Wat lees ik nu weer over blupjes en hartkloppingen? Linda, wat doe je eng??? Even in gaten houden en als je t echt niet vertrouwt, toch maar ha bellen. Misschien heeft t net als hartkloppingen met spanning te maken
Mamoetje; jij ook al aan de hartkloppingen? En kruimels ook af en toe las ik. Ik heb er de afgelopen weken helemaal geen last meer van gehad. En Mamoetje; er was volgende de arts niets aan de hand, dus misschien beetje door de spanning ofzo. maar ik ben toen extra gecontroleerd omdat mijn broertje vorig jaar een hartinfarct heeft gehad.
Rimke; ben benieuwd hoe de kinderkamer wordt met je stylen. Wel foto;s plaatsen dan. En is de baby al je darmen aan t verbouwen haha
Sterretje; gaat snel he, nog een maandje. Spannend, de 1e klusdbabe die gaat bevallen!
Bambi; goed dat alles goed was. En wat dat bloedprikken voor suiker betreft, zit dat in de familie? (misschien overheen gelezen). Dat is toch niet standaard?
Kruimels: jullie moeten misschien maar niet meer tandenpoetsen ivm misselijkheid. Haha straks hebben alle zwangere babes geen tanden meer in hun mond, sorry we waren te misselijk om te poetsen hihi
Pipstip; kut meid, geen eisprong. Dus de dosis wordt verhoogd? Ik hoop zo dat t nu wel gaat lukken
Mamoetje; en hoest met NOD?
Zo, stond vanmorgen al om 0800 in t ziekenhuis om t potje met zaadjes af te geven. Alleen er zat niet zoveel in ...dus m'n mannetje maakt zich een beetje druk volgens mij. Misschien is t wel altijd zo weinig....we vangen t nooit op dus controleren t nooit haha. Of hij heeft misschien toch wat gemorst (dan moet t dus eigenlijk nog een keer), of t is altijd zo weinig. Sorry voor t onsmakelijke verhaal, maarja hoort er ook bij. Ik weet niet of we daar vrijdag al uitslag van krijgen, of duurt dat wat langer? Moet vrijdag toch naar die arts dus, ik ga wel alleen, zal toch inwendig krijgen, hoeft vriendje niet bij te zijn.
Ik heb hier 2 gezondheidsfreaken in huis gehaald, de grote kat iis gek van augurk en de andere kat zat mijn abricozenjam van mijn cracker af te likken (bah). Gisteren hing die ook al met zijn nuis in de suikerpot, halve pot over de tafel. Timba is weer in z'n ouwe doen, hij speelt nu ook weer met ons. En net waren ze samen aan t spelen, alleen timba met z;n logge lijf springt bovenop Xena. Xena gelijk plat hihi
Ga weer stoppen. Om half 11 bij CWI zijn,daarna even naar vriendin keuken kijken die vandaag wordt gemonteerd, en dan denk maar weer iets nuttigs doen (computeren ofzo haha)
Ach er valt me wat in. volgens mij vroeg sterretje (?) welke site ik gebruik voor kaarten bestellen, weet ik nog niet zeker maar waarschijnlijk trouwkaarten.nl
dames tot later!