klusbabes 23 !!!

hey meiden

hier even snel bericht van mij bij mijn pa vandaan, maar er komt visite dus ik moet zo weer weg

happy: nog steeds hoofdpijn meid, doe maar rustig aan en vanvond niet zoef zoef maar vroeg je mandje in

rimke; nog eventjes lekker vrij en een avonddienst overnemen van je collega dat is lief van je meid

phoebe; nog geen rd's spannend meid, en als je ongi wordt ga je naar je vakantie naar de arts toe, je weet maar nooit waar de vakantie goed voor is meid

kruimels; werd wakker van een raar geluid, ben je er inmiddels al achter wat het is geweest??

pip; wanneer ga je nou naar denemarken?

nou meiden ik heb de bloeduitslag gehad van mijn progestorn en wat denk je ik heb toch een eisprong gehad, de gyn belde me en zei wat denk je je hebt denk ik toch een eisprong gehad, de waarde was 8,5 en vanaf de waarde 5 heb je een eisprong zei hij, dus hij denkt dat ik hem net heb gehad of dat ik ongi ga worden, Mocht ik nou ongesteld gaan worden moet ik clomid 100 mg nemen , en mocht ik een dinsdag nog niet ongi zijn dan moet ik dinsdagochtend weer even bloedprikken en dan krijg ik die week daarna de uitslag want mijn gyn gaat op vakantie, dus ik ben helemaal verrast, en nu heb ik er een beetje spijt van dat we na zaterdag niet meer hebben gesext haha we hebben er nog geen tijd voor gehad, erg he, dus afwachten eventjes ik had mijn medicijnen al helemaal klaar liggen dus dit is best een verrassing want me temp zei echt dat ik geen eisprong heb gehad, zo zie je maar weer dat dat temperaturen niet echt betrouwbaar is

meiden ik ben er weer vandoor me tante is er , ik hoop dat me laptop morgen er weer is want ik vind het helemaal niks dat ik niet eventjes bij jullie kan kijken

xxxxx linda

Lieverd!!!
Wat een goed nieuws!! Ik ben zo blij voor je! Wat super zeg!
Heb de tranen in mijn ogen, zie je wel, het komt wel goed...........en die zaadjes van je mannetje blijven wel even goed hoor, en je kan het nu ook nog wel eventjes proberen? Dan weet je dat je er alles aan gedaan hebt!
Whihaaa!!!
Linnie heeft een eitje, linnie heeft een eitje!!!!

Dikke kus voor jou!
Veel plezier met de visite!

hoi hoi,

woh linnie, je heb gewoon een ei gehad, miss ben je wel gewoon al zwanger. oehh spannend.

rimke pfff volgende week een drukke werkweek. sterkte alvast.

phoebe nog geen ongie? laten we hopen van niet

kruimels, snap het wel hoor, door de hormonen ofzo is de puf een beetje weg, heb dat ook soms dat je ff nergens toe kan zetten.

bieb. gefeliciteerd , bijna getrouwd hihih. en een leuke dag gehad ?

happy weer druk aan het werk, doe je vanaaf wel rustig aan met het hooffie?

sterretje, nou dan moet ik binnenkort maar gebinnen met wassen hahagha. heb echt een berg lakentjes en dekentjes van me schoonzus gehad, dan die berg kleren en al die andere zooi hahahah kan je nagaan dan heb ik nog geen 1 hydro,luier en al die andere verplichte zooi in huis. hoe was de controle bij de VK ?

hier vandaag me tuin gedaan en allemaal leuke potten met bloemen neergezet, netjes met handschoenen gewerkt hoor. alleen het onkruid ruchten was miss niet zon goed idee, want kan nu bijna geen kant op kwa rug.
wat die puf cursus betreft, we gaan voglende week pas met de bevalling starten, afgelopen week waren gewoon oefeningen om je bekkenbodemspier te ontdekken en dat soort dingen, maar op een dun matje op de grond doet zeer aan me rug, vandaar dat ik helemaal gebroken was en we hadden ook veel kuitoefenignen gedaan, blegg.

volgende week gaan me man en ik maar eens boeken halen bij de drukkerij, voor de kaartjes want de tijd vliegt, kan via internet niet echt slagen. zoek eigelijk dezelfde kaart als van ons trouwen alleen dan voor geboorte, dus kan beter naar dezelfde drukker gaan, alleen toen wij trouwden werkte me shoonzussie daar nog en die had alles gereged toen, dus moet ff kijken hoe en wat.

xx bambi

Hihihihi! Wat voor een spullen hebben jullie allemaal die jullie moeten wassen dan?
Ik heb me keurig aan de uitzet lijst gehouden en bij mij valt het wel mee geloof ik..........ik denk dat ik met drie wasjes klaar ben............ben natuurlijk af en toe wel een beetje aan het sprokkelen, leuke dingetjes kopen.
Kon vandaag mijn blije doos bij de prenatal ophalen, volgens mij was die nog aangevraagd van de vorige keer..................zaten best leuke dingetjes in.
Maar toen ik toch bij de prenatal was meteen nog wat leuke kleertjes gekocht voor onze uk. Toch wel handig als je het geslacht weet hoor! En ik me keurig ingehouden met 1 outfitje, kom ik bij de kassa is alles met 20% korting! Wist ik niet (hingen heel grote borden in de winkel, maar goed, ik ben zwanger), dus heb me keurig ingehouden!

Hahahaha, ik ga zo even eten.
Aardappel-oven-schoteltje met haricots verts...............kan ik wat over is morgen gewoon meenemen naar mijn werk. Eet ik 2 dagen gezond!

tot later!!

JOEHOE!!! WAAR IS IEDEREEN!!!!?????

@bambi: Met zo'n stapel begon het bij mij ook. Dus flink gewassen en de 1e keer toch alles goed gestreken om het te "ontsmetten". Wel zonde van de nieuwe kleertjes, die zien er meteen al een stuk minder nieuw uit. Ik heb vandaag nog wat kleding ingeruimd, maar 4 maten door elkaar, dan is de legruimte wel snel gevuld.
Aha, kaartjes uitzoeken. Dat is bij mij gelukkig geregeld. Ik moet alleen nog de adressen op stikkers uitprinten en op de enveloppen plakken samen met de postzegel.
De gym die jij hebt lijkt op die wat ik gehad heb. Ik kon me ook zo moeilijk draaien op die mat en het voelt idd pijnlijk.
Ik was vandaag toevallig in de voortuin bezig.
@linda: Spannend en nu maar afwachten.
@rimke: weer een paar werkdagen voor de boeg. Geniet nu maar even van je vrije dag.

De controle was goed. De baby is ingedaald maar zit nog niet klem. Het gekke is, dat ik helemaal geen extra ruimte bovenin voel. Vanaf dit weekend mag ik thuis bevallen, dus morgen denk ik even een po en zo halen bij de thuiszorg. En dat zeil???? Er moet toch een beter idee zijn om je matras goed te houden dan er een plastic zwetend en krakend zeil op te leggen???? Tips zijn welkom.
Goed, ik ga even niks doen, want ik ben sinds vanmorgen druk bezig geweest. Vanavond lekker afhaal en verder niks, nakkes, nada.

@rimke: ik heb me ook aan de lijst gehouden, maar je krijgt spullen en ik had nog spullen om te lenen van mijn tante en zo, dus uiteindelijk heb ik tot maat 68 alles compleet. Stel het kind groeit supersnel, dan ben ik in ieder geval voorbereid, hahhaahahha

Fijn dat alles goed was!
En ingedaald maar nog niet klem.......komt vast vanzelf. Wel fijn dat je de 37 weken grens hebt gehaald, kun je idd   gewoon lekker thuis bevallen.........!
Misschien krijg we nog wel een paar kleertjes............hahahaha! Zoveel hebben we nog niet.............we krijgen meer speeltjes en slabjes enzo........mijn zus had wel een heel leuk shirtje, en een vriendin zo'n alles in een pakje voor de eerste dagen, maar verder hebben we alles zelf gekocht............
Wat ga je afhalen?? Lekker................ik begin zo aan mijn eten, tot later!!

He meiden!

Ik kom even voorbij vliegen, moet zo weer aan de slag voor tom zijn bedrijf...
Moet zeggen dat ik het erg  zwaar had gisteren. Het greep me meer aan dan ik dacht. Zag t allemaal eventjes niet meer zitten. vandaag ook nog een down dag, morgen ga ik weer met frisse moet ertegen aan! Heb trouwens echt heel veel last van mijn menstruatie gehad gisteren. Niet normaal meer, lag te kreunen in bed! Wel heel lief van mijn mannetje, ging heel lief voor me zijn!

Bieb, in ondertrouw! jippie!!! gefeliciteerd!

Phoebe, morgen nod.. spannend meid!

Mamoetje hoe is het met jou?

Rimke, ik had dinsdag opleiding, en heb ik kennisgemaakt met iemand. en diegene doet mij aan jou denken! gek he? ken je niet eens persoonlijk! haha. Ze is trouwens wel heel aardig hoor!

Ik ga aan de slag!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan