klusbabes 22

April ook jarig?? GEFELICITEERD!!! en niet eens eerder vertellen haha

Dat zuur heeft niks met mijn miskraam te maken. En ik vroeg aan arts of dat ergens aan lag, maar dat wist hij ook niet. Het is gewoon je lichaam dat zo raar werkt. Ik weet dus ook niet of ik t vorige maand had. Hij had toen wel gekeken naar slijm maar volgens mij had hij toen nog te vroeg gekeken. Ik kan evt nog wel zwanger raken, maar dan moet het wel een erg sterk zaadje zijn. Dus denk gewoon dat t deze maand ook niet lukt. Maar goed, het kan wel dus.
Ik ben wel blij dat er wat aan gedaan kan worden, ik heb wel zoiets van, nou oke, dan heb ik volgende maand wel misschien weer een kansje.....

We hebben net voor pak voor a.s. man  gekeken. Heel mooi donker pak. Wordt nu op maat gemaakt, kan hij volgende week al ophalen

Dames, ik ga nu eten, straks om 7 uur sporten. Vriendje moet nu opeens weer werken. Hij zegt ook, we gaan gewoon sexen en misschien helpt t wel. Ik hoop zo dat t recept morgen klaar is, dan kunnen we t morgen nog proberen, misschien zijn we er nog op tijd bij. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik gelijk zwanger raak, maar dan heb ik tenminste t gevoel dat we t wel geprobeerd hebben...

rimke; dus die kleine van jou laat zich ook al niet zien...hmm wat een schuchtere klusbabes baby's hier, haha

@rimke: daar ben ik nog niet achter. Dat zou me wel een bak zijn. IWat dat betreft is april goed in geheimen houden.
Rimke, ik had niet dat ik zo vaak moe was als jij. Ik denk dat ik wat dat betreft juist meer energie in mijn zwangerschap had dan ervoor en ik ben nu assertiever. Maar ik hoop dat die nesteldrang bij jou ook komt.

Hmm Sterretje ik denk ergens in het midden??

Rimke; Ha ha die poetsdrang komt nog wel. Enne als je voorbij de 30 weken bent moet je voor de gein eens aan de VK vragen wat de hartslag van jullie kindje is. Bij een hartslag van 160 is de kans groot op een meisje en bij 120 is de kans groot op een jongetje..............
Voorwaarde is natuurlijk wel dat jullie beide rustig zijn, anders heeft hij/zij natuurlijk zowieso een hoge hartslag.

April

@bieb: zo te horen geslaagd met het pak.
@april: ben je er vandoor? Nu wordt t net spannend en ben je weg.

dat is balen, nu weet ik niet meer wat de hartslag de vorige keer was. Maar april, woon jij toevallig in t midden?

Ha ha nee hoor ik ben er nog! Maar dat vroeg ik toch aan jou.......................
Ik denk dat jij in het midden woont, klopt dat?

Terug
Bovenaan