klusbabes 22

ik ga nog heel even op internet nog wat dingetjes opzoeken, kom straks nog wel weer even hier.
groetjes

Hey meiden,

Hier even snel een berichtje van jarige Phoebe!
Bedankt voor jullie felicitaties!
Ik zit nu achter mijn splinter nieuwe laptop, van me vriendje gehad lief he!
Van me collega's heb ik een statief voor mijn camera gehad, ook een super mooi kado.
ik vier het verder vanavond, dus ik ben benieuwd wat ik nog meer krijg....

Trouwens, we hebben een vakantie geboekt!
23 mei gaan we naar curacao!!!!!
En jacqy, het is lions dive geworden hoor!

Meiden, ik ga weer wieberen, de visite kan ieder moment komen!

fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

Kruimeltje is er ook nog!
ben blij dat de macaroni goed valt! Kan je een stuk meer hebben.
Hier is het trouwens ook prachtig weer maar na het douchen van vanmiddag, zie je mij niet meer buiten. Heb de kachel aangeslingerd en ga zo lekker thee drinken en m7m's eten!!!
Joh, je gaat je vast beter voelen na 12 weken, nog heel eventjes volhouden dus!!!
Hoe kut en lastig ook..............bleh!

mijn moeder had me trouwens nog een stukje uit een krantenknipsel gestuurd, misschien ook interessant voor een aantal van jullie.
probeer het hier onder te plaatsen.

mmmm dat lukt dus niet, dan schrijf ik het even in het kort over.

ene Evert Hasselaar van de technische universiteit Delft, heeft bewezen dat zwangeren beter in de eerste maand(en) van hun zwangerschap de babykamer klaar kunnen hebben.
dit i.v.m (vooral als je een goed geisoleert huis hebt) bepaalde stoffen die in nieuwe meubeltjes en vloerbedekking zitten, zoals: gassen, weekmakers, benzenen en biociden.
als je dus wat eerder je babykamer klaar hebt moet je de kamer regelmatig warm stoken en dan weer luchten, dan verdwijnen die stoffen vanzelf.

vond het wel een interessant stukje, weet natuurlijk niet wat ervan waar is.
maar wilde het toch even delen met jullie.
tot straks

Terug
Bovenaan