klusbabes 22

meiden ik ben er vandoor, ik lees morgen voordat ik naar me werk ga alles weer bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

hallo meiden,

nou mijn eerste les was echt heel erg leuk moest eerst op een industrie terrein rondjes rijden en toen zijn we de polder in gegaan haha
moest lekker rijden en dan af en toe stoppen en optrekken en toen ik rond de 60 moest gaan rijden dacht ooh wat ga ik hard terwijl ik met de auto dikwijls 140 tot 160 rij.... maar was gelukkig niet echt bang eerder voorzichtig... moet volgende week weer echt leuk..
voor de rest ben ik toen keano het zoontje van mijn BESTE vriendin ophalen en toen belde mijn man dat ik hem ook moest ophalen, toen ik thuis was ben ik boodschappen wezen doen was echt veel op toen nog ff naar de action geweest eten gekookt en nu zit ik lekker ff op de bank maar moet nog wat reclame materiaal maken voor de zaak...
dus ben zo weer weg want mijn man is ook thuis en hij is heel de week al weg   niet zo gezellig als ik dan heel de avond achter de computer zit..

APRIL: je eigen niet schuldig voelen je voelt je pas schuldig tegen over jezelf als je dalijk niks meer kunt en dat wil je ook niet dus luisteren naar ons haha

RIMKE: gelukkig zijn je nachtdiensten voorbij ben je nu lekker ff vrij?

MAMOETJE: en al nieuws?

BIEB: punten tellen doe je ook weight watchers? ben ik ook mee bezig lijnen is moeilijk he....

voor de rest iedereen een fijne avond

liefs anoeska

wij moeten ook weer aan de klus van het weekend mijn eisprong.....dus .....jullie weten waar ik ben haha

wat is er weer heerlijk gekletst, gezellig.
heb alleen de helft niet onhouden, althans weet niet meer bij wie welk verhaal hoort.

lin, gelukkig dat er niks aan de hand is met Joey!
en fijn dat ze wel wat aan die uitslag om zijn mondje gaan doen.

pip, veel plezier vanavond bij de film!
welke ga je heen?

even terug lezen......

phoebe, kan me het erg goed voorstellen hoor dat je het moeilijk vind!
jij bent ook al een poosje bezig en als iemand anders dan zo snel zwanger raakt, is dat soms even slikken. ik heb het ook meegemaakt met een vriendin van mij. die heeft nu een babytje. het is en blijft moeilijk.
ik moet je alvast zeggen, dat als je wel zwanger bent, je er toch anders over gaat denken hoor. ik heb er nu vrede mee! ik moet nog even wachten, maar het komt snel genoeg nu, en dit komt voor jou ook vast snel!

gossie ik ben het alweer kwijt, wat erg.... ben echt net een zeef.
nou ja dan maar wat vertellen over het hier en nu.....

vanochtend een keizersnee bij een koe. ik moest werken en mijn vader kwam toevallig op dat moment de auto halen en die heeft dus even geholpen, dit was zijn eerste keizersnee en vond het helemaal geweldig!
alles is goed met het kalf, het is een stiertje, een grote!
verder voreg mijn collega vandaag nog op het werk wat ik nou dinsdag had en toen heb ik verteld dat ik vanaf zondag eigenlijk al grieperig was.
toen zei ze: ik dacht dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn......
ik: neeeeeee hoor., haha.
morgen of zaterdag komt ze het te weten, hihi spannend!
ga even snel de vaatwasser inpakken kom zo nog effe weer.
doei doei

Kruimels; Een keizersnede meegemaakt? oja, vorige keer hadden jullie dat ook al, maar de koeien die hoeven dan niet op bed uit te zieken haha.

phoebe; ja, puntjes van de WW. Ik ben er 2 jaar geleden 16 kilo mee afgevallen, dus die moeten er niet meer aankomen. Al moet ik zeggen dat er wel een paar zijn bijgekomen. Maar dat moet er nu weer vanaf. Ik voel me ook gelijk minder prettig in mijn lichaam, een teken dat t er af moet!!! Straks pas ik mijn trouwjurk niet meer hihi

linda;fijn dat je mannetje al wat beter is. En uitslag Joey was dus goed, alleen ze gaan naar uitslag mond kijken. Werd ook wel s tijd dus

pipstip ; j0uw mannetje is er ook al niet veel? de mijne belde net weer dat t weer half 12 ong wordt. Ik liet m even weten dat t wel klusjestijd is haha

Morgen weer een drukke dag voor de boeg, 9.45 uur naar fert.arts, 11 uur naar Tence en 12 uur maar ander uitzendbureau. Ik zou daarna nog naar vriendin ga, maar denk niet dat ik zin heb om te helpen.

Ik was nog gebeld door Start. de vacature die mij wat leek gingen ze misschien intern bij dat bedrijf opvullen, dus dat is nog even afwachten. Ze had bij datzelfde bedrijf wel een andere vacature van secretaresse. Nu ben ik geen secr. typje en heb tdat werk 0ok nooit gedaan, ook gezegd. maar ze noemde wel wat dingen erbij op wat mij wel leuk leek, dus ze bied evengoed mijn CV aan. Maar ik heb denk ook een verkeerd beeld van secretaresse zijn, als een miep met een mantelpakje die steno kan. Iemand ervaring als secretaresse, beetje leuk werk?

Net was neefje van 9 hier, even naar Xena kijken. Daarna hebben we even ge-yathzeet. Net naar huis gestuurd,was al half 8. Ach die woont hier toch aan de overkant.

Wilde eerst pizza eten, maar had opeens trek in groentesoep, dus heb dat gegeten met een paar lekkere belegde bollen, lekkerrr en gezonder haha
Heb ik tenminste nog wat puntjes voor vanavond te snacken

zo dat is ook weer klaar, ppfffff.
moet eigenlijk nog verder met de was opvouwen, maar daar heb ik echt helemaal geen zin in!!!!
er ligt echt een vreselijke berg, bah bah bah!!!!

zit nu lekker op de bank, zo meteen gtst en later op de avond het zesde zintuig, dat vind ik helemaal geweldig, misschien dat ik na gtst nog even wat weg ga vouwen en dan morgen nog een beetje en dan is het wel weg denk ik.

bbrrrrr morgen de echo, ik heb er hele gemengde gevoelens over. aan de ene kant ben ik er erg bang voor, wat als het hartje niet klopt......
en aan de andere kant, wat zou het geweldig zijn als we morgen een hartje horen kloppen of kunnen zien, lijkt me zo geweldig.
heb er toch ondanks de spanning wel zin in!!!!
morgenvroeg lekker tot 9:30 uitslapen en dan tussen 10:00 en 10:15 gaan we die kant op. de afspraak staat om 10:40, maar zal wel weer iets uitlopen.
oh ja ik moet m'n ziekenfondskaart ook weer even opzoeken, waar laat ik dat ding toch steeds, haha.
ga gtst kijken, tot straks

Kruimels; ik weet zeker dat je een duidelijk kloppend hartje hoort! Alvast veel plezier met de echo!

Ik bedoelde trouwens Anouska en geen Phoebe met de puntjes van de WW...

Terug
Bovenaan