klusbabes 22

nee dat klopt, nog 2 dagen en dan mag het eindelijk openbaar gemaakt worden, mits de echo natuurlijk goed is, vind het wel eng hoor! wat nou als er geen hartje klopt?
dan wordt het een heel ander weekend dan gehoopt......

we hebben om 10:40 een afspraak, dus blijf gewoon lekker op bed liggen tot uurtje of 9:00, dan hoef ik de vrijdag niet zolang meer te wachten, haha.
voel jij de kleine nou op het moment iets minder omdat hij nu wat vaster ligt?

oh sorry kruimels,
Ik was stug aan t lezen en reageren. ik had niet in de gaten dat je online was.
Tot welke week? ik denk dat het tot week 16 ongeveer heeft geduurd, maar dan ben je er ook echt vanaf evenals van de moeheid. Dan krijg je fitte weken en vanaf week 29 gaat het achteruit met de energie en bhendigheid.

@kruimels: ik voel de kleine nu niet minder. de trappen worden juist steeds harder en soms is dat geen pretje.
De meeste spullen heb ik nu. Er stonden nog wat kleine dingen op en ik moet 4 weken voor bevalling bij thuiszorg po en rugsteun huren/lenen.
De echo is spannend he. maar t zal wel loslopen meid.

geeft niet hoor, haha.
hoop dat ik er nog iets sneller vanaf ben, als het drie mand zou zijn, dan heb ik nu nog 4 weken te gaan, maar bij 16 weken nog 8, pfffffff. ach bij iedereen is het ook anders.
voor hetzelfde geld word het binnenkort al beter.
er zijn mensen zat die helemaal geen last hebben.

beetje dubbel gevoel lijkt me dat, dat je de kleine eigenlijk graag wil  blijven voelen, want anders zou je je ongerust maken. maar aan de andere kant heb je er nu natuurlijk wel meer last van nu die boef weinig ruimte meer heeft.
spannend voor je hoor, nog dikke 4 weken toch?

lieve sterretje,
ik ga maar eens pitten, anders ben ik morgen zo brak.
morgenavond word ook niet vroeg, dan hebben we een afscheidsfeestje van nichtje van m'n vriend, die gaat voor 5 maanden naar het buitenland om te werken.
dus ik ben vertrokken, vond het erg gezellig!
en slaap lekker!!!!
xxx kruimels

@kruimels: het verschilt idd bij iedereen weer. ik kreeg er zelf ook pas met 6 of 7 weken last van, dus de periode viel mee.
eerlijk gezegd maak ik me niet snel druk als ik niks voel. (glas cola en hij begint te jumpen, hihi) maar t getrappel kan soms vervelend worden. als papa zijn hand op de buik legt wordt het meestal meteen weer rustig, raar he.

Terug
Bovenaan