Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

kruimels: het is niet leuk als je zo misselijk bent ik hoop voor je dat het snel weer afzakt ik heb 4 maanden gekotst met joey, dat was het ook niet, ondanks het goede doel,

pip: verplicht voetbal kijken hahaah je man wil geen andere zender opzetten, wij hebben house aan staan, maar ik vind het niet zo leuk meer als het vorige seizoen nu zitten er allemaal anderde dokters en dat vind ik jammer want het vorige seizoen was gewoon leuker

me vader gaat morgen ook mee met bloedprikken voor het geval we joey in de houtgreep moeten houden want ik heb geen idee hoe of ze dat nou willen gaan doen morgen, ik zie er als een berg tegenop maar ja het moet gedaan worden, en het is ook wel eens goed als ze alles gaan onderzoeken dan weet je het maar, maar goed genoeg gezeurd

xxxx linda

haha ik ben er ook nog kruimels hhah, met joey ging het vandaag wel goed, hij heeft niet veel gegeten maar meer dan de afgelopen week en het is er allemaal ingebleven dus dat scheelt al, nu ligt ie lekker in dromenland

xxx linda

pppffff dan moeten we nog 43 berichten, dat is wel een beetje teveel van het goeie, haha.

linda, heeft Joey al eens vaker bloed geprikt?
kan me voorstellen hoor dat je er tegenop ziet, is toch erg sneu voor zo'n jochie!
heb je zelf een idee wat het zou kunnen zijn?

ach sneu he voor zo'n knulletje als ze wat mankeren, dat ongeruste gevoel zal ik ook nog wel krijgen.

morgenavond komt all you need is love er weer op, leuk leuk. en daarna dat zing programma, ook leuk. lekker tv avondje.

vanavond ben ik dus alleen, vriendje moest even op tjak.

Het kan echt hoor Kruimels dat je nu al dikker wordt. Gewoon door alles wat er in je lichaam gebeurt! Volgende week vrijdag hebben jullie de echo toch? Heb je hem nog verzet (heb ik niet gelezen)?

Maandag bloedprikken en dindsagmiddag tijdens het telefonische spreekuur bellen voor de uitslag. Zelf weet ik het niet hoor.De ene keer denk ik dat ik een eisprong heb gehad en dan denk ik weer van niet. Ik heb natuurlijk een positieve ovulatietest gehad en had volgens mij ook wel vruchtbaar slijm (doorzichtig) maar omdat de arts zo twijfelde en de uitslag van bloed twijfelachtig was twijfel ik ontzettend. In combinatie dat ze "pco-achtig" heeft gezegd en ik volgens mij best veel eitjes van ongeveer 10 mm zag op de echo....ik weet het niet!!!

Wat ik trouwens gister en vandaag had....ik verlies veel prut (witte afscheiding). Gister stond ik te kletsen en toen voelde ik gewoon dat ik het "verloor"...dacht dat ik misschien wel ongesteld was geworden ofzo. Zo voelde het! Snel naar het toilet en halve slip vol witte prut! BAH! en vandaag dus precies hetzelfde! Normaal heb ik dat eigenlijk nooit zoveel....Nou ja, durfde het bijna niet te vertellen maar toch gedaan hahaha. Hadden jullie dit ook na een eisprong?

oh ik zit me echt op te vreten over die stomme vent van dat programma!!!!
die eikel doet gewoon helemaal niks en zegt dat hij z'n best doet om het af te krijgen, het huis.
vraagt die presentator: wanneer de kleine verwacht wordt, zegt hij ik GELOOF eind mei, ggrrrrr dat weet je toch. ongeinteresseerde boer!

Terug
Bovenaan