Ola meiden,
ZO weer aardig gekletst. Ben er vluchtig doorheen gegaan dus sorry als ik wat vergeet.
Linnie, niet geklust dus, balen. Wel een druk schema vandaag las ik ........
Bieb, nou hoef je idd niet zelf te kiezen he. Gewoon op je gamak verder snuffelen he
Rimke, kon er weer ff tegen las ik, succes bij de vk
April, ook jij succes bij de vk meisje
Phoebe, tjonge wat een mooi kado zeg, ook van je collega s. Is het nog goed gekomen met het gebak voor sher haha, moest er wel om lachen hoor . Lekker vakantie geboekt, heeeeeeeeerlijk vooruitzicht !!!!!
Jacqy, heb je voorbij zien komen meis maar, weet het ff niet meer, sorry sorry sorry
Sterretje, je hebt het helemaal door meisje whahahaha vanaaf idd lekker wieberen !!!!
Anoes, ik sta achter de bar daar, mega gezellie. Soms wel zwaar hoor maar, meestal gewoon gezellie. De dagen vliegen om joh.........
Kruimeltje, moe moe moe las ik. Hopen dat het met de tijd wat beter gaat he lieverd !!! Ach die pony laten inslapen ....sneu he !!!
Pipje, gelukkig dat het gied met je gaat. Begon me al ernstige zorgen te maken.....
Bambi, haha weer veel plezier bij de sponsorloop !!!!!!
Mamoetje, naar de dokter he, tja je wilt toch zekerheid he. Voordat ik het vergeet......gezellig weekend meis, je hebt mooi weer iig !!!!!
Hier alles goed. Gisteren nog taart gehaald voor op de zaak en toen zag ik ook soesjes liggen Veel te veel zitten snoepen. Ach vandaag maar weer netjes in de plooi ........Fijne dag lieverds
Kus happy