Sterretje; wat leuk zeg, proefdrukken van je geboortekaartjes. Wij krijgen zeker geen voorbeeld te zien he?
Kruimeltje is er ook weer. beetje moe geloof ik...leuk van die bladen he? Ik koop nu de hele tijd van die trouw magazines, leuk om door te kijken
Ach wat zielig van dat kalfje, ik hoop dat hij het redt
En ook nog een paardje in moeten laten slapen. Ik heb er voor de rest geen verstand van, van die ziekte, maar de arts zou toch wel weten of dat echt nodig was, toch?
Mooi dat ze de haren zo hebben gevlochten...
Had dat stukje ook gelezen van die meubels, maarja ik heb nog nooit gehoord dat er iemand ziek is van geworden. Of niemand weet natuurlijk dat t daar door kwam
Rimke kwam er ook even snel tussendoor
bambi; haha, je hebt een fiets reet . En nog eens in de wap met de dag van je schoonzussie, voor niets daar gestaan
Leuk kraampakket! zat er nog wat bruikbaars in. Ik had trouwpakket, ik geloof dat 5% bruikbaar was...
April; veel succes morgen bij de vk
Rimke moet ook morgen? jij ook veel succes
Phoebe; zozo, een nieuwe laptop! he daar breng je me op een idee, ik wil vriendje voor bruiloft mooi cadeau geven, maar waarom geef ik hem geen nieuw laptop?? wel wat duurder dan ik in gedachten had, maar dan doet we het voor ons alle2 en tegelijk voor onze verjaardag (hij 14-8 en ik 1-9), of is dat een stom cadeau? Anders weten we toch niets
Veel plezier vanavond!
Gaaf naar curacao, alvast veel voorplezier!
Met pipstip gaat t gelukkig ook nog goed
Ben dus vanmiddag gebeld dat ze niet gekozen hebben voor mij. Ze hadden t idee dat de vacature op den duur te saai was voor mij, en dat idee had ik ook. Dus nu hoef ik tenminste niet zelf te kiezen haha. Ben er verder niet rouwig om, heeft zo moeten zijn. Bambi vroeg wel of ik wel verder aan t zoeken was, ja, heb nu nog meerdere dingen lopen. Heb daar vanmiddag nog naar div. uitzendbureaus voor gebeld, maar dat duurt altijd wel even, dan is diegene van dat bedrijf er weer niet enz enz
Net ging vriendje even dutje doen, ik was opeens ook zo slaperig, dus ben er even half uurtje bij gaan liggen
net kregen we mailtje van een site waar we proefkaart hadden besteld, dat als we daar bestellen krijgen we 15% korting, maarja, daar hebben ze onze kaart niet. Dus net maar teruggemaild of ze die dan wel in assortiment kunnen krijgen. heb nog wel andere site waar we 5% korting kunnen krijgen, alle beetjes tellen, toch?
morgen rustig dagje, hoef nergens heen. Alleen moeten we beiden om 6 uur voor lenscontrole naar oogarts. Als t beetje lekker weer is, wil ik in tuin werken
ben nog steeds niet door apotheek gebeld voor recept. Nouja, deze keer toch geen nut meer
zal ik onder zonnebank gaan vanavond?