klusbabes 22

ze zit ook op hyves, maar ja happy, we zijn een van de weinigen die er niet op zitten.

sterretje; leuk dat je er weer even bent! we dachten al dat je aan t bevallen was hihi,Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Pipstip, ,ja ik had waarde 24. Maar goed, eisprong was zeker toch niet goed, ben nl ook niet zwanger.....vrijdag moet ik weer naar arts. dan zit ik op 10e dag van cyclus

Hier alles goed met Xena. Ze ligt achter m'n rug te slapen. met de andere kat gaat t ook erg goed gelukkig, ze spelen af en toe samen, wel leuk hoor, een kat van 1,5 tegen een kat van 7.5 kilo. Xena laat timba af en toe schrikken haha

NOu wij zijn idd volgens mij de enige die geen hyves hebben ......Pfff heb ik ook geen tijd voor hoor. Vind dit al moeilijk bij te houden

nou, ik zie er meer tegen op om 6 weken te gaan zitten wachten. dus dat wordt veel wieberen. Ik wil gewoon niet teveel erbij stilstaan, want dan ga ik er wel tegnop zien

Moest erg lachen bieb om die foto van de eerste kennismaking van xena met timba .....haha die oren he, schitterend gewoon !!!!!!

Sterretje ik wil je wel wieberen les geven hoor whahaha. Ben ook altijd wieberen he .....

Terug
Bovenaan