hoi meiden,
me visite is weer weg en ben weer bijgelezen.
weetje van die hormonen word je af en toe niet goed. ik moet zeggen vandaag gaat het best goed, maar kan zomaar enorm omschieten en om helemaal niks boos worden of janken, dacht dat je dat normaal alleen aan het bein had pfffff.
jacqy fijn dat je oma in een verzorgingstehuis is geplaats. en daar gaat de verpleging ook vast goed voor haar zorgen .
phoebe wat een gaaf cadeau en de vakantie is geboekt. over ruim een maand lig jij met je bips in zee heerlijk.
happy kwam ff voorbij zoeven.
sterretje, knap dat jij moe word of slaperig van huishoudelijk werk, lichamelijk wel maar of het iets is voor snachts hahaha
mamoetje, hoop dat je morgen bij de dokter wat duidlijkheid krijgt, maar een bloedtest zal geen uitslag geven voor het weekend ben ik bang. als ik je niet meer spreek alvast een fijn weekend gewenst.
bieb, je bent het niet geworden. jammer maar je zei al dat het niet je droombaan was, dus weer vrolijk verder zoeken toch.
en het klopt wel wat je zegt , je hebt nu alle tijd voor echt belangrijke dingen in je leven, hahahah
rimke ook ik heb nog nooit roti gegeten, wat is dat? surinaams toch? maar wat? hahaha ik ben meer van de hollandse pot.
ehm sorry voor wie ik vergeet, maar ja de dementie he hahahah
dat kraampakket was wel oke, veel gedoe voor de bevalling geloof wel 4 versch. maten kraamverband en de standaard dingen. verder een knuffel giraf een badcape en een verzorgingstas. wel allemaal blauw, maar ja das de kleur van de verzekering hahaha. wel lief en leuk dat het niet zomaar een standaard zooi is en tja da weet je wel waar je elke maand ruim 100 naar toe brengt hahahah
morgen weer redelijk vroeg op dus weer wekertje zetten en dan voor het eggie naar de sponserloop hahaha, maar heb niet veel zin om weer te fietsen, mhh moet ook wel een beetje uitkijken hoor, kan nu ik 6 maanden zwanger ben niet verwachetn dat ik de afgelopen jaren ff inhaal in een week hahaha
als ik morgen ochtend wakker word dan voel ik ou genoeg of ik fit ben of stijf hahaha
morgenmiddag krijg ik een vriendin op visite, maar het ergste is dat zei eigelijk via via een vriendin is geworden en ik nooit met haar alleen ben geweest, altijd was die andere vriendin erbij, ze komt dus morgen naar me huis kijken, ik hoop dat we genoeg gesprekstof hebben ahahah ooog erg he, ach maak me druk om niks, ben af en toe zon mienmeut.
nou ga ook eens onder de wol.
xx bambi