klusbabes 23 !!!

@happy: Wat rot zeg. Ik had er echt een goed gevoel over. Laat het eerst maar eens bezinken. wat een k.tzooi zeg.
@rimke: proficiat met je verjaardag. Ik hoop dat je vandaag toch een hele fijne dag hebt.
@april: nee, het ledikant is ook niet gedekt, wel liggen de spullen daarvoor al klaar, evenals voor het aankleedkussen. Je ziet idd elke week weer stof overal op liggen, vooral nu het raam de hele dag open staat.
Laat je ons nog weten hoe het bij de kinderarts was.
@bambi: en bijgelezen? komt de kraamzorg voor de intake? Oh ja, kun je linda2 voor me feliciteren. (ik heb geen hyves)
@linda: lekker op de scooter door dat weer, doet me denken aan de tijd dat ik een brommer had. Succes vandaag.
@phoebe: de 17e was de uitgetelde datum idd.

Gisteravond schrok ik en wist ik wat ze bedoelden met: ik heb geen enkels meer. Ik heb meteen een elastische band omgedaan en 's nachts met de benen hoog proberen te liggen. Het ergste is nu weg, maar door de warmte en het lopen zal het zo wel weer terug zijn. Ik ben er vandoor, misschien tot straks.

Rimke; allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Jammer dat je mannetje er niet is, maar het weekend lekker een bbq
Fijne dag verder!!

Happy; shit, toch ongi. Balen, het is ons niet echt gegund he de afgelopen maanden.

Linda; succes bij de dermatoloog

Phoebe; mijn vriendin en zus zijn ceremoniemeester. Zij regelen mijn vrijgezellenfeestje, maar wat nog meer eigenlijk? Ik heb ook hun namen op de kaart gezet voor afmeldingen enzo,   wat heb jij allemaal gedaan. Ik moet toch binnenkort eens met ze om de tafel zitten.

Sterretje; nu heb je pas echt een vakantiegevoel. het is natuurlijk ook het weer wat er aan meehelpt. Geniet er nog maar even van, straks heb je t druk genoeg

Kruimeltje ?????

Hier alweer een dagtaak achter de rug; Vaatwasser leeggehaald, was opgehangen, 2 ladingen opgeruimd, gestofzuigd, badkamer gepoetst en eten half voorbereid. Straks even douchen en nog even rustig in tuintje zitten, en dan naar stad. Naar mijn nieuwe werkgever. Ga denk maar weer op fietsie. vanavond moeten we weer naar stad, we moeten alle2 naar opticien. Heb nu de zachte lenzen, zitten hartstikke goed, geen rode ogen meer, maar sterkte is echt niet goed.
Zal niet veel in zonnetje kunnen zitten, maar geeft niet, toch niet goed voor huidje haha

vanmorgen belde een uitzendbureau dat ze vacature hebben (ja nu wel...zal je altijd zien). gezegd dat ik vandaag meer weet, wie weet wordt het vanmiddag toch niks (je weet t nooit).
Maar was voor secretaresse, toch niet echt iets voor mij

Vanmorgen toch nog even geklust. Nee, nog niet gespoeld (zie je me al midden in nacht haha). Ik denk dat we morgenavond kunnen gaan beginnen ermee. Vriendje voelt zich niet echt lekker, dus hoop niet dat hij griep krijgt ofzo, niet echt ten gunste van zijn zaadcelletjes. haha gemeen he van me.

Zo, ga even wat eten, douchen en dan tot later dames!!!

Jacqy: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! je gaat trouwen. hartstikke leuk!!! al een datum uitgezocht? Wat leuk, kunnen we samen klessebessen haha. We gaan apart topic openen:
de bijna getrouwde klusbabes haha

enne ook je eitje nog eens in zicht. klussen maar!!!

Goedemorgen!
kom net mijn bedje uitgerold..........schandalig!
Bedankt voor jullie felicitaties! Tja weer een jaartje erbij............zucht.
Had van Fonske al een deck-chair gekregen en kreeg vanmorgen om 5 uur..........nog een cadeautje: een luchtje van Bvlgari, ben ik fan van! En toen ik net thee ging zetten stond daar ook nog een cadeautje, een boekje met allerlei redenen waarom hij van me houdt....................is dat niet lief!!! Het is zo'n schatje...........

Happy: wat een ongein! Klotezooi! En kom maar lekker zondag hoor! Gezellig!
Jacq! Meis, gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws! Iets heel anders om over na te gaan denken, leuk! En je bent van harte welkom hoor! Eten zat, en hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Sterretje:   ik had het ook inenen dus, dat vocht gisteren avond! Jemig! En het wordt nog eventjes wat warmer de komende dagen..............goed met de beentjes omhoog dus tussendoor!
Bieb: al een keuze gemaakt wanneer je gaat beginnen?
Bambi: schiet je al lekker op met het wassen van al je spulletjes, vind je het leuk? Mij lijkt het zo leuk om dat te gaan kunnen doen............nog even een paar weekjes geduld!
Linnie: succes met je kleine jochie bij de dokter.........

Meiden: even serieus nu: ik vind dat we de laatste tijd zeer weinig zwangere Babes hebben en ik stel voor dat daar vanaf nu verandering in komt...........! Ben er klaar mee, dat gewacht, kun je nagaan dat jullie dat zijn! Voor juli wil ik iedereen zwanger zien.....................goed?? Dit is natuurlijk gekkigheid maar hoop het natuurlijk wel............Allemaal een dikke kus van mij.............als je er ook maar iets aan hebt..........hahahaha!!!

Terug
Bovenaan