klusbabes 22

Ach pipje, wat ontzettend balen! Geen eisprong.......hopen dat je wat wijzer wordt van de week met je fertiliteitsarts.......hogere dosis clomid, hopen dat dat wat op gaat leveren.
Als je maar eens een eisprong hebt, dan heb je in ieder geval het idee dat je een eerlijke kans krijgt!
Tja, die draagzak, minimonkey, geweldig he? En de kleur rood is precies hetzelfde als de quilt die ik net binnenkrijg............zometeen gaat het nog een georganiseerde boel worden, onze baby uitzet, hahahaha!
Nou, lieverd, laat je lekker verwennen door je lieve skattie!
Van mij een dikke kus, en van frutsel hier een schopje...............

Hoi hoi,

Pip wat onwijs balen dat er geen eitje is geweest. ik hoop dat het met de 100 mg snel mag lukken. maar 1e donderdag ff afwachten en dan eerst eer een ongie opwekken zeker. pff nog langer wachten.

anoeska, ja leuk een huis, ik hoop dat jullie het snel kunnen bezichtigen. je kan wel wat leuks gebruiken.

jacqy hoofdpijn al 2 dagen , hoe komt dat ? en hoest met je oma ? nog steeds het zelfde is ze al weer verhuisd van ziekenhuis?

mamoetje wat leuk dat je ventje toch thuis is gekomen en ik hoop echt zo dat je ongie geblijft en dat je vrijdag een mooie posie test kan showen

rimke als ik het zo lees word die babykamer nog behoorlijk gestyld. ik denk dat het eindresultaat heel mooi word en we willen uiteraard wel foto's zien he.
ook hier een 2e hands kamertje hoor. is tegenwoordig al duur zat haha
sterkte met je nachtdiensten

kruimels fijn dat je in de loop van de dag bent opgeknapt en kreeg echt een heerlijk lente gevoel bij de koetjes in de wei.

linda niks op tv dus maar aan de klus hahaha, veel plezier

happy van een zonnebankje lekker opgeknapt. het blijft kut maar hoop dat je dat snel weer van  je af kan zetten.

eeehm sorry weet de rest niet meer

april hoest met het rugje nu je niet meer werkt.? en hoe was de borstvoedingscursus.
sterretje jij heb dat toch ook gehad. ik weet niet of ik dat wel moet doen hoor. het is toch gewoon hup dat kind aanleggen en drinken en geen gedoe anders kap ik ermee hahahaha . die onzin hadden ze vroeger ook niet en we zijn allemaal groot geworden zal mijn moeder zeggen hahaha

wat ik vandaag vergeten ben te zeggen is dat ik al heel de dag last heb van me bil/rug en dan voornamelijk links. het is erger geworden in de loop van de dag en heb dit ook gemeld bij de vk en die zegt dat het lijkt op zwangerschaps isias ofzo. geen idee wat dat is, ga ik ff opzoeken zo. maar moet dus meer bewegen en dan voornamelijk lopen, omdat ik al een zittend beroep had en nu helemaal niks. ja en een conditie had ik ook al niet .

xxx bambi

Dag dames, even een reactie op de gelezen tekst.
@kruimel; tandenpoetsen is balen. Ik had t niet dagelijks, maar vooral als ik gehaast was en als dat kokhalsgevoel startte moest ik uiteindelijk wel spugen, dat was niet tegen te houden.
@bambi: komt de kraamzorg bij jullie de babykamer controleren? Bij ons niet. Ze komen voor de intake, du verder dan je woonkamer komen ze in principe niet.
@linda: Het is niet dat ik weet dat ik pijnstilling moet hebben, maar ik sluit de mogelijkheid niet uit dat ik die nodig zal hebben.
@happy: rotrd's, nu  is het goed geweest, ik wil jullie voorlopig niet meer zien

@bieb: je tijd nuttig aan het besteden. Wat goed van je. Ik hoop dat je snel wat zekerheid hebt wat betreft t werk.
@anouska: bevallen? 6 weken vooraf, zonder verlof? Nee, zo snel gaat dat niet, hihihi.
@linda: kort naar de speeltuin geweest.
@rimke: zet er trouw-, baby-, etc. voor en het kost idd veel. Ik probeer meestal ook prijzen te vergelijken voordat ik iets aanschaf. Ben nu bij drukker geweest, daar valt helaas niet veel in te vergelijken, wordt dure grap denk ik.
@bambi: hahaha behangen in 1 avond lukt idd niet.

mmmm twas heerlijk in bad!!!!
ben er echt even van op geknapt, alles is weer schoon en geschoren, zag er ook niet uit moet ik zeggen. als ik me niet lekker voel kan ik mezelf soms zo verwaarlozen!
lig nu lekker op m'n bedje, nog even hier bij te lezen en tv aan en dan lekker pitten, morgen weer zo'n mooi weertje buiten dus dan moet het wel genieten worden.

pip, wat leuk dat Niels een leuk huis heeft gezien, waarom ga je niet even kijken? als je het niks vind kan je dat gewoon eerlijk zeggen ja.
misschien ben je toe aan iets nieuws in je leven, en trouwens wist je dat verhuizen of verbouwen vaak een zwangerschap oplevert, is echt waar, haha.

bambi, wat vervelend dat je zo'n last van je bil/rug hebt. idd niet te hopen dat de vk gelijk heeft. je moet dus extra gaan wandelen met de hond, ach komt die er ook een keertje extra uit, toch?!

sterretje, leuk hoor al die spulletjes voor de kleine, heb je nu alles? of moet er nog wat bijkomen?

even kijken of er nog iemand is.....

volgens mij ben jij er nog sterretje, of niet?
ga zo wel slapen maar was nog even benieuwd of er nog iemand was.

@mammoet: lief dat je vriend toch thuis kwam slapen.
@kruimels: lekker thuis gebleven? nog even en je hoeft t niet meer geheim te houden
@bieb: ergens komt die vrije tijd nu goed van pas. Nu kun je naar het ziekenhuis en kan je vriend meteen naar t werk. Via welke site deed je de trouwkaarten bestellen?

het klopt wel wat je zegt met het tandenpoetsen, als je haast hebt dan gaat het veel sneller mis. je moet er ook niet teveel bij nadenken.
komt gewoon omdat je iets achter in je mond stopt denk ik, logische reactie als je beroerd bent, toch.
lig jij ook al in je bedje?
hoelang heeft jou misselijkheid eigenlijk geduurd, tot welke week?

Terug
Bovenaan