Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

hahah op tjak, begrijpt iemand dat of is dat Drents? hahaha, ik snap het natuurlijk!

Joey morgen in de houtgreep hihi. Kan me wel voorstellen dat je er tegen opziet hoor!

Ik moet maandag weer en na mijn laatste bloedpriksessie (vorige week vrijdag) heb ik ook niet zo'n zin meer. Had al verteld dat m'n arm pijn deed maar heb er ook echt een blauwe plek aan overgehouden van zeker 5 bij 4 cm! Ga dat echt wel melden maandag!

X

pip, ik wil je geen valse hoop geven maar die witte prut had ik ook tijdens en vlak na de eisprong. dus ik denk dat het toch wel goed zit hoor. of mag ik dit niet zeggen, sorry.
ik wil je echt niet blij maken met een dood vogeltje, maar zoals ik bij je thuis ook al zei, heb ik een heel goed gevoel over jou! het komt absoluut goed!
gelukkig kan je dinsdag al bellen over de uitslag, dan hoef je niet zo lang te wachten.

ik heb m'n werk verzet voor volgende week vrijdag, nu werk ik donderdags 4 uurtje i.p.v vrijdags en kan ik gewoon naar de echo.
de echo kon niet eerder, anders werd het na het weekend, nou dacht het niet!!! haha.
ik ben strond nieuwschierig!!!!!

hey pip: ik snap je onzekerheid meid, en je verliest veel witte slijm, ik heb dat helemaal niet met clomid, ik had dat ook al tegen de gyn gezegd maar die zei dat het normaal was dat je met clomid bijna geen slijm verliest, zal wel goed zijn, en wat vervelend dat je het gewoon eruit voelt lopen

xx linda

pip, je hebt vast niet weer zo'n pech met bloedprikken maandag. die van vorige keer was gewoon een domme griet die het nog moest leren.
wat sneu dat je zo'n dikke blauwe plek er aan over hebt gehouden.
zeg je gewoon dat Niels je mishandeld heeft, hihi

anoeska, ben jij er ook meid, gezellig!
hoe is het met je?

KRUIMELS: het kan zeker hoor dat je al een buikje krijgt mijn vriendin is in heel de zwangerschap iets meer als 20 kilo aangekomen en die was ook al vrij vroeg dik..... dus een leuk vooruit zicht

PIP: klote dat je in die inzekerheid zit alleen ik zou zeggen positieve test dan heb je een eisprong gehad misschien kun je het ff google

LINDA: in de houtgreep ja is zielig bij kindjes he, misschien van te voren niet zeggen wat er moet gebeuren??

kruimels: heb jjij nou morgen je echo??
en joey heeft nog nooit bloedgeprikt hij heeft het een paar keer gezien bij mij dus ik heb nou al de hele dag gezegd wat ze gaan doen en hoe, en nu maar hopen dat hem dat morgen geruststeld, maar dat zal wel niet haha

xxx

Hey Anoeska! Ook van de partij! Zitten je haartjes nog mooi?!

haha, ja echt ranzig man die prut. Zei het gister tegen m'n man dus toen noemden we het in m'n broek plassen. Dus zei vandaag uit werk "heb weer in m'n broek geplast" hahaha.

Jouw gyn zegt dus dat je minder verliest met clomid...ga een googelen. (i love googelen)

Terug
Bovenaan