klusbabes 22

Zit me te bedenken dat ik lieve lieve lin vergeet die bezig is aan 100 mg clomid-rondje, 4 meiden dus met pcos beeld........................vind het echt bizar hoor!

April, fijn dat het beter gaat! Echt heel prettig, kun je hopelijk nog wat bijkomen voordat de bevalling begint!

Oef, ik heb even vreselijke steken in mijn schaambeentje.................AU!!!!!!!

Rimke; Ja zeker fijn, alleen nou ben ik weer zo'n muts die me schuldig gaat voelen naar mijn werkgever toe, brrrrrrr baal dan zo van mezelf!
Oh nee, weer pijn bij je schaambeen............

Ik ga denk ik zometeen een lekkere salade maken, ik krijg echt de zomer in mijn bol, ha ha

Ola,

Ik heb weer een nieuwe kuur proverna hoor. Daarna begin ik met 100mg clomid. Linda, ik volg je op haha. Las dat Renee vandaag ook bij de fert.arts is geweest en dezelfde route gaat volgen.

Rimke, lekker vrij! Eetse bij je schoonmoeder!

Anoeska, hoe ging je eerste motorrijles?

Phoebe, kan me voorstellen dat je het even niet meer trok. Ik zou aprils advies opvolgen: spreek het uit. Denk dat dat voor iedereen het minst vervelende gevoel geeft. Ik ben de laatste tijd ook best wel bang dat vriendinnen gaan melden dat ze zwanger zijn....

Ga zo met vriendin naar de bios, moet dus vliegen!!

XXX

hihi, april, je schuldig voelen nu? NIET DOEN HOOR, je hebt echt de juiste keuze gemaakt! Ik heb ook al maaltijdsalade gegeten (sla, zalm, paling, zongedroogde tomaatjes, komkommer en nog meer lekkere dingen), gister ook al gegeten. Vind ik wel makkelijk als m'n man niet thuis is en hij is er al bijna de hele week niet ahahah.

Ga nu echt rennen!
X

hey meiden

Pip: weer aan de provera en daarna 100mg clomid, hopelijk slaan die wel aan meid, en dat hoop ik trouwens ook voor mezelf hahaha

rimke; eet smakelijk bij je schoonouders, en ik heb geen pco-beeld, ik mis gewoon een stof in me hoofd ofzo waardoor ik niet ongesteld wordt uitmezelf

april; niet je eigen schuldig gaan voelen meid naar je werkgever toe hoor, jij en je baby zijn op dit moment veel belangrijker

wat een weertje zeg vandaag, vanmiddag eventjes met joey naar de speeltuin geweest en daarna eventjes bij me tante een koppie thee gehaald en daar even lekker in de zon gezeten en zometeen eten en vanavond komt de reiki mevrouw weer

met me man gaat het weer iets beter maar is net zo slap als het maar kan, ik zei je moet wel opknappen hoor want ik heb je wel nog nodig deze week hahahah

xxx linda

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie steun en adviezen.
Het gaat vandaag alweer wat beter, ik blijf het niet leuk vinden (voor haar wel natuurlijk) maar daar kom ik wel weer overheen.
Ze weet dat wij ook bezig zijn om een kindje te krijgen. Vorig jaar zijn we om de zelfde periode begonnen met klussen. Alleen moest zij na 3 rondes stoppen vanwege haar gezondheid, dus ze weet hoe de teleurstelling voelt en ze heeft dan ook nog eens de pech gehad dat ze een paar maanden moest stoppen, dus ze heeft het ook wel verdient hoor.
Morgen avond ben ik alleen thuis, ik denk dat ik haar even ga bellen.

Meiden, nogmaals bedankt!
Jullie zijn schatten!

Liefs Phoebe

phoebe: gelukkig gaat het weer wat beter met je meid, en wel leuk dat je haar morgen even gaat bellen, het is heel logisch dat je ermee zit,
toen mijn nichtje me vorige week belde om te vertellen dat ze zwanger was dacht ik ook waarom nou ik niet maar ik ben super blij voor me nichtje

xx linda

Terug
Bovenaan