klusbabes 22

goeiemorgen meiden

zo weer eens geklust gisteren was langgeleden hahaahah

bambi: last van je stuitje en je bil?? misschien toch een uitstraling vanuit je rug ofzo, even rustig aan doen meid

sterretje; en kruimel waren nog laat meiden toch denk aan jullie baby hahaha

rimke: ben je de nacht nog een beetje goed doorgekomen??

ik ben wel benieuwd hoe het met renee en haar vader gaat, we hebben al een tijdje niks van renee gehoord, ik hoop dat alles goed gaat

meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes maar ik ga me nu klaarmaken voor naar me werk te gaan
iedereen een fijne dag vandaag en tot vanmiddag

xxx linda

morgen meiden,

blegg kan niet slapen. ben verot moe maar de kleine besloot dat mamma wakker moest worden en maakt mamma kotsmisselijk met zijn gebonk. en het magzuur zit me zo hoog dat er alweer een rennie in zit. en ben vanacht ook al zat wakker geweest en allemaal rare dromen en ik wil een nieuwe fiets. pffff ga eens lezen en ff wakker worden met een kopje thee. hoop dat me emo bui over gaat daarmee.

xx bambi

linda het is dus gelukt gisteren hiih. werkse vanmorgen.
'sterretje nog een maandje. oohh wat vliegt de tijd toch. hoe ga je de komende weken doorbrengen ?
kruimels heerlijk ontspannen van je bad. vandaag ook nog vrij toch? gebruik die dag om nog ff te relaxen he.

verders niks te melden. moet nog wakker worden.

Wat lees ik nu weer over blupjes en hartkloppingen? Linda, wat doe je eng??? Even in gaten houden en als je t echt niet vertrouwt, toch maar ha bellen. Misschien heeft t net als hartkloppingen met spanning te maken
Mamoetje; jij ook al aan de hartkloppingen? En kruimels ook af en toe las ik. Ik heb er de afgelopen weken helemaal geen last meer van gehad. En Mamoetje; er was volgende de arts niets aan de hand, dus misschien beetje door de spanning ofzo. maar ik ben toen extra gecontroleerd omdat mijn broertje vorig jaar een hartinfarct heeft gehad.

Rimke; ben benieuwd hoe de kinderkamer wordt met je stylen. Wel foto;s plaatsen dan. En is de baby al je darmen aan t verbouwen haha

Sterretje; gaat snel he, nog een maandje. Spannend, de 1e klusdbabe die gaat bevallen!

Bambi; goed dat alles goed was. En wat dat bloedprikken voor suiker betreft, zit dat in de familie? (misschien overheen gelezen). Dat is toch niet standaard?

Kruimels: jullie moeten misschien maar niet meer tandenpoetsen ivm misselijkheid. Haha straks hebben alle zwangere babes geen tanden meer in hun mond, sorry we waren te misselijk om te poetsen hihi

Pipstip; kut meid, geen eisprong. Dus de dosis wordt verhoogd? Ik hoop zo dat t nu wel gaat lukken

Mamoetje; en hoest met NOD?

Zo, stond vanmorgen al om 0800 in t ziekenhuis om t potje met zaadjes af te geven. Alleen er zat niet zoveel in ...dus m'n mannetje maakt zich een beetje druk volgens mij. Misschien is t wel altijd zo weinig....we vangen t nooit op dus controleren t nooit haha. Of hij heeft misschien toch wat gemorst (dan moet t dus eigenlijk nog een keer), of t is altijd zo weinig. Sorry voor t onsmakelijke verhaal, maarja hoort er ook bij. Ik weet niet of we daar vrijdag al uitslag van krijgen, of duurt dat wat langer? Moet vrijdag toch naar die arts dus, ik ga wel alleen, zal toch inwendig krijgen, hoeft vriendje niet bij te zijn.

Ik heb hier   2 gezondheidsfreaken in huis gehaald, de grote kat iis gek van augurk en de andere kat zat mijn abricozenjam van mijn cracker af te likken (bah). Gisteren hing die ook al met zijn nuis in de suikerpot, halve pot over de tafel. Timba is weer in z'n ouwe doen, hij speelt nu ook weer met ons. En net waren ze samen aan t spelen, alleen timba met z;n logge lijf springt bovenop Xena. Xena gelijk plat hihi

Ga weer stoppen. Om half 11 bij CWI zijn,daarna even naar vriendin keuken kijken die vandaag wordt gemonteerd, en dan denk maar weer iets nuttigs doen (computeren ofzo haha)

Ach er valt me wat in. volgens mij vroeg sterretje (?) welke site ik gebruik voor kaarten bestellen, weet ik nog niet zeker maar waarschijnlijk trouwkaarten.nl

dames tot later!

Wat ik nog wou zeggen. Hebben jullie dat ook gelezen of gezien, die vader die met zijn dochter een relatie heeft en een kind. Bah, wordt er misselijk van. Volgens mij wisten ze vtv voordat ze een relatie kregen dat ze vader/dochter waren. Als ik dat wist of erachter kwam dan kapte ik er gelijk mee. Bah, wordt al misselijk bij t idee. En hun 1e kindje was na geboorte overleden, die had iets t hart ofzo.
Ik ben voor vrijheid blijheid, maar dit gaat me iets te ver, yech

@linda: hahaha, maar Linda, ik heb verlof. Dat ik nu laat erin lig betekend niet meer dat ik er vroeg uit ben.
@bambi: wat ik ga doen? Tja, nog wat kleine zaken regelen zoals het drukken van de kaarten en de babykleding wassen. Verder heb ik een hele todo-lijst om de tijd te vullen. Ik dacht eerst dat er te weinig op stond, maar ik voelde me gisteren al zo moe dat ik denk dat ik straks ook veel zal liggen. Trouwens die trappen heb ik ook last van. Ik heb nu een po boven, want ik ben aan t eind boven adem. Wat doe jij nu zoal?
@bieb: Nou 5,5 weken. Ik had 6 weken vooraf genomen. Ik denk trouwens dat het potje vol genoeg zit. Het gaat om de hoeveelheid cellen die weer in die hoeveelheid zit. Blijf niet te lang bij je vriendin anders  is de kleine plat

hoihoi,

sterretje wat ik nu doe? ehh slapen haha. om half negen dcht ik ga nog ff liggen ben nog zo moe, kijken of het mag van de kleine en me maagzuur en kom nu net 5 min.gelden er uitrolen. sterker noglig er nog in hahha. een to do lijst das een goeie ga ik me van de week ook op storten. ja een po staat ook op me lijst. geloof dat me schoonzus er 1 heb. dat gewaggel snachts naar de plee, ben bang dat ik van de trap donder ofzo.

echt aan de schoonmaak kan ik niet. als ik te veel huishuidelijk doe krijg ik goed last van me rug. miss dat ik vanmiddag ff naar de markt ga. daar kan ik nooit heen omdat ik dan werk hihih en een wandeling met de hond. als de meubels voor de babykamer erzijn kan ik me ook met het inrichten van de babkamer gaan bezighouden en uitzoeken wat we nogallemaal meoten aanschaffen.

bieb, naar het cwi geweest. he ik weet dat eigelijk niet of dat onderzoek standaard is geen idee ? maar er zit geen suiker in de familie. miss iets met overgewicht te maken ofoz, het kan namelijk dat vrouwen met overgewicht eerder zwangerschapssuiker krijgen. maar miss krijgt iedereen dit onderzoek,april? sterretje? hebben jullie moeten prikken voor je bloedsuiker ? nuchter en dan s middags weer ?

tja dat er niet zoveel in het potje zit hahah, geloof nooit dat er ook zo veel uit komt hoor. denk dat je niet druk moet maken.

xx bambi

Terug
Bovenaan