he hoi,
ben ik weer even.
wilde april en rimke ook allebei nog even heel veel succes en plezier wensen morgen bij de vk!!!!!!
hoop voor je april dat alles nu goed is met de niertjes, maar dat komt vast wel goed meid!
zit nu op de bank, maar als ik naar buiten kijk denk ik,...... wat doe ik hier?
het is hier zulk lekker weertje. net de paardjes uit de wei gehaald, eten gegeven en ook de kipjes gevoerd. we hebben 4 jonge kuikentjes en die hadden vreselijk honger en dorst, dus ik heb m'n plicht weer gedaan.
de hondjes liggen hier ook lekker bij me binnen in de kamer, de jongste ligt te snurken, niet normaal meer.
heb vanmiddag wat voor die cadeaubon opgehaald, twee van die thee potjes waar al zo'n kopje onder zit. ook mooi een voor als er visite is. heel leuk met hartjes enzo....
vanavond macaroni gegeten, en tot nu toe valt het goed, pppfffff gelukkig.
zat net even in de tvgids te snuffelen, en na gtst ga ik denk ik de achmea kennisquiz kijken, zo leuk met die kinderen! tenminste vragen die ook nog een beetje te beantwoorden zijn, haha.
m'n vriendje is nu onderweg naar Onstwedde en moet om 19:30 weer hier in de buurt terug zijn en dan weer door naar een ander adres, dus dat wordt vast wat later op de avond dat hij erweer is.
weet niet meer wie het vroeg maar die vriendin van mij die al een kindje heeft, reageerde eigenlijk heel leuk! ze had s'ochtends tegen een andere vriendin gezegd: volgens mij is janneke zwanger. en toen bleek dat dus ook zo.
ze zei ook nog dat ze hoopte dat ik niet zo'n kloten zwangerschap zou krijgen als haar, dat is haar echt vies tegen gevallen.
Er is trouwens hier op stal een kalfje heel erg ziek!!! vreselijk aan de diarree en daarom droogt hij heel snel uit. vandaag al 2 keer een dierenarts bij geweest om hem een infuus te geven, maar we hebben er een hard hoofd in! hoop zo dat hij het red, het is zo'n heel mooi spierwit kalfje, echt bijzonder.
vanmiddag heeft roelof bij de buren het shetlandertje opgehaald, die hebben ze vanmiddag laten inslapen. ze was steeds hoefbevangen en had veel pijn.
heb er alleen een beetje m'n twijfels over of dat inslapen nou wel nodig was geweest. ik heb dat tenminste nog niet vaak gehoord dat een paard zo hoefbevangen is dat je hem moet laten inslapen, maar goed. er is een veearts bij geweest om hem in te laten slapen, dus het zal wel goed zijn zo, ik was er ook niet bij.
de meisjes die haar altijd verzorgd hebben hadden haar haar helemaal ingevlochten, ze zag er zo mooi uit! wat sneu zeg!
even kijken of er nog iemand is.....