klusbabes 23 !!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)

4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11

26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Zo, dat ging dan inenen weer snel!

Kruimeldiefje: ken het artikel idd. Tja..............wie koopt er nou bij het eerste kindje al in maand 1 een bedje en commode?? Ik vraag het me af..............

Bambi: hihihihi, zwangerschapsdementie.............heb het ook hoor!

Phoebe: meisje geniet van je avond! Hoop dat je nog een heleboel kadootjes krijgt..........kus voor jou!!!

April: zelfs schoonmaakwoede door ons. Wel fijn hoor, dat je die hulp hebt. Kun je goed gebruiken met jouw ruggetje..............Heb je lekker gegeten??

Sterretje: Mis je je werk echt af en toe..........lijkt me zo'n fijne gewaarwording, als je je werk gaat missen.............denk niet dat het mij ooit gaat gebeuren..........hahahaha!!!

Sterretje; wat leuk zeg, proefdrukken van je geboortekaartjes. Wij krijgen zeker geen voorbeeld te zien he?

Kruimeltje is er ook weer. beetje moe geloof ik...leuk van die bladen he? Ik koop nu de hele tijd van die trouw magazines, leuk om door te kijken
Ach wat zielig van dat kalfje, ik hoop dat hij het redt
En ook nog een paardje in moeten laten slapen. Ik heb er voor de rest geen verstand van, van die ziekte, maar de arts zou toch wel weten of dat echt nodig was, toch?
Mooi dat ze de  haren zo hebben gevlochten...

Had dat stukje ook gelezen van die meubels, maarja ik heb nog nooit gehoord dat er iemand ziek is van geworden. Of niemand weet natuurlijk dat t daar door kwam

Rimke kwam er ook even snel tussendoor

bambi; haha, je hebt een fiets reet . En nog eens in de wap met de dag van je schoonzussie, voor niets daar gestaan
Leuk kraampakket! zat er nog wat bruikbaars in. Ik had trouwpakket, ik geloof dat 5% bruikbaar was...

April; veel succes morgen bij de vk
Rimke moet ook morgen? jij ook veel succes

Phoebe; zozo, een nieuwe laptop! he daar breng je me op een idee, ik wil vriendje voor bruiloft mooi cadeau geven, maar waarom geef ik hem geen nieuw laptop?? wel wat duurder dan ik in gedachten had, maar dan doet we het voor ons alle2 en tegelijk voor onze verjaardag (hij 14-8 en ik 1-9), of is dat een stom cadeau? Anders weten we toch niets
Veel plezier vanavond!
Gaaf naar curacao, alvast veel voorplezier!

Met pipstip gaat t gelukkig ook  nog goed

Ben dus  vanmiddag gebeld dat ze niet gekozen hebben voor mij. Ze hadden t idee dat de vacature op  den duur te saai was voor mij, en dat idee had ik ook. Dus nu  hoef ik tenminste niet zelf te kiezen  haha.  Ben er  verder niet rouwig om, heeft zo moeten zijn. Bambi vroeg wel of ik wel verder aan t zoeken was, ja, heb nu nog meerdere dingen lopen. Heb daar vanmiddag nog  naar div. uitzendbureaus voor gebeld, maar dat duurt altijd wel even, dan is diegene van dat bedrijf er weer niet enz enz

Net  ging vriendje  even dutje  doen, ik was opeens ook zo slaperig, dus ben er even half uurtje bij gaan liggen

net kregen we mailtje van een site waar we proefkaart hadden besteld, dat als we daar bestellen  krijgen we 15% korting, maarja, daar hebben ze onze kaart niet. Dus net maar  teruggemaild of  ze  die dan wel in  assortiment kunnen krijgen. heb nog wel  andere site waar we 5% korting kunnen krijgen, alle  beetjes tellen, toch?

morgen rustig dagje,  hoef nergens heen. Alleen moeten we beiden om 6 uur  voor lenscontrole naar oogarts. Als t beetje lekker weer is, wil ik in tuin werken

ben nog steeds niet door apotheek gebeld voor recept. Nouja, deze keer toch geen nut meer

zal ik onder zonnebank gaan vanavond?

hey meiden

er is weer een hoop gekletst

Bieb; hebben ze je al gebeld over de sollicitatie van vanmiddag??

bambi; dat is vrij lullig op de verkeerde dag bij de sponserloop staan haahah kan gebeuren

rimke: morgen naar de vk, las ik en je hebt roti gehaald, dat heb ik nou nog nooit gegeten, en morgen de avonddienst

happy; kreeg visite en ging snel weer wieberen fijne avond meid

phoebe: veel plezier vanavodn en wat een ontzettend leuk kadoo zeg wat je hebt gehad van je vriend een nieuwe laptop toe maar haha

kruimels: was je er weer meid, we miste je al, balen dat je je nog steeds beroerd voelt meid, en thuis geef je je er ook makkelijker aan over aan het ziek voelen want dan ben je in je eigen omgeving enz. doe maar rustig aan, en ik las dat er een kalfje er ziek was, wat zielig hopelijk red ie het

sterretje: ik hoop dat je vannacht wel een beetje redelijk slaapt meid, heb je vanmiddag nog geslapen??

ik ben het alweer kwijt,   Morgen joey weer naar de chreche en dan ga ik sporten en schoonmaken bij me pa en morgenmiddag een verjaardag me man zijn neefje wordt alweer 5, me man ligt nu te slapen in de bank, ik hoop dat ik hem vanavond nog even snel zover kan krijgen om te klussen, ik wil het toch nog eventjes doen je weeet maar nooit

xxx linda

Bieb; onze berichtjes hebben elkaar gekruist ik lees net dat je niet bent aangenomen, nou je zag het zelf ook al niet zo zitten dus dat scheelt wel weer

april : succes morgen bij de echo, hopelijk zijn de niertjes gewoon weer goed

xxx linda

Terug
Bovenaan