klusbabes 22

@bieb: wat vervelend dat uje het recept laat krijgt. maar dat zure kan dat tijdelijk zijn. Ik bedoel, je was in ronde 1 meteen zwanger destijds.
@anouska: dus hij was wel mooi, maar je hebt moiiere gezien. En het dansen, maakte dat indruk of viel dat ook tegen?
@rimke: hahaha, wou de kleine het niet laten zien. Schitterend. Maar jullie maken toch nog wel een 3d echo of niet?
@happy: Ga maar lekker wieberen meid. Je bent blijkbaar geboren met duracell in je, toen maakten ze nog kwaliteit, hè, hahaha
@kleintje, dat is lang geleden. Ik dacht al dat je van de aardbodem verdwenen was. In welke ronde zit jij nu trouwens?
@linda: lekker even luieren tussendoor. Nou, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Ik ben de hele dag al in de weer geweest met ramen lappen, dweilen, boodschappen en adressen intikken, ik heb net de viva en viva mama gehaald, dus ga die denk ik lezen.

Whahahaha, dat verklaart je nick name. En op dezelfde dag als happy. Hoe oud ben je geworden????
Een huis vol rammen hier, hihihi.

En nogmaals: happy birthday to you, in de wei staat een koe,
en die koe zegt: "I love you", happy birthday to you.

April!!!! Gefeliciteerd met je 18de verjaardag meisje!!! Heb e een leuke dag gehad? Waarom zei je niets???

Sterretje: nee hoor, het is goed zo, geen 3-d echo voor ons en zo. De kleine heeft zijn eigen besluit genomen, die wil het nog niet laten zien. Die wil zich uberhaupt nog niet laten zien...............dus gaan we hem niet verder plagen.........we zien het over 4,5 maand..........

31

Wanneer ben jij ook alweer jarig? Zeg en je hebt zeker last van nesteldrang, jeetje jij poetst wat af zeg!

Je lijkt Linda wel, pff als ik dat lees voel ik me echt een slechte huisvrouw..........
Linda; Jullie huis is echt super schoon volgens mij, dat kan niet anders............

@rimke: enerzijds begrijp ik het wel. Anderzijds snap ik niet hoe je de verleiding kunt weerstaan. Maar goed, een verassing tegen die tijd. Vind je het echter niet moeilijk om neutrale kleding te vinden?
@april: Wanneer ik ook al weer jarig ben? Hihihi heb ik nooit vertelt. Waarschijnlijk een maand na de bevalling. En nesteldrang? Hihihih, nee, Verveling met een hoofdletter. Nou, ik moet zeggen dat ik gedeeltelijk wel zoiets heb van: wat nu af is hoeft straks allemaal niet. Maar daarnaast krijg je dadelijk een kraamverzorgster in huis en visite, dan is t in ieder geval schoon. En nu komen echt die niet-dagelijkse dingen ook aan bod. Normaal begin ik die pas beetje bij beetje te doen als het mooi weer is.
Jij een slechte huisvrouw? ach meid, wie weet slaat bij jou de nesteldrang straks ook goed door, hihih.

Sterretje; Ha ha, dan ga ik misschien wel op jou verjaardag bevallen.............   Als je je verveelt mag je hier ook wel komen poetsen hoor!!

@april: als ik klaar ben kom ik jouw kant wel op. Waar woonde je nu ook alweer?

Terug
Bovenaan