte, als ik zijn pyjama aan ga doen zonder te zeggen dat ik zijn pyjama aan ga trekken wordt ie helemaal gek en dan gaat ie schreeuwen en raakt ie over zijn toeren,
Ik praat ook de hele dag tegen hem van nu gaan we een lekker broodje eten, en zometeen gaan we op de fiets naar opa toe, en mama gaat even je kleertjes aantrekken of we gaan zometeen lekker slapen, haha ik ben niet anders gewend haha

xxx linda

lin, ik heb helaas pas volgende week vrijdag mijn echo. was het maar waar morgen.
moet nog even geduld hebben, haha.

hoop dat het goed gaat morgen met Joey!!!
probeer zelf rust en vertrouwen uit te stralen meid, dan gaat het vast beter.

linda   anders moet je zeggen dat als hij zijn eigen goed gedraagd dat hij een kadootje krijgt.... helpt bij mij ook altijd haha

moet maandag trouwens weer een remicade kuur voor mijn darmen en dan vraag ik gelijk in het ziekenhuis of ze er misschien iemand bij kunnen halen die er verstand van heeft van die uitslag, dat ik de dokter niet vertrouw.. de denkt dat het van de kou komt het is toch niet koud kom op zeg....
en dan loop ik gelijk door naar gyn, want dan ben je eerder aan de beurt dan als je belt.. wil zo snel mogelijk

Terug
Bovenaan