klusbabes 22

Anoeska, ik vind het niet raar hoor dat je het even teveel werd in het ziekenhuis. Vond je de hele tijd al zo "vrolijk" onder alles. Nou ja vrolijk, maar je deed er vrij luchtig over en vatte het iedereer behoorlijk luchtig op terwijl het je nou niet echt meezit op dit moment (lichamelijk dan). Gelukkig werd er gehoor aan gegeven en idd. vreemd dat de gewone dokter dacht dat het kou was....En een afspraak bij de gyn. Ga je de afspraak op de wolk zetten?

Bieb, jij had dus 24 na je eisprong? Ik heb echt op internet gelezen dat je vanaf 20 een goede eisprong hebt gehad maar dat sommige ook wel 100 hebben ?!?!?!?! Ben best zenuwachtig wat mijn waarde is! Kan morgen tussen half 3 en 3 bellen.

XXX

Hey sterretje, ben je er ook meisje .....we miste je al   !!!!!!!!

Sterretje!!!! We waren al bang dat je aan het puffen was! Hoe gaat het met je?

(ik ben natuurlijk niet echt verliefd op gomes, maar maak daar altijd grapjes over tijdens studio sport op zondag. ben alleen maar verliefd op mijn mannetje (en john legend :p))

Er bestaan nu ook opeens kluskippies  zag een nieuw topic. Met die meiden klets jij toch ook mee mamoetje ? Hoe kan je het allemaal bijhouden.....kan dit soms al niet volgen ........

Ik had het van de week heel druk ivm logees en in het weekend met wat afronden van mijn werktaken en de kinderkamer. Ook vandaag nog naar het werk geweest, geshopt en sociale contacten onderhouden. Ik was dus nog niet aan het bevallen, hihi.

Terug
Bovenaan