klusbabes 23 !!!

hallo zeg

kijk ik ff een halve avond niet is er in 1 keer heel veel gekletst....
mamoetje wel spannend maar misschien toch nog maar ff van het ergste uitgaan dat je niet zwanger bent anders valt het wel heel erg tegen straks... maar we hopen het natuurlijk wel.

kruimels gelukkig was je er weer zielig van je je paardje en je voelt je eigen niet lekker waarschijnlijk houd je dit nog wel tot aan de 3 maanden.. hebben jullie het nu tegen iedereen gezegt? succes meid het komt allemaal goed en je weet waarvan het is he...

bambi: verkeerde dag sponsorloop haha echt dementie bij jullie......morgen weer dan

phoebe: nog net op de valreep van harte meid...... maar er nog een gezellige paar minuten van haha

bieb: dus jullie hebben je trouwkaart gevonden is het die ene die je pad hebt laten zien?

rimke: hoe is het met je m&m vreetbui????

pipstip: als ik het goed had gaat het met jou ook wel, ja sorry heb ff klus22 niet afgelezen....

jacqy oma naar verzorgingstehuis hopelijk vind ze het leuk

linda klus ze meid........

voor de rest weet ik het ff   niet meer sorry, heb vandaag lekker bij vriendin gegeten man was niet thuis en ben lekker onder de zonnebank geweest ben zo wit er moet wat aan gedaan worden.. voor de rest morgen weer lekker moter rijden..... en ga voor mannetje kleren kopen en voor mezelf tennisschoenen want ga maandag beginnen met me les....

nou ga weer stoppen
liefs anoeska

mamoetje bij ons duurt een bloedtest meestal 3 dagen voordat ze de uitslag hebben maar dat is wel met gewoon bloedprikken en bij ons is dat alleen op di. is dat bij jullie iedere dag? en anders gewoon om vragen....

goeiemorgen meiden

bambi: veel plezier bij de sponserloop vandaag hahah vandaag ben je wel op de goede dag,

phoebe; heb je nog een gezellige avond gehad gisteravond??

mamoetje: vrijdag ga je naar de ha toe, ik denk dat je pas na het weekendje dan kan bloedprikken of een vrijdag nog maar ik denk niet dat je gelijk de uitslag hebt van de test, afwachten maar meid, maar heel vervelend hoor hopelijk weet je snel meer

anoeska; lekker gegeten bij een vriendin en even onder de zonnebank geweest heerlijk meid

kruimels: je hoeft vandaag laat te beginnen met werken las ik doe de rest van de dag maar lekker rustig aan, hoe is het met het zieke kalfje??

rimke; succes met werken vanavond en veel plezier bij de vk vandaag

april: jij ook succes bij de vk vandaag we horen wel hoe het met de niertjes is gesteld

zo gisteravond niet geklust me man was heel erg moe, ik natuurlijk balen als een stekker want het is nu 2 dagen geleden, maar vanavond moet ie of ie nou wil of niet, Ik probeerde het nog over de boeg te gooien van nou weer een maand naar de klote maar ja dat gaf dus niet, me temp was nou gisteren 36,4 en vanmorgen 36,3 dus hij moet vanavond en als me temp morgen hoger is dan heb ik waarschijnlijk wel me ei gehad en blijft ie morgen nog laag dan heb ik het vermoeden dat ik dus weer een maand voor jan doedel clomid heb geslikt maar goed

meiden ik ben er vandoor ik ga joey even naar de chreche brengen en dan sporten en dan schoonmaken en daarna aan me eten beginnen en na het eten even lekker gtst en onm kijken van gisteren en daarna naar een kinderverjaardag en vanavond sluit ik mezelf op hahaha

iedereen een fijne dag en misschien nog even tot vanmiddag

xxxx linda

Nav klusbabes 22:

@rimke: dat is idd een lekkere dienst. Eerst lekker uitslapen. En weer aan de m&m's geweest. Je haalt ze geloof ik met de familiepakken tegelijk.
@kruimels: over het werk dat was ik/ Volgens mij begin je april en mij door elkaar te gooien, hihi. Ik werk ook parttime, en toch had ik alleen in het weekend of op halve dagen energie voor wat dan ook.
Wat de slaapkamer betreft was er ook een artikel in kinderen over dat de lucht in je huis slechter is dan aan een snelweg: kortom 24/7 luchten, bijv. met luchtrooster boven t raam.
Ik was wel blij dat we de kamer al hadden staan, dus ik heb eerst een week lang het raam open gehad en nu juist weer het raam dicht en de verwarming aan. Je ruikt nl. idd de meubels. Bij 2e-hands meubels is dit overigens niet t geval.
@phoebe: lekker Curaçao. En met je nieuwe statief mee kun je de mooiste foto's maken. Alleen jammer dat het zo moeilijk is om die zee en het strand er goed op te krijgen. Kom je thuis om de foto's te ontwikkelen en heeft t plots een andere kleur.
@april: goed zo, geen zoet, geen lekkers, alleen gezond (ik krijg spontaan zin in een koekje)

Hey meiden,

Mamoetje; Jeetje nog geen ongi te bekennen, heb je nog een test gedaan? Ja ik vrees ook dat je wel even op die bloeduitslag zult moeten wachten.

Anoeska; Leuk weer motor rijden en het weer wordt ook beter, heerlijk. En maandag tennissen, is dat je eerste les?

Bambi; Oh die hormonen toch, ik heb daar eerlijk gezegd niet zo'n last van, wel weer van maagzuur, bah!

Rimke; Lekker gewerkt? En straks naar de VK!

Jacqy; Is je oma nu in een verzorgingstehuis? Gaat het weer wat beter met haar?

Bieb; Ja vertel hoe staat het met de voorbereidingen voor de bruiloft......... Wanneer gingen jullie nou in ondertrouw? Het schiet nu wel op he.

Sterretje; Hoe is het met de poetsdrang?

Linda; Jeetje, jij poetst ook elke dag zeg of heb ik dat mis? Hoe was dat toen je zwanger was van Joey, meer poetsen kan bijna niet of wel, ha ha. Tja, vanavond dus alles uit de kast om je mannetje te verleiden.

Meiden, ik moet vandaag alleen naar de VK, morgen hebben we pas die echo!

Fijne dag
April

Ola meiden,

ZO weer aardig gekletst. Ben er vluchtig doorheen gegaan dus sorry als ik wat vergeet.

Linnie, niet geklust dus, balen. Wel een druk schema vandaag las ik ........

Bieb, nou hoef je idd niet zelf te kiezen he. Gewoon op je gamak verder snuffelen he

Rimke, kon er weer ff tegen las ik, succes bij de vk

April, ook jij succes bij de vk meisje

Phoebe, tjonge wat een mooi kado zeg, ook van je collega s. Is het nog goed gekomen met het gebak voor sher haha, moest er wel om lachen hoor . Lekker vakantie geboekt, heeeeeeeeerlijk vooruitzicht !!!!!

Jacqy, heb je voorbij zien komen meis maar, weet het ff niet meer, sorry sorry sorry

Sterretje, je hebt het helemaal door meisje whahahaha vanaaf idd lekker wieberen !!!!

Anoes, ik sta achter de bar daar, mega gezellie. Soms wel zwaar hoor maar, meestal gewoon gezellie. De dagen vliegen om joh.........

Kruimeltje, moe moe moe las ik. Hopen dat het met de tijd wat beter gaat he lieverd !!! Ach die pony laten inslapen ....sneu he !!!

Pipje, gelukkig dat het gied met je gaat. Begon me al ernstige zorgen te maken.....

Bambi, haha weer veel plezier bij de sponsorloop !!!!!!

Mamoetje, naar de dokter he, tja je wilt toch zekerheid he. Voordat ik het vergeet......gezellig weekend meis, je hebt mooi weer iig !!!!!

Hier alles goed. Gisteren nog taart gehaald voor op de zaak en toen zag ik ook soesjes liggen  Veel te veel zitten snoepen. Ach vandaag maar weer netjes in de plooi ........Fijne dag lieverds

Kus happy

@rimke: hahaha, t is ook een vreemde gewaarwording om je werk te missen. Degene die dat hebben lopen snel tegen een muur op om er vanaf te zijn, whahahaha. Nou, wat ik mis is het ritme en continuiteit. Van thuis zitten wordt ik uiteindelijk echt een lui zwijn. Gelukkig is dat tot nu toe nog niet zo. Daarnaast heb ik op mijn werk continue mensen om me heen en plots zit je thuis, alleen.  (iedereen werkt, dus afspreken kan bijna niet onder werktijd)
@bieb: ik kan je de proefdruk helaas nog niet laten zien, omdat de naam voor op de kaart staat.

Terug
Bovenaan