Kruimels; Een keizersnede meegemaakt? oja, vorige keer hadden jullie dat ook al, maar de koeien die hoeven dan niet op bed uit te zieken haha.
phoebe; ja, puntjes van de WW. Ik ben er 2 jaar geleden 16 kilo mee afgevallen, dus die moeten er niet meer aankomen. Al moet ik zeggen dat er wel een paar zijn bijgekomen. Maar dat moet er nu weer vanaf. Ik voel me ook gelijk minder prettig in mijn lichaam, een teken dat t er af moet!!! Straks pas ik mijn trouwjurk niet meer hihi
linda;fijn dat je mannetje al wat beter is. En uitslag Joey was dus goed, alleen ze gaan naar uitslag mond kijken. Werd ook wel s tijd dus
pipstip ; j0uw mannetje is er ook al niet veel? de mijne belde net weer dat t weer half 12 ong wordt. Ik liet m even weten dat t wel klusjestijd is haha
Morgen weer een drukke dag voor de boeg, 9.45 uur naar fert.arts, 11 uur naar Tence en 12 uur maar ander uitzendbureau. Ik zou daarna nog naar vriendin ga, maar denk niet dat ik zin heb om te helpen.
Ik was nog gebeld door Start. de vacature die mij wat leek gingen ze misschien intern bij dat bedrijf opvullen, dus dat is nog even afwachten. Ze had bij datzelfde bedrijf wel een andere vacature van secretaresse. Nu ben ik geen secr. typje en heb tdat werk 0ok nooit gedaan, ook gezegd. maar ze noemde wel wat dingen erbij op wat mij wel leuk leek, dus ze bied evengoed mijn CV aan. Maar ik heb denk ook een verkeerd beeld van secretaresse zijn, als een miep met een mantelpakje die steno kan. Iemand ervaring als secretaresse, beetje leuk werk?
Net was neefje van 9 hier, even naar Xena kijken. Daarna hebben we even ge-yathzeet. Net naar huis gestuurd,was al half 8. Ach die woont hier toch aan de overkant.
Wilde eerst pizza eten, maar had opeens trek in groentesoep, dus heb dat gegeten met een paar lekkere belegde bollen, lekkerrr en gezonder haha
Heb ik tenminste nog wat puntjes voor vanavond te snacken