klusbabes 22

he meiden,

Ik ben weer terecht hoor!!!
ben soms zo moe en brak dat het me gewoon teveel moeite kost om ales bij te lezen en dan ook nog te reageren.
dus sorry, maar hou het even kort.
heb ook niks opgeschreven dus moet het uit m'n hoofd doen

lin, gelukkig dat Joey geen koorts meer heeft
bieb, wat ontzettend balen van dat zure slijm en dat je nu nog 1,5 maand moet wachten, kan ik me goed voorstellen hoor dat je dat lang vind!
hoop dat het gauw gaat lukken allemaal
eeehh phoebe is vandaag jarig??? gefeliciteert meid.
en sterretje en happy waren ook jarig geweest, jullie natuurlijk ook gefeliciteert meiden!
ik heb alles wel gelezen, maar las dat het verders met iedereen goed ging. mamoetje nog steeds niet ongi..... het blijft spannend en anders vrijdag weer een testje ertegenaan gooien.
april en sterretje wonen dus heeeeel dicht bij elkaar, haha grappig.
er werd veel gekletst en geklaagt over het huishouden, pppffff wat een ramp he zo'n huis, ik ben ook helemaal geen poetser. mijn badkamer is echt goor maar heb geen energie om te beginnen. en voel me ook zo beroerd als ik wat doe, ggrrrr.
kan er nu al tegenop zien dat ik weer warm eten moet maken straks.
was vanmorgen even in een dorpje in de buurt nog een cadeaubon besteden, die moest nu besteed worden anders was hij niet meer geldig, maar daarna snel weer naar huis gegaan, beroerd!
heel raar maar op m'n werk, kan ik de dag redelijk doorkomen, voel me niet fit maar het gaat redelijk. en thuis voel ik me vaak minder.
of je er dan meer aan toegeeft??? geen idee.

even over pipje, het gaat goed met haar, ze stuurde vandaag nog even snel een smsje, maar heeft het ook erg druk, dus maak jullie je niet ongerust, zodra ze kan komt ze weer hier!

kreeg vandaag het eerste blad via de post van "wij jonge ouders". hartsikke leuk.
er staat ook een test in over hoeveel ik zou weten van de bevalling. ga ik zo nog even doen, ben benieuwd.
vanavond is mijn vriendje weer pleiten net als gisteravond, dus kom misschien vanavond nog wel weer effe aan waaien.
dag lieverds
groetjes kruimels

He meiden,

Ik leef nog, vraag niet hoe, maar ik leef................
Kruimel: goed van je te horen..nog steeds niet opperbest dus....jammer!

Lieverds, ik ga op de bank hangen...................
Morgen naar de VK, maar morgenochtend ben ik er gewoon hoor............
Fijne avond!!!

Hey meiden,

Ik heb niet echt bijgelzen, sorry!

Ik zag alleen dat Bieb een stukje op internet had gevonden ivm zuur slijm en dat geeft weer goede moed, toch?

Kruimels; Doe rustig aan meid.
Rimke; Gelukkig, je hebt het overleeft en nu een avond rust he. Ik moet trouwens morgen ook naar de VK!! En vrijdag weer een scho, ben super benieuwd.

Sjonge iedereen heeft volgens mij ook last gehad van een voorjaarsschoonmaak, en het is jullie ook gelukt om mij aan te steken. Wij hebben nu wel iemand die helpt met het schoonmaken hier in huis, want ik kan nu niet zo heel veel. Maar toch doe ik iedere dag wel iets 'kleins' en zeker na al jullie schoonmaak aanvallen heb ik dat vandaag dus ook even gedaan, ha ha.

April

hoiiiiii!!!

phoebe van harte met je verjaardag meid. geniet van je dag hoor.

linda ik hoop toch dat er eitje is of nog komt hoor. en laat je volgende week niet afschepen met die rare gyn van jou.

bieb jammer dat je eitje al gesprongen is, maar je bericht geeft moed, alles kan nog gewoon. wat betreft de soll. als je nu bellen dat jij het word ga je het dan wel doen, maar zoek je dan ook verder ofzo ?

kruimels wat rot dat je steeds zo beroerd ben, ja ik ken dat wel dat als je thuis ben er veel meer aan toe geeft. hopenlijk gaat de misselijkheid wel minder worden na de 12 weken, maar zegt ook niet alles. zeg ben je nu ook aan het kosten geslagen ofniet. blijft het bij misselijkheid.

jee sterretje wat een korte nacht, jij hebt mega nesteldrang hoor. een normaal mens wat niet kan slapen gaat dan lezen of tv kijken hahagha, maar jij gaat streiken en wassen  rare meid hihihih

hier last van dementie. staan we vanmorgen bij het korfbalveld voor de sponserloop, is daar helemaal niemand, mhhh ik bel me schoonzussie, is het morgen.  echt waar zoiets is me nog nooit overkomen dat ik gewoon een dag abuis ben. zo raar. maar goed toen zijn we naar de markt gegaan. lekker verse vis gehaald en lekkere bollen. een schattig paar babysokjes gekocht.
vanmiddag ff naar de fietsenmaker, ze moesten ff me versnelling afstellen en nu heb ik een mega zere reet en bovenbenen, tja wat wil je denk dat ik zeker meer als een jaar niet meer heb gefiets, ja op een hometrainer. sinds 2002 zoiezo maar heel weinig, dus heb geen fietskont hahahah. weet niet of ik morgen dus weer ga fietsen. ben wel zwanger, dus moet mezelf ook   niet overbelasten.

net me kraampakket binnen gekregen, zijn ze vlot mee zeg. ben benieuw wat er in zit, ga zo wel ff kijken.
vanaaf komt me vriendin op visite, dus net ff stofgezogen, mhhh iets te veel weer van het goede.

xx bambi

Bieb; Heb je trouwens al iets van je sollicitatie gehoord?

Oh ik moet zo echt naar de supermarkt en eten koken, anders eet ik weer de hele kast hier leeg....................

Is er trouwens nog iemand?

Oh helemaal vergeten, Phoebe; Van harte gefelicitered met je verjaardag!!!!!!!!!

fijn rimke dat je nog leeft hahah, doe maar lekker rustig aan hoor. succes morgen weer bij de vk als ik je   niet meer spreek.

april, indd niet te veel hooi op je vork nemen hoor. stukje bij beetje.
ohja jij heb die echo toch vanwege de niertjes he, ik hoop dat deze keer gewoon alles in orde is hoor. en ook jij morgen succes bij de vk.

Bambi; Oh jeetje, last van dementie, ik ken het hoor! En is dat pakket van je zorgverzekeraar, dan noem het maar gerust een horror pakket hoor....................

Terug
Bovenaan